IKM uke 32

ja, jeg også heller forsiktig mot babystrek. Men jeg klarer ikke helt å slippe løs gleden. Kanskje i morgen, når jeg forhåpentligvis får en sterkere strek :nailbiting::nailbiting:
Se på min test over. De er tidlige og derfor svake (kan minne om din hvis du feks er 8 DPO). Prøv en digital? Jeg fikk positiv digital til tross for svake strimmeltester :love7

Se på min test over. De er tidlige og derfor svake (kan minne om din hvis du feks er 8 DPO). Prøv en digital? Jeg fikk positiv digital til tross for svake strimmeltester :love7

gratulerer så mye ❤️❤️ Men er ikke strimmelen din 25mlu? Min er kun 10, så jeg venter litt med den digitale tror jeg. Kjøpte 2pk av den testen jeg tok, så jeg tar den i morgen også, også har jeg i tillegg babyplan og digital på vei i posten, den pakken har bare tatt sykt lang tid å få levert :oops::oops:

Wææ! Tok denne nå (CB early) og jeg ser en strek! Ser dere den? Aldri fått skyggestrek på disse før, så håper virkelig det er noe!

Vedlegg

• C0FFD411-C674-4752-8184-6A23A04C97F7.jpeg
    C0FFD411-C674-4752-8184-6A23A04C97F7.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 142
gratulerer så mye ❤️❤️ Men er ikke strimmelen din 25mlu? Min er kun 10, så jeg venter litt med den digitale tror jeg. Kjøpte 2pk av den testen jeg tok, så jeg tar den i morgen også, også har jeg i tillegg babyplan og digital på vei i posten, den pakken har bare tatt sykt lang tid å få levert :oops::oops:
Ah, jo, mine er 25:shifty:

Tror CB digital har sensitivitet på 10 - har sett en tabell på forumet her tidligere - men ville ikke svidd av en jeg heller i din situasjon :angelic:

Blir spennende å følge med! Du må oppdatere i morgen :)

Uff, jeg krysser fingrene for at mensen holder seg langt borte :smiley-angelic001

selv aner jeg ikke syklus. Har en gutt sol ble to år i slutten av juni. Jeg ammer enda. Og hadde spiral i fra 8 uker etter fødsel.

siden november har jeg hatt mensen ca en gang i måneden, men ikke telt. Jeg vet derimot at der var 27 dager mellom mens i juni og juli, og jeg tok ut spiral rett etter mens i juli.
Jeg fikk EL på CD 16, så jeg er redd for om jeg har bare 27 dager syklus så er lutealfasen litt kort. Håper det bare er at jeg ikke har jevn syklus.

Har skjønt at det kan tulle endel etter fødsel.. men nå er det 1 år siden jeg fikk mensen tilbake, så synes det bør stabilisere seg snart..
Vi hadde håpet på to tette og har vært uten prevensjon hele veien, så selvom det bare
er pp3 som aktive prøvere (med el testing og skikkelig innsats)
Så har vi liksomt prøvd en stund før det og...

Jeg fant en Babyplan 25mlu klemt under masse ting i en skuffe i stad.. Tenkte meg godt om.. Jeg er bare 9dpo..Jeg var på do for to timer siden..Det er sykt usannsynlig at den blir positiv nå. Og før jeg visste ordet av det hadde jeg brukt den!:hilarious: Blenda såklart.:wacky::hilarious:

Har skjønt at det kan tulle endel etter fødsel.. men nå er det 1 år siden jeg fikk mensen tilbake, så synes det bør stabilisere seg snart..
Vi hadde håpet på to tette og har vært uten prevensjon hele veien, så selvom det bare
er pp3 som aktive prøvere (med el testing og skikkelig innsats)
Så har vi liksomt prøvd en stund før det og...
Ja, bør vel være stabil nå sånn sett. Hadde du stabil mens før det?

