IKM uke 32

Progesteron verdi på 17, 7 dpo idag.
Referanse området er over 15 for lutealfase, så det er innenfor, men det er jo likevel lavt i forhold til hva jeg har sett andre har fått...

Om det ikke har klaffet denne pp heller blir det ny legetime...
Jeg hadde 61 på CD22. Vet ikke hvor lang syklus det har, men blir vel ca. likt? Så jeg har ganske gode verdier, men har likevel fått Lutinus. Synes du bør be legen om det for det skader uansett ikke. Kan bare hjelpe :)

Er det slik at man bør ta progresteron Før man blir gravid eller når man har blitt gravid. Min gyn sa vi skulle prøve det. Men at jeg da skulle begynne på det så fort jeg ble gravid.
Det varierer. Noen begynner ved positiv test, andre 3 dpo eller 5 dpo. Det spiller egentlig ikke så stor rolle så lenge man er sikker på at eggløsning har vært. Jeg begynner ved positiv test fordi pillene blir dyre i lengden og det er noe skikkelig klin :wacky:

Vis vedlegget 332253 Har vært så redd for kjemisk, men nå kan jeg senke skuldrene og slutte å teste :p
De tre øverste er fra 9 dpo, så en på 10 dpo (fikk også positiv digital da), så en på 11 dpo og nederste i dag 12 dpo.
Samme her! Har hatt ganske svak stigning (men fikk jo positiv 8 DPO allerede, så de har kanskje blitt sterkere uten at jeg har kunnet skille:joyful:), men idag fikk jeg en jeg er fornøyd med - 10 eller 11 DPO:rolleyes:

Vedlegg

• 740846DE-B7BD-45F3-8523-04F639015976.jpeg
    740846DE-B7BD-45F3-8523-04F639015976.jpeg
    8,9 KB · Visninger: 104
Gratulerer til alle dere ned positive tester allerede! For oss som er litt seinere så fant jeg denne som kanskje kan hjelpe litt? https://www.avawomen.com/avaworld/6-dpo-symptoms/ Fant denne linken som forteller litt om sannsynligheten om positiv test på diverse dpo dager. Hjalp ihvertfall min testetrang pittelitt:) 7dpo her og dagene snegler seg avgårde, heldigvis sto det i linken at det egentlig er umulig å kjenne graviditetssymptomer før 2 uker etter forventet mens, så da har håpet steget litt igjen! Hadde egentlig tenkt å teste i morgen (8dpo) men kan hende jeg klarer å vente til 10 dpo nå:angelic::angelic:

Nå er jeg 11/12 Dpo og det er streker der, men jeg synes de er så svake. Her er dagens tester:
D6E81231-B7E5-4559-98B1-5F80DDFE2D39.jpeg

Og under her er sammenligning fra 9-11 DPO. Jeg hadde håpt på større økning.
30C2E5E8-F8F3-4F55-8C6A-1865A1B0825F.jpeg

Jeg fikk iallefall utslag på digital i dag.
47BAA816-0530-4FE9-855E-CF5410D8C729.jpeg

En lite oppdatering herfra. Tok testen idag tidlig bare for nyskjerrighetens skyld, men den var blenda. Den var jeg forberedt på siden jeg allerede hadde avskrevet denne ppen, så nå har mannen og jeg fått prata litt rundt det. Litt lei oss begge to, men ved godt mot til neste runde. Det er bare så irriterende at det er så lenge til!!!!!!

I tillegg sendte jeg inn klage på de testene fra babyplan som jeg la ut på forumet her (sendte til hjemmesiden billige-tester.no siden jeg handler der), fikk tilbakemelding på at de skulle ikke være slik og at et nytt parti blir sendt i postkassa! Sånn skal det være :Heartred Så send inn klage om du opplever dårlige tester, da blir de klar over feilen, får gjort noe med det og vi unngår skuffende testerunder.

Samme her! Har hatt ganske svak stigning (men fikk jo positiv 8 DPO allerede, så de har kanskje blitt sterkere uten at jeg har kunnet skille:joyful:), men idag fikk jeg en jeg er fornøyd med - 10 eller 11 DPO:rolleyes:

så godt :) ja det er nok ikke så lett å skille i begynnelsen når de er så svake. Nå gleder jeg meg bare til å komme forbi uke 12 :p

vet ikke hvilke type tester du har, men For meg ble tidligtestene På 10 mye svakere enn de på 25. Trodde det skulle vært motsatt men.

