IKM uke 32

7/8 dpo i dag. Hadde et hopp i tempen, så ble for fristet til å ikke ta en test..:hilarious: Dumme testen er ugyldig tror jeg.. Det er liksom prikker nedover som danner en "strek".. Og det var den siste testen jeg har, venter på flere i posten!!:banghead:

Jaja, jeg syns jo det er litt spennende at den ikke er helt blenda hvit, jeg. Håper håper håper :smiley-angelic001 Flere som tester i dag?:woot:
Jeg tror også denne er ugyldig dessverre. Har fått to sånne selv til nå, veldig irriterende for gav meg falskt håp. Stoler aldri på noen med flekker lenger. Mine hadde riktignok ikke strek utenom flekkene, men de gav liksom inntrykk av at det var strek der (spesielt på bilder og i dårlig lys). Om din har ekte strek mellom prikkene kan det jo være det er noe. :)

Uansett så er jo temp-kurven lovende da! Krysser fingrene for deg :D

Har ikke tempet hver dag, men har veldig høy temperatur nå. Føler meg ikke gravid, men vet heller ikke hvordan det føles å være gravid, så hva vet jeg :p

Jeg har en tidligtest igjen, resten av testene vil jeg ikke bruke før mensen er forsinket. Når ville dere brukt testen? Om jeg klarer å vente til 11 dpo så er det kanskje det beste? 9 dpo i dag :)

Altså, hvis du klarer å vente til 11 dpo så er jo det veldig bra! :wideyed: Veldig lovende graf!! Jeg hadde ikke klart å vente, jeg må innrømme det!:hilarious: Krysser fingrene for deg!! (Og forresten helt enig med deg ang. testen min, tror den er ugyldig. Men er jo litt spennende "læll", hehe. :rolleyes: )

4 DPO, tester kommer i morgen. Kommer bare 4 stykker, 2 digitale og 2 strimler. Vet ikke hvorfor jeg kjøpte så få, men kanskje jeg da lettere holder ut til 12 DPO som er målet :rolleyes:

artig å se testene deres som kommer inn :happy: imponert over hvor tidlig det slår ut til dere. Jeg har aldri prøvd før IKM før så aner ikke hvor tidlig det kan vises til meg. Men når jeg har testet har «gravid» kommet nesten umiddelbart

Så, skulle egentlig vente på de i posten. Men eier ikke selvkontroll tydeligvis :shy: Ser dere også streken? Betydelig sterkere enn i går, måtte ikke myse for å se den på ekte:smug: lov å håpe?

Vedlegg

• C18D13B2-520B-4C8A-9AD3-3725DE1CDF0A.jpeg
    C18D13B2-520B-4C8A-9AD3-3725DE1CDF0A.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 119
Altså, hvis du klarer å vente til 11 dpo så er jo det veldig bra! :wideyed: Veldig lovende graf!! Jeg hadde ikke klart å vente, jeg må innrømme det!:hilarious: Krysser fingrene for deg!! (Og forresten helt enig med deg ang. testen min, tror den er ugyldig. Men er jo litt spennende "læll", hehe. :rolleyes: )

Tror jeg setter meg 11 dpo som mål. Så får vi se. Den røk nesten i dag tidlig, men så klarte jeg å vente :p

Jeg syns det er enklere å vente når jeg ikke har noen utpregede symptomer (og hjelper selvfølgelig at jeg bare har en tidligtest :hilarious:). Har liksom alltid murringer og stikking en uke før, samt ømme bryster i varierende grad. Er liksom ikke noe som skiller seg vesentlig fra det som uansett er vanlig på denne tiden. :oops:

Så, skulle egentlig vente på de i posten. Men eier ikke selvkontroll tydeligvis :shy: Ser dere også streken? Betydelig sterkere enn i går, måtte ikke myse for å se den på ekte:smug: lov å håpe?

Ser den :) Hvor mange dpo er du igjen?

Skrev nettopp ett eget innlegg om dette, men deler her også..

Tester fra babyplan:
åpnet en ny pakke av nyskjerrighet, fordi jeg aldri har sett på tester før den ble dyppet i urin. Innrisset der fargen skal komme er jo kjempesynlig!!

