IKM uke 32

det er en strek der, men så svak at det kan ikke være noe annet enn skygge, den første testen fra Lloyds med tydelig strek er for 2 dager siden, så hadde det vært hcg-utslag så burde det vært mer synlig enn dette. Men, strek er det og enda nye skygger på babyplan. Jeg er ikke særlig imponert :oops::oops:
det er en strek der, men så svak at det kan ikke være noe annet enn skygge, den første testen fra Lloyds med tydelig strek er for 2 dager siden, så hadde det vært hcg-utslag så burde det vært mer synlig enn dette. Men, strek er det og enda nye skygger på babyplan. Jeg er ikke særlig imponert :oops::oops:

Jeg ser! Krysser fingrene for den er sterkere i morgen!

Fekk eit innfall og testa for nokon dagar sidan, maks 7 DPO, kanskje mindre òg :bag: :bag: :bag: Vert så utruuuulig trøtt denne veka, og ellers litt shabby i formen.

Sjølvsagt krittkvit test, uansett om det er noko på gang er er det jo altfor tidlig. Mine tidligaste, svaaake babystrekar har komt først 12 DPO.

Skyldar formen på ein ørliten forkjølelse, skal holde meg med testing til kommande onsdag, iallefall :rolleyes: Har berre to billigtestar å brenne av, resten er CB og digital.

Jeg fikk faktisk sterkere strek på RFSU testen enn på strimmeltestene. Nå skal jeg slutte å drikke vann for kvelden og krysse alt jeg har for at vi ser stigning til i morgen. Jeg er litt redd strekene mine bare er reste HCG fra MA, selv om jeg hadde negativ test for en uke siden. Det er derfor jeg ikke jubler ennå :)

C9BAD3FD-390C-48E4-8DAC-233CDD336185.jpeg

Last edited:
Skjønner deg så altfor godt! Føler det akkurat sånn hver gang. Tårene renner som en foss, men så kvikner man liksom til etterhvert og plutselig gleder jeg meg bare til nytt forsøk. Men ja, skuffelsen først er forferdelig vond og det tar mye mere på enn hva jeg trodde.. stor klem til deg også håper jeg likevel streken dukker opp hos deg i løpet av de neste dagene, hvis ikke så prøver vi bare igjen sammen i neste ikm-gruppe :Heartred
Jepp.. var så sikker på at jeg skulle ta dette fint, og jeg sier til meg selv at det skjer når det skjer, men herlighet hvor tårene spruter når det ikke går.. krysser fingrene for at streken dukker opp ihvertfall! Hvis ikke så sees vi igjen i neste gruppe:p klem til deg:Heartpink

Nå ble jeg litt overivrig, jeg gravde opp de to forrige testene fra søpla og dyppet en ny test i vann :laughing002

1.morgen
2.ettermiddag
3.kveld
4.vann

Vedlegg

• F96E190D-F905-4F1A-B1BD-528C856338C7.jpeg
    F96E190D-F905-4F1A-B1BD-528C856338C7.jpeg
    44,3 KB · Visninger: 140
Jeg syntes jeg kunne skimte en svak strek på babyplan tidligtest i dag morges. Avskrev det som skygge, da jeg kun er 7/8dpo. Tok en rsfu tidligtest i kveld, som også har en svaaak strek. Vet disse er kjent for skygger, men det gir jo et ørlite håp :nailbiting::Heartred

Jeg hadde 61 på CD22. Vet ikke hvor lang syklus det har, men blir vel ca. likt? Så jeg har ganske gode verdier, men har likevel fått Lutinus. Synes du bør be legen om det for det skader uansett ikke. Kan bare hjelpe :)

Hvorfor fikk du progresteronstøtte med så høye verdier?

Nå tror jeg at jeg har brukt nok penger på tester, og sier jeg er gravid (og håper den sitter) :smug: Streken har bare blitt sterkere og sterkere for hver dag nå. Siste testen jeg tok nå er jo ganske sterk og tydelig

Så tror jeg tør å si at jeg kan bli satt opp på gravid nå:):smiley-bounce022

gratulerer!! ❤️❤️

Jeg er SÅ lykkelig! Etter 19 mnd med utallige tabletter, sprøyter, ultralyder, tuuuuusenvis av kroner, én SA i uke 6, én MA i uke 14, en kjemisk graviditet og masse tårer.. Hvis denne lille bare klorer seg fast til termin nå :smiley-angelic001 Har ikke ork til mer motgang!

gratulerer ❤️❤️ Måtte det bli en terminspire! ❤️❤️

Fikk denne nå. Da har det vært stigning over 3 dager. Kan vel ikle være skygge da? Det er litt for usannsynlig, eller?

Jeg og sambo ser den kjempegodt uten å måtte vri og vende på den. Mener den er rosa. Kan jeg begynne å tro jeg er gravid, kanskje?

79F0D7E4-96A2-4672-A888-E7C8EE678EA0.jpeg
E2A49CC2-7327-4AFF-88D5-66BD867A1A1E.jpeg

Fikk denne på morgenen i dag. Streken kom med en gang, og ser mer rosa ut enn på bildet. Hva tror dere? Skygge eller babystrek? :Heartred

Vedlegg

• 20200802_083501.jpg
    20200802_083501.jpg
    8,4 KB · Visninger: 119
Back
Topp