IKM uke 32

Positiv EL-test i kveld. Fant en i flyttelasset vårt så tok den i fravær av flere g-tester :oops::wacky:. Den var positiv! Merker jeg gleder meg til å kjøpe flere g-tester i morgen. EL-tester blir jo positive når man er gravid :woot::woot::nailbiting::nailbiting:
Nå er jeg spent på den digitale :)

Idag fikk jeg et bittelite håp! Er 8 eller 9 dpo.
Jeg sto opp, gikk på do, og tørket littegrann lyst rosa utflod. Håperhåperhåper det er en festeblødning, selv om jeg vet at det faktisk er svært få som opplever det, men jeg håper.
Pleier aldri å spotte før mens, der er det liksom bare smerter ene dagen og PANG rett på neste dag. Hehe. Pluss at mens pleier å komme 13-14 dpo.

Og, gratulerer til dere som allerede er gravide! Måtte spirene holde seg fast :)

Morgenens tester :love7Måtte du klore deg fast lille venn.

Jeg kan dermed settes på gravid :love017

Vedlegg

• 20200803_074715.jpg
    20200803_074715.jpg
    50,3 KB · Visninger: 85
Last edited:
Ønsker veldig gjerne at dere som vil settes på gravid kan si ifra, for er ofte at en ønsker å teste et par dager for å se streken bli sterkere osv før man blir satt over:Heartpink så slipper jeg å mase på halve gjengen her som har fått positive tester om dere vil settes på gravid eller ikke:p

har vært litt off de siste dagene så hvis jeg har gått glipp av en melding så beklager jeg det:shy:

Men trenger hjelp av dere nydelige jenter! Jeg fikk nemlig svakere tester igjen etter den veldig positive 8 DPO. og så nesten negativ de siste dagene, begynte å blø i går uten smerter og så med smerter i dag, litt mindre enn ved vanlig mensen. Men føler meg fortsatt gravid så tok en ny test i dag, og nå er den plutselig sterkere igjen?o_O:wideyed:

Jeg hadde en lignende opplevelse i min PP 2. Hvis du vil inn å se bilder av tester osv ligger det i dagboken min.
Hadde positive graviditetstester, men jeg syns ikke stigningen var så rask som ved tidligere graviditet.. Begynte å blø 4+2, blødde to-tre dager, men ikke kjempe mye. Testene fortsatte å stige i 2,5 uke (!!!), ble sendt på UL, de fant ikke foster, men lurte på exu. Til slutt begynte testene av seg selv å bli svakere, var inne å målte hcg, det var først på 68, så 25 to dager senere, deretter fikk jeg mensen til «vanlig» tid igjen.
Du kan som sagt lese mer detaljert og se bilder av tester etc i dagboken min.
Håper allikevel blødningen din er uskyldig og at du fortsatt er gravid ♡

Ønsker veldig gjerne at dere som vil settes på gravid kan si ifra, for er ofte at en ønsker å teste et par dager for å se streken bli sterkere osv før man blir satt over:Heartpink så slipper jeg å mase på halve gjengen her som har fått positive tester om dere vil settes på gravid eller ikke:p

har vært litt off de siste dagene så hvis jeg har gått glipp av en melding så beklager jeg det:shy:

Men trenger hjelp av dere nydelige jenter! Jeg fikk nemlig svakere tester igjen etter den veldig positive 8 DPO. og så nesten negativ de siste dagene, begynte å blø i går uten smerter og så med smerter i dag, litt mindre enn ved vanlig mensen. Men føler meg fortsatt gravid så tok en ny test i dag, og nå er den plutselig sterkere igjen?o_O:wideyed:
Hadde du EL 22 ?

ta en digital du, da blir det nok lettere nå som du er så langt i dpo land :happy: Del gjerne bilde.

