Og jeg tok forresten med meg en test på hytta likevel jeg er håpløs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, kjeftingBra skrevet! Synes ikke kjefting passa seg helt her inne, og iallefall ikke i denne gruppa da det har vært relativt lite skriverier her i forhold til andre ikm-grupper. Nei amen, du fikk sagt alt jeg tenkte
Nei, kjefting hører ikke hjemme på dette forumet. Vi har alle en felles drøm her, en vei som er enkel for noen og andre ikke. Så hva man gjør for å holde motet oppe er vel opp til hver enkelt spør du megOg jeg tok forresten med meg en test på hytta likevel jeg er håpløs
Ja man vet helt klart best selv. De fleste vet vel selv hva man takler under prøveperioden.Jeg tenker at vi bare er forskjellige. Selv bør jeg vente til 11/12 DPO fordi jeg vet jeg kommer til å tenke negativt om det blir negativ test. Men alle er ikke slik. Og jeg elsker å se på alle testene deres og utviklingen.
synes denne gruppen har vært støttende og veldig informativ. Og håper egentlig vi alle går videre til april 2021 gruppen
Mine er litt sånn også nå... Stiger liksom ikkeJeg har mistet litt troen nå. Jeg er 10/11Dpo og ved tidligere graviditeter har jeg hatt mye sterkere streker på dette tidspunktet. Det er ikke noe spesiell økning på testene fra i går til i dag. Alle testene her er fra i dag (ja, jeg er litt testegal) Det kan være reste HCG fra MA jeg hadde for 8 uker siden, selv om jeg hadde blenda tester sist uke.
Vis vedlegget 332190
Samme her Får bare vente å se om tr dukker opp til forventet tid, eller om syklusen er på utur...Jeg har i utgangspunktet IKM snart, men har jo ikke funnet EL denne mnd så aner ikke
Progesteron verdi på 17, 7 dpo idag.
Referanse området er over 15 for lutealfase, så det er innenfor, men det er jo likevel lavt i forhold til hva jeg har sett andre har fått...
Om det ikke har klaffet denne pp heller blir det ny legetime...
Samme her Får bare vente å se om tr dukker opp til forventet tid, eller om syklusen er på utur...
Du hadde litt kort lutealfase også? Da kan det godt være at du har god nytte av progesteronstøtte. Jeg tok samme test forrige PP, så ble en del googling da
Helt klart! Vi stiller med ulike utgangspunkt og med ulik ballast i forhold til hvor lenge vi har prøvd, hva vi har opplevd og også generelt personlighet og preferanserJa man vet helt klart best selv. De fleste vet vel selv hva man takler under prøveperioden.
Noen tenker negativt ved å teste tidlig, og andre synes det er spennende.
Jeg for min egen del synes det er spennende, for når man har prøvd i lang tid, så mister man litt av motet. Derfor føler jeg på litt spenning, og ikke bare negativitet når man uansett «forventer» negativt utfall på slutten av hver syklus.
Takler man ikke å se andres tester, så må man rett og slett holde seg litt unna slike grupper tenker jeg. For sin egen del
Det håper jeg også!
Gleder meg til å se hvordan det går med den!Og jeg tok forresten med meg en test på hytta likevel jeg er håpløs
Uff, sender stor klem til deg!Sa har jeg visst begynt å spotte alt... så da var vel den pp over...
Bare 7 dpo idag, nå skal jeg bestille legetime og spørre om progesteron støtte...
Uff, sender stor klem til deg!
men veldig greit å få snakket med lege, og nå er du allerede litt foran for du kan vise til hva verdien var 7 DPO.
ønsker deg masse lykke til og håper det snart blir din tur
Så dumt at de ikke tok deg på alvor. Det er ikke greit!Ja, jeg tok det opp med lege alt i februar, men hun mente at det ikke hadde noe å si at lf var så kort. (Vikarlege, ikke min faste...)
Men nå har jeg testet etter el hver mnd siden desember,.og spotter alltid 7-8 dpo.
Nå har jeg også progresteron verdien som selvom den er innenfor referanseområdet er lav...
Håper bare min vanlige lege er tilbake, hun er fantastisk... det er ikke vikaren, derfor har jeg både tatt gynsjekk og blodprøver privat nå.
Jeg ser i alle fall streken her gratulerer så myeHerlighet så dårlig kvalitet på bildene. Så på det forrige jeg la ut og man kan knapt se streken. Såå mye tydeligere på mobilen og i virkeligheten