IKM uke 32

Har du målt HCG hos legen? Kanskje greit å sjekke utvikling?
Har egentlig ikke tenkt på det ettersom jeg var sikker på at det var kjemisk, og egentlig fortsatt er det. Har bare en rar følelse i magen og symptomer, men er nok bare rester etter kjemisk. For jeg var ganske dårlig i form før positiv test :p

Nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem fra jobb. Han har vært borte en uke, og jeg har klart å holde meg fra å si noe om spiren :Heartred Har satt denne på sengen. Han kommer til å bli så glad :love7
Såå koselig og for en kjekk overraskelse!! :)

Målte HCG fredag 9 DPO til 24, og fikk svar på gårsdagens (12 DPO) nå på 89 :) Det må jo være bra! Prøve meg på en digital i morgen kanskje som kan vise 2-3 uker? :woot:

Er dette en strek? Synes det var litt vanskelig å se når streken kom sånn på siden, men mannen mener også han ser, Hva tror dere? Redd for å se strek som ikke er der bare fordi vi vil.... BB1AE3F7-16E3-4FE2-A5A8-0A0A4526A49E.jpeg

Vedlegg

• 4F5A998B-8876-4AA5-83E9-33479B330CE3.jpeg
    4F5A998B-8876-4AA5-83E9-33479B330CE3.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 134
Der hadde jeg rett og slett åpnet hylsen og sett inni mtp at de er så langt til siden. Håper det er babystrek
Å det hadde jeg ikke tenkt på at man kunne, nå er det kanskje litt for sent, den er vel bare gyldig i fem min? Men skal bruke samme test imorgen så da skal jeg gjøre det! Takk for tips.

Å det hadde jeg ikke tenkt på at man kunne, nå er det kanskje litt for sent, den er vel bare gyldig i fem min? Men skal bruke samme test imorgen så da skal jeg gjøre det! Takk for tips.
Jeg hadde åpnet nå uansett. Er det babystrek så forsvinner den ikke og vil være veldig synlig:happy:

Nå forstår jeg virkelig ingenting... svak positiv test igjen, slutta å blø etter to dager og murrer som bare det + harde pupper og sure oppstøt. Er vel bare hcg som henger igjen, men veldig rart å få positive tester nå etter negative rett før helgen. Har IKM i dag:wideyed:

stakk i begge eggstokkene rundt EL. Er det mulig at ett egg kom fort ned og ett har kommet til livmoren myyye senere?

Jeg ville målt hcg hos legen, hvis de er svake over lang tid, litt negativ, litt positiv og med smerter i magen så kan det også høres ut som exu :nailbiting: lykke til ❤️❤️

Nå forstår jeg virkelig ingenting... svak positiv test igjen, slutta å blø etter to dager og murrer som bare det + harde pupper og sure oppstøt. Er vel bare hcg som henger igjen, men veldig rart å få positive tester nå etter negative rett før helgen. Har IKM i dag:wideyed:

stakk i begge eggstokkene rundt EL. Er det mulig at ett egg kom fort ned og ett har kommet til livmoren myyye senere?
Kan ikke så mye om det men kan det være at den negative testen var flaks negativ, at den ikke var følsom nok for mengden HCG eller at urinen var mer utvannet da eller noe sånt?

Jeg hadde åpnet nå uansett. Er det babystrek så forsvinner den ikke og vil være veldig synlig:happy:

Ja nå har jeg vært i søpla, da var det en fin strek men den er jo selvfølgelig langt over tiden. Redd for å ta gleden på forskudd, skal ta ny test i morgen men har troen da ❤️A602FEE4-2303-41C6-8030-EA9C5024CC56.jpeg

Ja nå har jeg vært i søpla, da var det en fin strek men den er jo selvfølgelig langt over tiden. Redd for å ta gleden på forskudd, skal ta ny test i morgen men har troen da ❤️Vis vedlegget 332534
Denne ser kjempepositiv ut da! Hipp hipp:happy093

Blir spennende i morgen. Skjønner at du ikke tørr å ta gleden på forskudd (selv om jeg gjør det litt på dine vegne:p)

Målte HCG fredag 9 DPO til 24, og fikk svar på gårsdagens (12 DPO) nå på 89 :) Det må jo være bra! Prøve meg på en digital i morgen kanskje som kan vise 2-3 uker? :woot:
Hehe, klarte ikke å holde meg :facepalm:

:smiley-bounce016

Vedlegg

• B8DD0CCA-EF09-4D31-A659-02FBDE748785.jpeg
    B8DD0CCA-EF09-4D31-A659-02FBDE748785.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 116
Jeg ville målt hcg hos legen, hvis de er svake over lang tid, litt negativ, litt positiv og med smerter i magen så kan det også høres ut som exu :nailbiting: lykke til ❤️❤️
Ingen smerter i magen, kun den ene dagen jeg blødde

Kan ikke så mye om det men kan det være at den negative testen var flaks negativ, at den ikke var følsom nok for mengden HCG eller at urinen var mer utvannet da eller noe sånt?
Tviler da jeg har tatt flere forskjellige i mellomtiden som er 10 mlu og de var negativ, så en svak positiv nå de siste 2-3 dagene

Back
Topp