IKM uke 32

MrsSunflower - 26 - PP11 - B1 - EL 25.07 - IKM 09.08

El kom endelig til normal tid etter 4 måneder med alt for lange sykluser!!

Jeg føler meg veldig positiv denne måneden, føler skikkelig på at denne måneden så går det, noe som er litt skummelt siden fallet blir hardere.

Skal prøve å ikke følge med så mye denne gangen, sånn hvilken dag jeg er på og hvor lenge det er til ikm, blir litt sprø av det :wacky: Null testing denne måneden også har jeg bestemt meg for!! Følger med her inne uansett da :D

Hadde ganske høye forventninger til testing i dag etter den streken i går kveld, men den er ganske så blenda.. 8 dpo. Håper så inderlig på strek i dagene fremover! :smiley-angelic001
B6CA6EC0-8AD8-476E-9C39-388121640AED.jpeg

Test nå på morgenkvisten :love017

Vet ikke hva dere ser, men jeg ser svak strek både på gårsdagens og dagens :joyful:

Vedlegg

• 8BF56A3B-B574-49B3-B47C-B13EB7C139F6.jpeg
    8BF56A3B-B574-49B3-B47C-B13EB7C139F6.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 120
Jippi!!! :dummy1: gravid for 3.gang i år (en kjemisk i mars og en sa i mai). Håper alle gode ting er tre :)
Forrige barn prøvde vi 3 år på, og da uten en eneste positiv test i 3 år før det klaffet, så er fantastisk hvis det kan gå så fort denne ganga ❤️ Helt uvirkelig kjenner jeg.

Vedlegg

• 6EC4667E-FD79-400B-A85F-61A26D5C1C5C.png
    6EC4667E-FD79-400B-A85F-61A26D5C1C5C.png
    91,4 KB · Visninger: 73
Idag er jeg 9 dpo(mye mulig 8dpo også da jeg har skjønt at flere regner eggløsningen forskjellig, jeg aner ikke).

Jeg testa idag tidlig blankt innen 3 minutter. Denne gangen kasta jeg den med en gang uten å studere den så nøye, disse tolkningene av streker kjenner jeg ikke er noe for meg. Mye mulig har jeg hatt skygge på to tester denne gangen :confused:

Motet gikk til bunns og jeg har allerede avskrevet denne PPen, jeg vet det er alt for tidlig, men slik fungerer nå altså hodet noen ganger... Blir veldig påvirket av at så mange tester positivt så tidlig. Nå er jeg helt der at mensen bare kan komme med en gang :hilarious:

Jippi!!! :dummy1: gravid for 3.gang i år (en kjemisk i mars og en sa i mai). Håper alle gode ting er tre :)
Forrige barn prøvde vi 3 år på, og da uten en eneste positiv test i 3 år før det klaffet, så er fantastisk hvis det kan gå så fort denne ganga ❤️ Helt uvirkelig kjenner jeg.

Gratulerer :hello2 Hvor mange dpo?

Gratulerer :hello2 Hvor mange dpo?
10 dpo (kanskje 11) :) takk ❤️ Tidligere har jeg ikke fått veeeldig svak strek før 11 dpo, så var tidlig denne ganga :)

Idag er jeg 9 dpo(mye mulig 8dpo også da jeg har skjønt at flere regner eggløsningen forskjellig, jeg aner ikke).

Jeg testa idag tidlig blankt innen 3 minutter. Denne gangen kasta jeg den med en gang uten å studere den så nøye, disse tolkningene av streker kjenner jeg ikke er noe for meg. Mye mulig har jeg hatt skygge på to tester denne gangen :confused:

Motet gikk til bunns og jeg har allerede avskrevet denne PPen, jeg vet det er alt for tidlig, men slik fungerer nå altså hodet noen ganger... Blir veldig påvirket av at så mange tester positivt så tidlig. Nå er jeg helt der at mensen bare kan komme med en gang :hilarious:
Uff så leit når du hadde fått et lite håp. ❤️ Men det er absolutt tidlig, jeg har ikke fått svaaaak strek før 11 dpo i tidligere svangerskap.

Uff så leit når du hadde fått et lite håp. ❤️ Men det er absolutt tidlig, jeg har ikke fått svaaaak strek før 11 dpo i tidligere svangerskap.
Takk for oppmuntring :Heartred hodet har så lyst, så da blir skuffelsen så stor også. Skal teste noen dager til bare for å være helt sikker.

Gratulerer til deg, veldig gøy å se :hello2

Samme her! Er også 9 DPO.
Testen her er så hvit at den kunne vært god reklame for Colgate :wacky:

Jeg ønsker også at mensen bare skal komme, jo raskere den kommer, jo raskere er jeg i gang vårt første fryseforsøk. Begynner å bli utålmodig, 19 PP’r tar på :yuck:

Gratulerer! Måtte spiren sitte hele veien:Heartred

Jippiiii :excited001 Gratulerer så mye! Måtte spiren sitte helt frem til termin :gen014:love017:love7:notworthy:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Samme her! Er også 9 DPO.
Testen her er så hvit at den kunne vært god reklame for Colgate :wacky:

Jeg ønsker også at mensen bare skal komme, jo raskere den kommer, jo raskere er jeg i gang vårt første fryseforsøk. Begynner å bli utålmodig, 19 PP’r tar på :yuck:
Huff får litt dårlig samvittighet når jeg klager her med så mange som har prøvd en evighet lenger enn meg... håper for dere nå :Heartred
Vi får bare holde motet oppe, enda tidlig som alle sier :hilarious: fortsatt mulighet!

Huff får litt dårlig samvittighet når jeg klager her med så mange som har prøvd en evighet lenger enn meg... håper for dere nå :Heartred
Vi får bare holde motet oppe, enda tidlig som alle sier :hilarious: fortsatt mulighet!
Haha, nei det må du ikke ha! :p Husker med meg selv at jeg syntes det var urettferdig å ikke bli gravid med gang selv, og bare hadde prøvd i ett par måneder. Så det der er helt naturlig.

Håper veldig på det selv også. Kanskje PP 20, er måneden den skal sitte? :Heartred

Selvsagt skal vi holde motet oppe. For dette skal jo så klart gå:woot:

Ser dere strekene? Babystrek eller typisk skygge?

Øverst er make sure, den midterste er en tørket babyplan og nederste er en våt babyplan. Alle tatt på samme urin nå på 9/10 dpo :)

6583D722-FEA3-4863-9E1B-73262F604009.jpeg

Last edited:
Back
Topp