IKM uke 32

Tok ny test nå ikveld, samme, om ikke sterkere resultat:p men jeg kjenner at jeg klarer nesten ikke å tro helt på det, sitter å tenker om det kan være noe feil med testene.. hva tenker dere? Er det virkelig babystrek? Blir nok enda flere tester di kommende dager bare for å sjekke.. har også fått brunt utflod og lurer på hva dette eventuelt kan være?

Vedlegg

• 47258894-065E-4A8F-BBD6-D264623F6588.jpeg
    47258894-065E-4A8F-BBD6-D264623F6588.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 124
Jeg er 8 dpo idag, men har ikke begynt å teste enda. Flere som har kommet ca likt? Har dere begynt testingen? Hvis ikke, når begynner dere?:happy:

Jeg lurer på om jeg skal ta imorgen 9 dpo eller vente en dag til..

Tok ny test nå ikveld, samme, om ikke sterkere resultat:p men jeg kjenner at jeg klarer nesten ikke å tro helt på det, sitter å tenker om det kan være noe feil med testene.. hva tenker dere? Er det virkelig babystrek? Blir nok enda flere tester di kommende dager bare for å sjekke.. har også fått brunt utflod og lurer på hva dette eventuelt kan være?

Babystrek!!:dummy:

Festeblødning tipper jeg?☺️

Her er det stigende EL tester, men ingen EL smerter eller TR smerter :eek: Enda sterkere enn i morres, krysser fingrene for at det kan vær en graviditet som plukkes opp :smiley-angelic001 Hvis ikke er nok EL på veg :rolleyes:

Vedlegg

• B269C772-9D8A-43BF-9D2F-FCB91887E961.jpeg
    B269C772-9D8A-43BF-9D2F-FCB91887E961.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 103
Gratulerer til dere med positiv test:Heartred Måtte alle spirene klore seg fast.

For min del venter jeg bare på TR, siden smerten har dukket opp. Den er ikke til å ta feil av. Så da dukker nok TR opp i løpet av/natta eller senest i morgen.

Vi sees nok ikke neste IKM gruppe, dere som fortsatt skal prøve mer. Så ønsker dere masse lykke til videre og håper spiren sitter på neste forsøk:happy: Jeg kommer fortsatt til å snoke her inne og følge med på hvordan det går med dere.

Jeg selv flytter meg tilbake på assistert forum, og skal igjennom vårt første fryseforsøk hos Hausken i neste syklus:Heartred
Og skal også ha første samtale med Rikshospitalet.
Håper jo fryseforsøket går som planlagt, slik at vi slipper å gå offentlig.
Nå synes jeg det er på tide at spiren sitter for oss også. Er PP20, den lykke syklusen som det skal skje på? Vi krysser ihvertfall alt vi har:rolleyes:
Masse lykke til! ❤️

Positiv EL-test i kveld. Fant en i flyttelasset vårt så tok den i fravær av flere g-tester :oops::wacky:. Den var positiv! Merker jeg gleder meg til å kjøpe flere g-tester i morgen. EL-tester blir jo positive når man er gravid :woot::woot::nailbiting::nailbiting:

Jeg er 8 dpo idag, men har ikke begynt å teste enda. Flere som har kommet ca likt? Har dere begynt testingen? Hvis ikke, når begynner dere?:happy:

Jeg er 7 eller 8 dpo og har foreløpig klart meg uten å teste. Målet er å vente til tirsdag, håper på å klare det! Har du begynt? Eller venter du og litt til?

Jeg er 8 DPO. Jeg har satt meg som mål å vente til torsdag, 12 DPO.. kjenner litt testetrang, men leser mye om fordelene med å vente. Jeg er selv spent på om jeg holder ut :dead:

Jeg tenker at håpet absolutt ikke er ute. Jeg har lest mye om når egget fester seg i det siste, og det er typisk mellom 6-12 DPO som nevnes, men 8-10 som det vanligste. Så om egget ditt festet seg i går så var jo det 10 DPO.

håpet er ikke ute før tanta kommer. Blenda test 11 DPO et helt innenfor, og ekstra innafor om det er 6 dager til tanta er ventet.

Mitt forslag er å holde møtet oppe og test igjen om 2-3 dager :)

takk det hjelp litt faktisk. Jeg har masse tester. Skal prøve å teste annenhver dag. Men blir sikkert hver dag frem til TR kommer :hilarious:

jeg har hatt litt stikkinger i livmor området i dag. Lov å håpe det er positivt. Men forbereder meg på negativet så jeg ikke skal bli like knust om TR kommer før helgen

Jeg er 8 dpo i dag. Holder meg med testing til 12 dpo da det er liten sjanse for positiv før det. Jeg er en av dem som ikke synes det er så spennende med mye testing, blir bare mer stressa. Jeg synes også det er bortkastede penger og lite miljøvennlig..
Jeg respekterer at andre velger annerledes selvfølgelig, og synes jo det er litt spennende å følge dere. Da går liksom tiden litt fortere ;)

Ser ut til å bli en del positive tester i denne gruppa! Kjekt!!! :) :)

Flere skriver at en graviditet slår ut på EL tester. Er det sånn at EL testen må være positiv som i EL test positiv. Eller at det holder om det kommer en strek der?

Positiv EL-test i kveld. Fant en i flyttelasset vårt så tok den i fravær av flere g-tester :oops::wacky:. Den var positiv! Merker jeg gleder meg til å kjøpe flere g-tester i morgen. EL-tester blir jo positive når man er gravid :woot::woot::nailbiting::nailbiting:

hvordan positiv? Som at test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?
Så spennende.. da håper jeg på at du får en positiv gr test i morgen :D :Heartred

Flere skriver at en graviditet slår ut på EL tester. Er det sånn at EL testen må være positiv som i EL test positiv. Eller at det holder om det kommer en strek der?
Den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. LH produseres gjennom hele syklusen, så man vil «dessverre» (i dette tilfellet:p) nesten alltid få svak strek på den :)

Og da var mensen i gang her, før tiden denne gangen. Så jeg kan settes på Ikke gravid.

Ønsker veldig gjerne at dere som vil settes på gravid kan si ifra, for er ofte at en ønsker å teste et par dager for å se streken bli sterkere osv før man blir satt over:Heartpink så slipper jeg å mase på halve gjengen her som har fått positive tester om dere vil settes på gravid eller ikke:p

har vært litt off de siste dagene så hvis jeg har gått glipp av en melding så beklager jeg det:shy:

Men trenger hjelp av dere nydelige jenter! Jeg fikk nemlig svakere tester igjen etter den veldig positive 8 DPO. og så nesten negativ de siste dagene, begynte å blø i går uten smerter og så med smerter i dag, litt mindre enn ved vanlig mensen. Men føler meg fortsatt gravid så tok en ny test i dag, og nå er den plutselig sterkere igjen?o_O:wideyed:

[QUOTE="Mangojenta, post: 26389010, member: 13174
Jeg fikk nemlig svakere tester igjen etter den veldig positive 8 DPO. og så nesten negativ de siste dagene, begynte å blø i går uten smerter og så med smerter i dag, litt mindre enn ved vanlig mensen. Men føler meg fortsatt gravid så tok en ny test i dag, og nå er den plutselig sterkere igjen?o_O:wideyed:[/QUOTE]

Oj. Så snodig. Men igjen. Så bra da. De sier jo at man kan blø og fortsatt være gravid.
Spennede å se om spiren klamrer seg fast da. :Heartred

Da er uka vår her :wav

Jeg gleder meg så masse til å se alle de positive testene. Lykke til, alle sammen :Heartred

Back
Topp