Merket meg at dette forsvant helt da testen ble dyppet i urin, og etterhvert dukket det opp en svak strek igjen. Denne streken tørr jeg jo ikke lenger stole på...

Øverste test er før urin, andre bilde er etterpå.
Skjønner jo at mange kan få skyggestreker om det er testene som er slik. Og ved så svak test ser man jo ikke om den er rosa heller. Vet ikke hva jeg skal tro, vet ikke om jeg synes så godt om disse tidlige testene om det blir så usikre resultat. Det er jo gjetting i blinde. Kanskje dette er lærepengen min på å holde meg litt lenger :hilarious:

8 dpo idag forresten, så er fullt klar over at det er veldig tidlig, men jeg er ikke kjent for god tålmodighet uansett så. Er det noen som har litt erfaringer på det her? Som har slike steker, eller var jeg bare uheldig med akkurat denne?

Vedlegg

• F8D2BCD1-421C-49A4-80C8-DD28302CA911.jpeg
    F8D2BCD1-421C-49A4-80C8-DD28302CA911.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 128
  • 215F3C15-7B07-4B0B-A8C4-FD02716E8D81.jpeg
    215F3C15-7B07-4B0B-A8C4-FD02716E8D81.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 130
Ser lovende ut! :) Hvor lenge ventet du på ettermiddagsurin? Går selv og venter på å ta en i ettermiddag, ventet 4 t nå. 9 dpo

Tester fra babyplan:
åpnet en ny pakke av nyskjerrighet, fordi jeg aldri har sett på tester før den ble dyppet i urin. Innrisset der fargen skal komme er jo kjempesynlig!!

Merket meg at dette forsvant helt da testen ble dyppet i urin, og etterhvert dukket det opp en svak strek igjen. Denne streken tørr jeg jo ikke lenger stole på...

Skjønner jo at mange kan få skyggestreker om det er testene som er slik. Og ved så svak test ser man jo ikke om den er rosa heller. Vet ikke hva jeg skal tro, vet ikke om jeg synes så godt om disse tidlige testene om det blir så usikre resultat. Det er jo gjetting i blinde. Kanskje dette er lærepengen min på å holde meg litt lenger :hilarious:

8 dpo idag forresten, så er fullt klar over at det er veldig tidlig, men jeg er ikke kjent for god tålmodighet uansett så. Er det noen som har litt erfaringer på det her? Som har slike steker, eller var jeg bare uheldig med akkurat denne?
Så mye innriss har det aldri vært på mine babyplan tester de 6 mnd jeg har brukt de, verken vanlig eller tidlig. Så må være noe feil med selve testen eller eventuelt det partiet du har fått. Ville sendt klage og bedt om å returnere mot en ny pakke:)

Så mye innriss har det aldri vært på mine babyplan tester de 6 mnd jeg har brukt de, verken vanlig eller tidlig. Så må være noe feil med selve testen eller eventuelt det partiet du har fått. Ville sendt klage og bedt om å returnere mot en ny pakke:)

Det kan jo være babystrek da. Jeg tror det er det. Enig i at hun bør klage dersom det viser seg å være skygge. :)

Redigert: Så ikke det øverste bildet før nå. Jeg syns også dette bør sendes inn. Har aldri opplevd å se innriss slik i det hele tatt. Har brukt disse i et halvt år nå.

Ja jeg synes også disse var ekstrem. Ser vel og merke at streken endret seg, og det var strek på en i går fra annet parti, så får bare ha litt is i magen tror jeg. Men ja skal sende inn bildene til leverandør. Synes ikke disse testene var særlig gode...

Tester fra babyplan:

Slik har aldri mine sett ut:bored: Og jeg har brukt maaange tester fra babyplan!

Tror ikke det er tvil her? enda sterkere på ettermiddagen i dag:
20ADDCFD-EE1F-41D2-952B-43DA5E540696.png

Hei alle som har ikm uke 32

Ny uke, nye muligheter! :)

Det er første gang jeg lager ikm gruppe, så si ifra hvis jeg gjør noe feil!:p

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på.

