Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, hvis dere ser den også er dere gode! Den eeeer så svak Legger ut bilde når jeg har tatt ny nåBilde!!
Test nå på morgenkvisten
Vet ikke hva dere ser, men jeg ser svak strek både på gårsdagens og dagens
Ser strekenTest nå på morgenkvisten
Vet ikke hva dere ser, men jeg ser svak strek både på gårsdagens og dagens
Jippi!!! gravid for 3.gang i år (en kjemisk i mars og en sa i mai). Håper alle gode ting er tre
Forrige barn prøvde vi 3 år på, og da uten en eneste positiv test i 3 år før det klaffet, så er fantastisk hvis det kan gå så fort denne ganga Helt uvirkelig kjenner jeg.
10 dpo (kanskje 11) takk Tidligere har jeg ikke fått veeeldig svak strek før 11 dpo, så var tidlig denne gangaGratulerer Hvor mange dpo?
Uff så leit når du hadde fått et lite håp. Men det er absolutt tidlig, jeg har ikke fått svaaaak strek før 11 dpo i tidligere svangerskap.Idag er jeg 9 dpo(mye mulig 8dpo også da jeg har skjønt at flere regner eggløsningen forskjellig, jeg aner ikke).
Jeg testa idag tidlig blankt innen 3 minutter. Denne gangen kasta jeg den med en gang uten å studere den så nøye, disse tolkningene av streker kjenner jeg ikke er noe for meg. Mye mulig har jeg hatt skygge på to tester denne gangen
Motet gikk til bunns og jeg har allerede avskrevet denne PPen, jeg vet det er alt for tidlig, men slik fungerer nå altså hodet noen ganger... Blir veldig påvirket av at så mange tester positivt så tidlig. Nå er jeg helt der at mensen bare kan komme med en gang
Takk for oppmuntring hodet har så lyst, så da blir skuffelsen så stor også. Skal teste noen dager til bare for å være helt sikker.Uff så leit når du hadde fått et lite håp. Men det er absolutt tidlig, jeg har ikke fått svaaaak strek før 11 dpo i tidligere svangerskap.
Samme her! Er også 9 DPO.Idag er jeg 9 dpo(mye mulig 8dpo også da jeg har skjønt at flere regner eggløsningen forskjellig, jeg aner ikke).
Jeg testa idag tidlig blankt innen 3 minutter. Denne gangen kasta jeg den med en gang uten å studere den så nøye, disse tolkningene av streker kjenner jeg ikke er noe for meg. Mye mulig har jeg hatt skygge på to tester denne gangen
Motet gikk til bunns og jeg har allerede avskrevet denne PPen, jeg vet det er alt for tidlig, men slik fungerer nå altså hodet noen ganger... Blir veldig påvirket av at så mange tester positivt så tidlig. Nå er jeg helt der at mensen bare kan komme med en gang
Gratulerer! Måtte spiren sitte hele veienJippi!!! gravid for 3.gang i år (en kjemisk i mars og en sa i mai). Håper alle gode ting er tre
Forrige barn prøvde vi 3 år på, og da uten en eneste positiv test i 3 år før det klaffet, så er fantastisk hvis det kan gå så fort denne ganga Helt uvirkelig kjenner jeg.
Jippi!!! gravid for 3.gang i år (en kjemisk i mars og en sa i mai). Håper alle gode ting er tre
Huff får litt dårlig samvittighet når jeg klager her med så mange som har prøvd en evighet lenger enn meg... håper for dere nåSamme her! Er også 9 DPO.
Testen her er så hvit at den kunne vært god reklame for Colgate
Jeg ønsker også at mensen bare skal komme, jo raskere den kommer, jo raskere er jeg i gang vårt første fryseforsøk. Begynner å bli utålmodig, 19 PP’r tar på
Haha, nei det må du ikke ha! Husker med meg selv at jeg syntes det var urettferdig å ikke bli gravid med gang selv, og bare hadde prøvd i ett par måneder. Så det der er helt naturlig.Huff får litt dårlig samvittighet når jeg klager her med så mange som har prøvd en evighet lenger enn meg... håper for dere nå
Vi får bare holde motet oppe, enda tidlig som alle sier fortsatt mulighet!