IKM uke 32

Ååh, det er ikke meningen å spamme her, men streken blir jo sterkere! :rolleyes: Er så spent på morgendagens test!

Vedlegg

• 0F52A120-BCE3-418F-B7CB-EE8EADB4AC32.jpeg
    0F52A120-BCE3-418F-B7CB-EE8EADB4AC32.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 125
Noen som har opplevd stikninger i ene siden av lysken før?:wacky: Har kommet noen småstikk i høyre sider flere ganger i kveld, ikke vonde, men definitivt merkbare..

*skulle IKKE lete etter symptomer*:banghead:

Noen som har opplevd stikninger i ene siden av lysken før?:wacky: Har kommet noen småstikk i høyre sider flere ganger i kveld, ikke vonde, men definitivt merkbare..

Ja! Jeg googlet det nettopp :laughing021 13 DPO i morgen :)

Har det hver PP :p

Er det slik at man bør ta progresteron Før man blir gravid eller når man har blitt gravid. Min gyn sa vi skulle prøve det. Men at jeg da skulle begynne på det så fort jeg ble gravid.

Er det slik at man bør ta progresteron Før man blir gravid eller når man har blitt gravid. Min gyn sa vi skulle prøve det. Men at jeg da skulle begynne på det så fort jeg ble gravid.
Tror det avhenger av om du har nok progesteron til at egget kan feste seg eller ikke. Har man nok til at egget kan feste seg, men ikke nok til å opprettholde graviditeten tror jeg det er vanlig å begynne etter påvist graviditet.

Hva er grunnen til at gynekologen ønsker at du skal prøve det?

Jeg vet det er veldig individuelt, men når fester egget seg egentlig? Det som jeg leser gjennomgående er at det skjer en plass mellom 6 og 12 DPO.

Når jeg leser på norske sider så virker det som det er 5-7 DPO som er vanlig, engelske sider sier vanligst er 8-10 DPO, med 9 DPO som et gjennomsnitt.

Ikke at det er viktig, men jeg bruker det som motivator i DPO land nå.

jeg er 7 DPO og tiden sneeeegler deg av gårde

Sånne ligamentsmerter/"lyskestrekk" du meiner? Eg har hatt det veldig tydelig ved mine graviditetar, spes ved hosting/nysing, snu seg i seng, osv. Begynner ganske tidlig, før IKM.

10 dpo og veldig fornøyd! Håper på fin stigning til i morgen :happy:

Vedlegg

• 803A36F1-475D-4E36-BB1F-CDF07626382B.jpeg
    803A36F1-475D-4E36-BB1F-CDF07626382B.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 105
D8514358-4931-4093-9346-450FE8AAF97C.png
Har vært så redd for kjemisk, men nå kan jeg senke skuldrene og slutte å teste :p
De tre øverste er fra 9 dpo, så en på 10 dpo (fikk også positiv digital da), så en på 11 dpo og nederste i dag 12 dpo.

Back
Topp