Synes vi backer hverandre bra her inne jeg!
Følte for å svare deg
Jeg har vært uten prevensjon i 5 år. Aktiv prøver i 1,5 år. Har et negativt IVF forsøk bak meg.
Så at jeg velger å begynne å teste fra feks 6 dpo, er da vel min sak?
Har ikke veldig på følelsen av at det går ut over noen?
Dette er et forum, så det burde være å lov å legge ut tester i hytt og gevær spør du meg.
Du har kanskje ikke slitt eller sliter slik som meg med å bli gravid, men jeg synes det å teste er en positiv ting for min egen del. Klarer ikke folk å se på tester så tidlig, så har dem vel ikke noe her inne å gjøre.
Tror alle her inne skjønner at håpet ikke er ute før TR melder sin ankomst. Men i bunn og grunn, så har de fleste ingenting her inne å gjøre, om vi alle skulle ha det så kjedelig å vente på at tr dukker opp.?
At jeg velger å bruke penger på å teste etter graviditet er da vel bare opp til meg
Nei, syntes jeg måtte få lov å si litt på dette innlegget ditt, for dette du kommer med er grunnleggende ting, som jeg nesten garantert vet at alle vet.
«Her inne skal vi være en støtte for hverandre, ikke oppfordre til alt for tidlig testing og sorger på forskudd».
Altså jeg synes vi er ekstremt flinke til å støtte hverandre. Og hvis noen føler at enkelte har «oppfordret» til å teste og ta sorgene på forskudd, så må jeg beklage for min egen del. For det er vel strengt tatt ikke en problemstilling vi har i denne gruppa.
Men nok om det. Ha en fantastisk flott helg alle sammen
Om det er med testing eller ei