6D1D0877-EF5A-4871-A536-601406FC93C9.jpeg
Hei dere! :) Jeg har holdt meg unna testing fram til nå, men tok denne nå nettopp ca 12/13 dpo, skimter en svak strek, men er dette bare en av de berømte skyggestrekene? Er en babyplan tidlig test. Er litt skjelven for at jeg ser antydning til strek så håpet stiger, men tør ikke tro på at det kan være noe ennå. Burde kanskje vært sterkere 12/13 dpo om det var noe? IKM er i følge appen min tors 06.08.

Vis vedlegget 332413 Hei dere! :) Jeg har holdt meg unna testing fram til nå, men tok denne nå nettopp ca 12/13 dpo, skimter en svak strek, men er dette bare en av de berømte skyggestrekene? Er en babyplan tidlig test. Er litt skjelven for at jeg ser antydning til strek så håpet stiger, men tør ikke tro på at det kan være noe ennå. Burde kanskje vært sterkere 12/13 dpo om det var noe? IKM er i følge appen min tors 06.08.
Du er gravid! :)

Babystrek!!:dummy:

Festeblødning tipper jeg?☺️
Ååh:D ja var det jeg også tenkte litt på, satser på at det er det!
Sniker litt her. Men altså, det er nå sånn at et egg fester seg, så begynner den å produsere HCG. Dvs at når du får en positiv gr test har det allerede festet seg og at det er festeblødning er umulig! Blødning kan skyldes mangt, men ikke festing. Festeblødning kommer to dager FØR det skår ut på en test.

Vis vedlegget 332413 Hei dere! :) Jeg har holdt meg unna testing fram til nå, men tok denne nå nettopp ca 12/13 dpo, skimter en svak strek, men er dette bare en av de berømte skyggestrekene? Er en babyplan tidlig test. Er litt skjelven for at jeg ser antydning til strek så håpet stiger, men tør ikke tro på at det kan være noe ennå. Burde kanskje vært sterkere 12/13 dpo om det var noe? IKM er i følge appen min tors 06.08.

Babystrek! Gratulerer :)

Jeg kan settes på ikke gravid. Fikk svar på blodprøver og EL fant aldri sted denne måneden, ingen mens heller da såklart. Så da ble jeg ordinert letrozol og muligens ovitrelle når den tid kommer. Jaja, gratulerer så mye til alle gravide!! Heldigvis var jo det ganske mange denne uken! Og vi resten har tenkt å komme etter denne neste ppen ❤️❤️

Sniker litt her. Men altså, det er nå sånn at et egg fester seg, så begynner den å produsere HCG. Dvs at når du får en positiv gr test har det allerede festet seg og at det er festeblødning er umulig! Blødning kan skyldes mangt, men ikke festing. Festeblødning kommer to dager FØR det skår ut på en test.
Ja, selve blødningen er vel da, men blodet bruker kanskje noen dager ut iom at det rekker å bli brunt? :dontknow

Gratulerer til alle gravide! :Heartred Her er jeg 9DPO og dagene snegler seg av gårde. Har bestemt meg for å ikke teste før 10 og 12DPO, Fant denne linken som hjalp litt på utålmodigheten! https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11

Flere som ikke har testet enda?
Den var fin, testet 10dpo med tidligtest men den var negativ, vet det er for tidlig men skikkelig nedtur, så den linken der hjalp. Tar ikke ny test i dag, venter til 12 eller 13. Blir så deppa når den er blank selvom det er tidlig.

Hvordan går det med deg? :Heartred

Gratulerer til alle gravide! :Heartred Her er jeg 9DPO og dagene snegler seg av gårde. Har bestemt meg for å ikke teste før 10 og 12DPO, Fant denne linken som hjalp litt på utålmodigheten! https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11

Flere som ikke har testet enda?
Jeg har ikke testet og er også 9 DPO. Jeg kommer til å vente minst til 12 DPO, men funderer også på om jeg skal klare å holde ut til 13 DPO. Men tviler på at jeg holder så lenge.
Lykke til når du tester :happy:

Back
Topp