Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper babystrekFikk denne på morgenen i dag. Streken kom med en gang, og ser mer rosa ut enn på bildet. Hva tror dere? Skygge eller babystrek?
Fikk denne på morgenen i dag. Streken kom med en gang, og ser mer rosa ut enn på bildet. Hva tror dere? Skygge eller babystrek?
Jeg tok tidligtest i dag, 10dpo, synes ikke jeg ser noen strek men kanskje i noen vinkler den ble nesten tydeligere på bilde, så det sier vel litt om hvor usynlig den er. Kan dere se noe? Etter ti minutter så var den nye tydeligere, men det teller vel ikke helt? Da er den kanskje ugyldig?
Vis vedlegget 332332
Hvor mange dpo? Var jo rart hvis det er skygge flere dager ja. Håper det er babystrek syns den ser rosa utFikk denne nå. Da har det vært stigning over 3 dager. Kan vel ikle være skygge da? Det er litt for usannsynlig, eller?
Jeg og sambo ser den kjempegodt uten å måtte vri og vende på den. Mener den er rosa. Kan jeg begynne å tro jeg er gravid, kanskje?
Vis vedlegget 332323 Vis vedlegget 332324
Fikk denne på morgenen i dag. Streken kom med en gang, og ser mer rosa ut enn på bildet. Hva tror dere? Skygge eller babystrek?
ser ut som babystrek for megFikk denne på morgenen i dag. Streken kom med en gang, og ser mer rosa ut enn på bildet. Hva tror dere? Skygge eller babystrek?
Jeg vet ikke helt. Kan være 10, 11 eller 12.Hvor mange dpo? Var jo rart hvis det er skygge flere dager ja. Håper det er babystrek syns den ser rosa ut
Jeg ser dessverre ingenting, men bildekvaliteten er ikke super akkurat! Og for mange er fortsatt 10 dpo tidlig!
Det må jo være babyHer er dagens sammenlignet med den i går.
Vis vedlegget 332335
Hehe, jeg tipper babystrekJa, strek er det, men er det babystrek?
Babystrek! DefinitivtFikk denne på morgenen i dag. Streken kom med en gang, og ser mer rosa ut enn på bildet. Hva tror dere? Skygge eller babystrek?
Jeg tror babystrekFikk denne nå. Da har det vært stigning over 3 dager. Kan vel ikle være skygge da? Det er litt for usannsynlig, eller?
Jeg og sambo ser den kjempegodt uten å måtte vri og vende på den. Mener den er rosa. Kan jeg begynne å tro jeg er gravid, kanskje?
Vis vedlegget 332323 Vis vedlegget 332324
TR her, bare 9 dpo
Håper, håper!! Skal ta en digital i morgenDet må jo være baby