IKM uke 32

Ja blir spennende å se!:Heartred Er jo enda tidlig, så forventer ingenting. Men fremdeles spennende når den ikke er heeelt blank heller :rolleyes:

Og har så sykt mensmurringer. Det hadde jeg sist også, men kan jo også være tr. Så det gjør alt mye mer spennende:hilarious:
Så spennende!! :nailbiting: Jeg har aldri ømme pupper, (aldri før EL eller ikm heller) men merker det ganske nå, og jeg er tilogmed inne og sniker fra 33 :joyful::joyful:

Så spennende!! :nailbiting: Jeg har aldri ømme pupper, (aldri før EL eller ikm heller) men merker det ganske nå, og jeg er tilogmed inne og sniker fra 33 :joyful::joyful:

Oi så spennende da! Utrolig hva man klarer å kjenne. Jeg følte noen mensmurringer rett rundt EL også, og tok da en test. Og bang, positiv EL test. Utrolig hvordan man av og til kan kjenne kroppen sin :eek:

Gratulerer så mye med positiv til dere som har fått det:Heartred

Skjer noe rare greier med kroppen min nå om dagen. Helt blenda tester i dag på 10/11dpo. I dag har jeg hatt flere stikk i brystene - det har aldri skjedd mer. Litt "støl" i lysken. Har hatt mye mindre menssmerter enn vanlig i dpo-land, som føles helt annerledes denne mnd.. klarer ikke å forklare. Tipper alt dette kommer fordi jeg "ikke" skulle være på symptomjakt:laughing021

Gratulerer så mye med positiv til dere som har fått det:Heartred

Skjer noe rare greier med kroppen min nå om dagen. Helt blenda tester i dag på 10/11dpo. I dag har jeg hatt flere stikk i brystene - det har aldri skjedd mer. Litt "støl" i lysken. Har hatt mye mindre menssmerter enn vanlig i dpo-land, som føles helt annerledes denne mnd.. klarer ikke å forklare. Tipper alt dette kommer fordi jeg "ikke" skulle være på symptomjakt:laughing021
Spennende! :joyful:Krysser fingrene for at alt du kjenner på er et godt tegn :happy:

Jeg drømte i natt om at jeg var gravid.. med firlinger! vil ha baby, men firlinger blir kanskje for mye :eek:
Jeg drømmer veldig rart for tiden. Nå er jeg kjent for rare drømmer, men nå har jeg det hver natt.

Vet det har vært symptom til mange, så blir håpefull selv om det ikke trenger å bety noe. Kan nok bare være fordi jeg tenker mye på prøvingen.

2/3 dager til test nå :smiley-angelic001

Last edited:
Så spennende. Litt artig hvor var man blir på kroppen sin. Jeg har heller aldri kjent noe til EL før, men denne gangen merket jeg EL slim og skjønte det dagen før el-testen var positiv .

krysser fingrene for deg - når tester du?

Negativ digital test i dag, 10dpo. Fortsatt tidlig så jeg skal smøre meg med tålmodighet å ikke teste igjen før torsdag:smiley-angelic001 Er jo første PP og syklus etter spiral i over 15 år så kan jo være jeg bommet på El og at jeg bare er 8-9 dpo. Tiden vil vise:)

Jeg kan også settes på gravid ❤️

Her kom mensen i går, så jeg kan settes på ikke gravid.

Gratulerer til alle med positive tester, og lykke til neste runde til oss andre!

Når man ikke tester på morgenurin, hvor lenge pleier dere å la det gå fra dere tisset sist? Og drikker dere ikke så mye på disse timene da? Planen er å vente til imorgen, men fikk så lyst til å teste i dag

Når man ikke tester på morgenurin, hvor lenge pleier dere å la det gå fra dere tisset sist? Og drikker dere ikke så mye på disse timene da? Planen er å vente til imorgen, men fikk så lyst til å teste i dag
4 timer, og pleier å minimere drikking (spesielt siste to timer:happy:)

Så spennende. Litt artig hvor var man blir på kroppen sin. Jeg har heller aldri kjent noe til EL før, men denne gangen merket jeg EL slim og skjønte det dagen før el-testen var positiv .

krysser fingrene for deg - når tester du?
Det er gøy! :joyful: Venter nok til fredag/lørdag, så får vi se om følelsen stemte eller ikke :hilarious::bag:

Her fikk jeg Peak i premom i går kl 12, og negativ EL test i dag, så da har EL faktisk kommet denne syklusen! Men den blir laaang, 45 dager o_O Så jeg melder meg inn i ikm 34 gruppen :nailbiting: lykke til alle som ikke har testet enda! Krysser fingrene for alle og sender masse babystøv :smiley-angelic001:smiley-angelic003

I dag er jeg skikkelig svimmel. Krysser fingrene for at det er et tegn på at noe er i gang! Blir nok en test på meg når jeg kommer hjem :rolleyes:

Nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem fra jobb. Han har vært borte en uke, og jeg har klart å holde meg fra å si noe om spiren :Heartred Har satt denne på sengen. Han kommer til å bli så glad :love7

Vedlegg

• 20200804_125446.jpg
    20200804_125446.jpg
    23,9 KB · Visninger: 188
Nå forstår jeg virkelig ingenting... svak positiv test igjen, slutta å blø etter to dager og murrer som bare det + harde pupper og sure oppstøt. Er vel bare hcg som henger igjen, men veldig rart å få positive tester nå etter negative rett før helgen. Har IKM i dag:wideyed:

stakk i begge eggstokkene rundt EL. Er det mulig at ett egg kom fort ned og ett har kommet til livmoren myyye senere?

Nå forstår jeg virkelig ingenting... svak positiv test igjen, slutta å blø etter to dager og murrer som bare det + harde pupper og sure oppstøt. Er vel bare hcg som henger igjen, men veldig rart å få positive tester nå etter negative rett før helgen. Har IKM i dag:wideyed:

stakk i begge eggstokkene rundt EL. Er det mulig at ett egg kom fort ned og ett har kommet til livmoren myyye senere?
Har du målt HCG hos legen? Kanskje greit å sjekke utvikling?

Back
Topp