Eks:
Mangojenta - 21 år - PP4 - B1 - EL 22/7 - IKM 6/8

Lykke til alle sammen!:Heartpink

Mandag 3. august
Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP2 - B2 - EL 19/7 - IKM 3/8
Ms.Parker - 34 - PP4 (etter exu) - B2 - El ? - IKM 03.08
9Lolo - 24 - PP1 - B2 - EL 20.7 - IKM 3.08

Tirsdag 4. august
Merri87 - 33 år - PP1 etter kjemisk - B1 - EL 20/7 - IKM 4/8
Vaffelbudeia - 23 - PP1 - B1 - EL 20/7 - IKM 4/8
MilaS - 36 - PP6 (PP1 etter MA) - B2 - EL 20/7 - IKM 4/8
Kelsey - PP6 - B1 - EL 20.07 - IKM 04.08
Bamsemums - 30 år - PP9 - B2 - EL 21.07.20 - IKM 04.08.20
Nøttelita - 38 år - pp 4 - B3 - el 20/7? IKM 3/8?
Nagini - 30 - PP4 (etter MA) - B3 - EL 22/7 - IKM 04/8
Mimami - 29 - PP4 - B2 - EL 21/7 - IKM 4/8

Onsdag 5. august
Snutta92 - 27 - PP3 - B1 - EL 20/7 - IKM 5/8
ruccola - 34 - PP10 - B1 - 24.07 - 05.08
Milli - 25 år - PP4 - B2 - EL 22.07 - IKM 05.08
Solsikke1989 - 31 år - PP1 - B1 - EL 22/7 - IKM 5/8

Torsdag 6. august
Margoo - 28 - PP6 - B1 - EL ca. 24.7 - IKM 6.8
Mariellr - 21 - pp5 - B1 - EL 23/7 - ikm 06/8
Animor - 31 - PP11 - B3 - EL 23/07 - IKM 06/08
Tulipan, 40, PP5, B3, EL 24.07, IKM 06.08.
Nightfall- 29 - pp4 - B1 - EL 26/7 - ikm ca 06/8
Vanillasukilla-pp8 - 34 år - B2 - EL usikker- IKM 6/8
Pidapida - 35 år- PP2-B1-el??22/07? -IKM 06/08?
rønderprøver - 30 år - pp12 - el 22.07 - ikm 06.08
Twinklestar - 40 - pp 4 - B2 - el ca 21.07 - IKM 06.08
PhoebeBuffay - 28 - PP2 - B1 - EL 23/7 - IKM 06/08?
Lita-go - 33 - pp3 - b2 - el 23/7 - ikm 6/8

Fredag 7. august
Repunzel - 31 år - pp1- b3, EL 23.07? - IKM 7.8?
Fruktfest - PP1 - B1 - 35 år - EL 24.7 (litt usikker) - IKM 7.8
Tusenfryd4 - 36år - PP2 - B2 - EL 24.7 - IKM 7.8
annash - 24 - B1 - EL ca. 23/07 - IKM ca 07/08
frøimagen91 - 29 - PP1 - B2 - EL 24/7 - IKM 7/8

Lørdag 8. august
Minnie_ - 27 - PP3 - B1 - EL 25/7 - IKM 8/8
Tigertrine- 35- PP23- B2- EL 22/7- IKM 8/8
Nimbus2001 - 29 - PP4 - B3 - EL 27/7 - IKM 8/8
LilleTeeniesMor - 26 år - PP1 - B2 - EL 25/7 - IKM 8/8
Førstespire123 - 30 år - PP1 - B1 - EL ca 24/7 - IKM 8/8
Villblomsten - 26 - PP 4 - B3 - EL 25/7 - IKM 8/8.

Søndag 9. august
Hulder - 31 år - PP1 - B3 - IKM 9/8
B82 - 38 - PP7 - B4 - EL 26.07 - IKM 09.07
Snooze - 34 - B1 - PP5 - EL 26/7 - IKM 9/8
inaD - 31år - PP9 - B1 - EL 29.07 - IKM 09.08

Usikker IKM

:HeartpinkGRAVID:Heartpink
Mangojenta - 21 år - PP4 - B1 - EL 22/7 - IKM 6/8

:banghead: IKKE GRAVID :banghead:

Jeg kan slettes, var visst gravid!

Back
Topp