N
Nagini
Guest
Jeg kan settes på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg spent på den digitalePositiv EL-test i kveld. Fant en i flyttelasset vårt så tok den i fravær av flere g-tester . Den var positiv! Merker jeg gleder meg til å kjøpe flere g-tester i morgen. EL-tester blir jo positive når man er gravid
Har tisset i beholderen, men apoteket åpner ikke før kl 9 Så må vente 1 times tid tilNå er jeg spent på den digitale
Gratulerer!!!Morgenens tester Måtte du klore deg fast lille venn.
Ønsker veldig gjerne at dere som vil settes på gravid kan si ifra, for er ofte at en ønsker å teste et par dager for å se streken bli sterkere osv før man blir satt over så slipper jeg å mase på halve gjengen her som har fått positive tester om dere vil settes på gravid eller ikke
har vært litt off de siste dagene så hvis jeg har gått glipp av en melding så beklager jeg det
Men trenger hjelp av dere nydelige jenter! Jeg fikk nemlig svakere tester igjen etter den veldig positive 8 DPO. og så nesten negativ de siste dagene, begynte å blø i går uten smerter og så med smerter i dag, litt mindre enn ved vanlig mensen. Men føler meg fortsatt gravid så tok en ny test i dag, og nå er den plutselig sterkere igjen?
Hadde du EL 22 ?Ønsker veldig gjerne at dere som vil settes på gravid kan si ifra, for er ofte at en ønsker å teste et par dager for å se streken bli sterkere osv før man blir satt over så slipper jeg å mase på halve gjengen her som har fått positive tester om dere vil settes på gravid eller ikke
har vært litt off de siste dagene så hvis jeg har gått glipp av en melding så beklager jeg det
Men trenger hjelp av dere nydelige jenter! Jeg fikk nemlig svakere tester igjen etter den veldig positive 8 DPO. og så nesten negativ de siste dagene, begynte å blø i går uten smerter og så med smerter i dag, litt mindre enn ved vanlig mensen. Men føler meg fortsatt gravid så tok en ny test i dag, og nå er den plutselig sterkere igjen?
ta en digital du, da blir det nok lettere nå som du er så langt i dpo land Del gjerne bilde.Ønsker veldig gjerne at dere som vil settes på gravid kan si ifra, for er ofte at en ønsker å teste et par dager for å se streken bli sterkere osv før man blir satt over så slipper jeg å mase på halve gjengen her som har fått positive tester om dere vil settes på gravid eller ikke
Du er gravid!Vis vedlegget 332413 Hei dere! Jeg har holdt meg unna testing fram til nå, men tok denne nå nettopp ca 12/13 dpo, skimter en svak strek, men er dette bare en av de berømte skyggestrekene? Er en babyplan tidlig test. Er litt skjelven for at jeg ser antydning til strek så håpet stiger, men tør ikke tro på at det kan være noe ennå. Burde kanskje vært sterkere 12/13 dpo om det var noe? IKM er i følge appen min tors 06.08.
Babystrek!!
Festeblødning tipper jeg?
Sniker litt her. Men altså, det er nå sånn at et egg fester seg, så begynner den å produsere HCG. Dvs at når du får en positiv gr test har det allerede festet seg og at det er festeblødning er umulig! Blødning kan skyldes mangt, men ikke festing. Festeblødning kommer to dager FØR det skår ut på en test.Ååh ja var det jeg også tenkte litt på, satser på at det er det!
Vis vedlegget 332413 Hei dere! Jeg har holdt meg unna testing fram til nå, men tok denne nå nettopp ca 12/13 dpo, skimter en svak strek, men er dette bare en av de berømte skyggestrekene? Er en babyplan tidlig test. Er litt skjelven for at jeg ser antydning til strek så håpet stiger, men tør ikke tro på at det kan være noe ennå. Burde kanskje vært sterkere 12/13 dpo om det var noe? IKM er i følge appen min tors 06.08.
Ja, selve blødningen er vel da, men blodet bruker kanskje noen dager ut iom at det rekker å bli brunt?Sniker litt her. Men altså, det er nå sånn at et egg fester seg, så begynner den å produsere HCG. Dvs at når du får en positiv gr test har det allerede festet seg og at det er festeblødning er umulig! Blødning kan skyldes mangt, men ikke festing. Festeblødning kommer to dager FØR det skår ut på en test.
Den var fin, testet 10dpo med tidligtest men den var negativ, vet det er for tidlig men skikkelig nedtur, så den linken der hjalp. Tar ikke ny test i dag, venter til 12 eller 13. Blir så deppa når den er blank selvom det er tidlig.Gratulerer til alle gravide! Her er jeg 9DPO og dagene snegler seg av gårde. Har bestemt meg for å ikke teste før 10 og 12DPO, Fant denne linken som hjalp litt på utålmodigheten! https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11
Flere som ikke har testet enda?
Hvordan går det med deg?Ønsker veldig gjerne at dere som vil settes på gravid kan si ifra, for er ofte at en ønsker å teste et par dager for å se streken bli sterkere osv før man blir satt over så slipper jeg å mase på halve gjengen her som har fått positive tester om dere vil settes på gravid eller ikke
Jeg har ikke testet og er også 9 DPO. Jeg kommer til å vente minst til 12 DPO, men funderer også på om jeg skal klare å holde ut til 13 DPO. Men tviler på at jeg holder så lenge.Gratulerer til alle gravide! Her er jeg 9DPO og dagene snegler seg av gårde. Har bestemt meg for å ikke teste før 10 og 12DPO, Fant denne linken som hjalp litt på utålmodigheten! https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11
Flere som ikke har testet enda?