Jeg har testet både med 10 og 25. De er omtrent like sterke. Strekene mine nå er omtrendt som strekene jeg hadde ved 9 dpo sist graviditet.
Jeg skal ikke miste håpet helt ennå, men etter å ha mistet noen ganger så vet jeg at lav økning er et dårlig tegn for meg.

Fikk denne i dag. RFSU tidlig test. Vet at de også er kjent for skygger, men tok en i går kveld også, og den var svakere enn dagens. Aner ikke hvor mange dpo. Gikk tom for EL tester før de ble positive.
Vet ikke helt hva jeg skal tro. Er det et lite håp?

64DB19A6-E084-48C3-8824-58A0B8F27941.jpeg
7D2A4532-7545-4100-8216-9BECB716ED28.jpeg

Sånne ligamentsmerter/"lyskestrekk" du meiner? Eg har hatt det veldig tydelig ved mine graviditetar, spes ved hosting/nysing, snu seg i seng, osv. Begynner ganske tidlig, før IKM.
Nja, nei. Føles mer ut som små, kjappe stikk i venstre eggstokk. Har kommet gjerne når jeg har snudd meg i sengen, men også når jeg bare ligger i ro. Har også en slags kiling i lysken:confused005 Men, har også fått mensmurringer nå og det har betydd TR hver gang:dead:

Tenkte forresten jeg skulle dele denne litt finurlige opplevelsen. Kan selvfølgelig være tilfeldig, men har skjedd to ganger - og begge ganger var jeg gravid!

I løpet av onsdag, ca 7/8 DPO, fikk jeg en sånn hvit, litt vond blemme ytterst på tungespissen. Det fikk jeg sist jeg var gravid, så jeg googlet litt og kom over denne siden: https://babybloggerne.no/gravid/graviditetstegn/20-tidlige-graviditetstegn-ta-test/

Se tredje siste punktet under ting som er veldig uvanlige :dance008 Jeg aner jo ikke om det er vitenskapelig bevist eller noe, men jeg tok en test onsdag kveld pga den hvite blemmen og jammen var den svakt positiv :cool01 Sikkert tilfeldig, men litt morsomt ☺️

Nå tror jeg at jeg har brukt nok penger på tester, og sier jeg er gravid (og håper den sitter) :smug: Streken har bare blitt sterkere og sterkere for hver dag nå. Siste testen jeg tok nå er jo ganske sterk og tydelig

Så tror jeg tør å si at jeg kan bli satt opp på gravid nå:):smiley-bounce022

Vedlegg

• 4D51031F-DA18-4E28-A4C9-DE130BE56551.jpeg
    4D51031F-DA18-4E28-A4C9-DE130BE56551.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 100
Jeg er SÅ lykkelig! Etter 19 mnd med utallige tabletter, sprøyter, ultralyder, tuuuuusenvis av kroner, én SA i uke 6, én MA i uke 14, en kjemisk graviditet og masse tårer.. Hvis denne lille bare klorer seg fast til termin nå :smiley-angelic001 Har ikke ork til mer motgang!

Vedlegg

• 5AA2A8D0-089F-4097-840D-0B3D0B554FC3.jpeg
    5AA2A8D0-089F-4097-840D-0B3D0B554FC3.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 116
Jeg er SÅ lykkelig! Etter 19 mnd med utallige tabletter, sprøyter, ultralyder, tuuuuusenvis av kroner, én SA i uke 6, én MA i uke 14, en kjemisk graviditet og masse tårer.. Hvis denne lille bare klorer seg fast til termin nå :smiley-angelic001 Har ikke ork til mer motgang!

Det gjør den! Gratulerer SÅ masse!! Er ekstra hyggelig å se de som har vært gjennom en del dritt bli gravide! :D

gratulerer, fantastisk. Håper også at det går hele veien for deg denne gangen ❤️

Gratulerer så masse:happy::Heartred Denne holder seg til april! :Heartbigred

Back
Topp