N
Nagini
Guest
Jeg ser i alle fall streken her gratulerer så mye
Takker hvis jeg får sterkere strek i dagene fremover Sist jeg hadde sånn strek var det kjemisk, så tør ikke håpe for mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser i alle fall streken her gratulerer så mye
Mine er litt sånn også nå... Stiger liksom ikke
Ja! Jeg googlet det nettopp 13 DPO i morgenNoen som har opplevd stikninger i ene siden av lysken før? Har kommet noen småstikk i høyre sider flere ganger i kveld, ikke vonde, men definitivt merkbare..
*skulle IKKE lete etter symptomer*
Åå, hva kom du frem til? Jeg er bare 7 eller 8 dpo i dag.Ja! Jeg googlet det nettopp 13 DPO i morgen
Noen som har opplevd stikninger i ene siden av lysken før? Har kommet noen småstikk i høyre sider flere ganger i kveld, ikke vonde, men definitivt merkbare..
At det både kunne være graviditet eller mensen. Som alt annet av symptomer føler jegÅå, hva kom du frem til? Jeg er bare 7 eller 8 dpo i dag.
Har det hver PP
Så irriterende, NÅ skal jeg ikke lete mer Mensmurringene har tatt seg opp og, og den følelsen er jo kjent..At det både kunne være graviditet eller mensen. Som alt annet av symptomer føler jeg
Tror det avhenger av om du har nok progesteron til at egget kan feste seg eller ikke. Har man nok til at egget kan feste seg, men ikke nok til å opprettholde graviditeten tror jeg det er vanlig å begynne etter påvist graviditet.Er det slik at man bør ta progresteron Før man blir gravid eller når man har blitt gravid. Min gyn sa vi skulle prøve det. Men at jeg da skulle begynne på det så fort jeg ble gravid.
Noen som har opplevd stikninger i ene siden av lysken før? Har kommet noen småstikk i høyre sider flere ganger i kveld, ikke vonde, men definitivt merkbare..
Tok en tidligtest i dag, fra Metode+. Heelt blenda.. blir skuffa, selvom det er pp1.
Hvor mange dpo er du da?
Haha, ja det er kanskje vesentlig! 10 dpo. Så hadde håpet på svak strek i dag om det er noe på gang..