Ja, jeg tenker månedene før medregnes også.
Håper virkelig spiren sitter snart for deg

Det er så spennende å lese om alle testene deres. Jeg har bare en tidligtest, har så lyst til å ta den imorgen men er kun 8dpo i dag, så hadde liksom ikke tenkt å ta den før søndag... sakte ventetid....

Så kjekt å se alle testene deres og begynnende streker! Spennende å følge med framover:Heartred

Lovet meg selv å ikke lete etter symptomer denne gang... men gjett hvem som er på intensiv jakt?!:wtf:

Har hatt en rar følelse i symfynsen/lysken, vanskelig å forklare, men litt kiling eller svak, svak stølhet. Får av og til press på venstre side av livmoren. Koker og er kjempevarm i dag. Ellers er jeg forøvrig et troll, pottasur og kort lunte - stakkars samboer:hilarious:. Er helt sikkert stress ved forberedelse av salg av leilighet og PMS, tenker jeg:banghead:

I dag fikk jeg selvfølgelig helt sinnsykt dilla på salami :banghead: Har sånne perioder med mat, så nå kommer jeg til å ville spise det hver dag i typ en mnd. Selvfølgelig nå, noen dager før det forhåååpentligvis dukker opp en positiv test!

Ja, bør vel være stabil nå sånn sett. Hadde du stabil mens før det?

Ja, jeg tenker månedene før medregnes også.
Håper virkelig spiren sitter snart for deg

Mer stabil enn nå hvertfall. Jeg testet jo ikke for å finne el så vet ikke om lf var kort før, men ble gravid på andre pp sist...

Noen som har hatt mensmurringer etter EL før og vet hva det kan komme av? Elsmerter som vanlig rundt EL, 1dpo ikke noe, så 2-4dpo med en del murringer som føles likt som kramper ved tr, såpass innimellom at jeg måtte legge meg nedpå.

5dpo i dag, og ser ut til å ha gitt seg *bank i botdet*.

Aldri hatt slike kramper før på denne tiden av syklusen, redd noe er galt, en cyste eller noe? :bored:

Noen som har hatt mensmurringer etter EL før og vet hva det kan komme av? Elsmerter som vanlig rundt EL, 1dpo ikke noe, så 2-4dpo med en del murringer som føles likt som kramper ved tr, såpass innimellom at jeg måtte legge meg nedpå.

Aldri hatt slike kramper før på denne tiden av syklusen, redd noe er galt, en cyste eller noe? :bored:

Sånn hadde jeg det denne måneden også! ganske sterke mens-smerter i ca en dag, men det roet seg igjen ❤️

De gangene jeg har hatt cyster på eggstokkene har jeg hatt veldig mye smerter før/under/etter eggløsning og i forbindelse med mensen. I tillegg til smerter generelt i syklusen. Sex/støt var smertefullt, særlig under eggløsning, såpass at det nesten ikke var gjennomførbart i tilfelle han "traff feil" oppi der og jeg da kunne få lynende "knivstikk" i magen. Disse føles ikke likt som mensensmerter for min del, det var snakk om stikkende, skarpe smerter og ikke murringer.

Etter EL har jeg alltid noe murringer (starter 4-5 dpo og blir borte igjen 9 dpo for så å komme tilbake igjen nærmere mensen). De kommer og går litt, men er alltid milde eller moderate (trenger ikke smertestillende og kan ignorere dem om jeg holder på med noe)

Vet ikke om dette var til noe hjelp, men det er min erfaring med cyster på eggstokkene i alle fall. :)

Blir helt tullete av å se på tester!! Syns det er skygge igjen jeg!! :shifty:

Begge tatt idag (30.07.20), en på morgenen og en på kvelden.

Tror jeg ikke kommer til å bruke disse testene i neste syklus:yuck:
Posta jo så klart på feil gruppe i tillegg. Nei nå skal det bli godt med helg:hilarious:

Vedlegg

• BC639CF7-9C35-4FD7-894B-A910105EA6A7.jpeg
    BC639CF7-9C35-4FD7-894B-A910105EA6A7.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 108
Back
Topp