IKM uke 32

Så, jeg har et litt kleint spørsmål. Men jeg tenkte å ta en billig test fra babyplan før jeg prøver digital (om den billige gir utslag).. men på den billige stod det at urinen skal holde 15-30 grader, det samme skulle selve strimmelen.
Venter dere litt før dere dypper testen etter at dere har tisset i glasset? Eller er det egentlig ikke så nøye

Beklager tidenes kleineste spørsmål :sorry:
Ikke noe er kleint her inne :wacky: Det har jeg aldri tenkt på. Jeg bare dypper med en gang :hilarious:

Så, jeg har et litt kleint spørsmål. Men jeg tenkte å ta en billig test fra babyplan før jeg prøver digital (om den billige gir utslag).. men på den billige stod det at urinen skal holde 15-30 grader, det samme skulle selve strimmelen.
Venter dere litt før dere dypper testen etter at dere har tisset i glasset? Eller er det egentlig ikke så nøye

Beklager tidenes kleineste spørsmål :sorry:

Som erfaren Babyplan-tester hørte jeg om det der for noen uker siden. Tydeligvis aldri lest bruksanvisningen:hilarious: Har alltid dyppet med det samme :)

Som erfaren Babyplan-tester hørte jeg om det der for noen uker siden. Tydeligvis aldri lest bruksanvisningen:hilarious: Har alltid dyppet med det samme :)
Da tipper jeg det ikke er så nøye;) paragrafrytter som jeg er så har jeg studert bruksanvisningen nøye :pompus:

12 DPO og helt blendahvit test. Om ikke mensen kommer på søndag tester jeg da, men vil tippe testen var stemmer.
Lykke til dere andre som tester i dag :Heartred

Årh! Rosa utflod og mye murring i dag, i tillegg kvalm og svimmel :yuck::wtf:tyder på at tr kommer tidligere enn ventet! Kun 10 dager lutealfase denne gang. Bør nok sjekke progesteron neste pp.

Gratulerer alle med positive tester og lykke til alle sammen :love7

En liten oppdatering fra meg. Jeg hadde, som skrevet over her, rosa utflod i går. (pleier ikke ha det før mens) Jeg fikk tiltakende murring som var veldig likt mensverk så jeg ventet at tanta var rett rundt hjørnet. Jeg var ufattelig trøtt i går, sovnet på sofaen flere ganger og var uvanlig sulten i tillegg til kvalm. Tenkte igjen at det var tanta som kom.
La meg med et håndkle i senga i natt da tanta ikke enda hadde kommet på kvelden. Våknet i dag med murringer, men ingen tante.
Tok test, 25 mlu babyplan, og der kom en svak rosa strek gitt...!! Tok to, og begge var like. Tør ikke helt tro på det enda, og er redd det kan være kjemisk siden jeg har så mye murringer.... :bored: kan nesten ikke vente med å få tatt en test til i kveld!  :nailbiting::nailbiting:

En liten oppdatering fra meg. Jeg hadde, som skrevet over her, rosa utflod i går. (pleier ikke ha det før mens) Jeg fikk tiltakende murring som var veldig likt mensverk så jeg ventet at tanta var rett rundt hjørnet. Jeg var ufattelig trøtt i går, sovnet på sofaen flere ganger og var uvanlig sulten i tillegg til kvalm. Tenkte igjen at det var tanta som kom.
La meg med et håndkle i senga i natt da tanta ikke enda hadde kommet på kvelden. Våknet i dag med murringer, men ingen tante.
Tok test, 25 mlu babyplan, og der kom en svak rosa strek gitt...!! Tok to, og begge var like. Tør ikke helt tro på det enda, og er redd det kan være kjemisk siden jeg har så mye murringer.... :bored: kan nesten ikke vente med å få tatt en test til i kveld!  :nailbiting::nailbiting:
Er det for tidlig å ta en digital nå? Er egentlig 11/12 dpo i dag, men har bare svak rosa strek. Mulig den rosa utfloden var en festeblødning kanskje?..

Vedlegg

• IMG_20200806_065901.jpg
    IMG_20200806_065901.jpg
    20,5 KB · Visninger: 144
Er det for tidlig å ta en digital nå? Er egentlig 11/12 dpo i dag, men har bare svak rosa strek. Mulig den rosa utfloden var en festeblødning kanskje?..

Så gøy å se, Tulipan:Heartred hadde brent av en digital om det var meg altså:hilarious: ..fikk positiv digital 11 dpo med småen.
Krysser fingra for at den lille blødningen var helt ufarlig!

12 dpo i dag og negativ test:banghead: Men, ser at jeg bare har vanlige tester fra babyplan, så har et pittelite håp om at det er for tidlig, men sannsynligheten er nok der at det ikke gikk denne pp. Jaja, får nok bare vente tr. Lykke til alle andre i dag :Heartred

Jeg fikk litt kraftig blødning i går kveld. Ferskt blod og litt koagulert. Trodde TR var igang. Men har ikke hatt noe etter det. Ingenting i natt eller noe nå heller. Synes det er så rart..:dontknow Første ordentlige blødning siden jeg tok ut spiralen i forrige mnd.
Tok en test i dag tidlig, helt blenda bare for å sjekke. Så da er nok løpet kjørt for denne pp runden. Noen med liknende erfaringer?
Har dere noe tips for neste runde dere som klarte det denne gangen? :talk017

Oppdatering på det jeg håpte var festeblødning:
Jeg er, om mulig, enda mer forvirret. Hvis det var en festeblødning, så varte den i to dager. Veldig tydelig "av og på" blødninger. Kunne gå mange timer uten noe blod, og når det var noe hadde det ikke mensenfarge.
Blødningen startet 8 dpo og forsvant i går, 10 dpo. Helt negativ tidligtest i dag.

Det må vel ha vært mensen da, eller?
Veldig merkelig mens, både i oppførsel og farge, uten noe særlig smerter overhodet.
Jeg er så forvirra!

Jeg fikk litt kraftig blødning i går kveld. Ferskt blod og litt koagulert. Trodde TR var igang. Men har ikke hatt noe etter det. Ingenting i natt eller noe nå heller. Synes det er så rart..:dontknow Første ordentlige blødning siden jeg tok ut spiralen i forrige mnd.
Tok en test i dag tidlig, helt blenda bare for å sjekke. Så da er nok løpet kjørt for denne pp runden. Noen med liknende erfaringer?
Har dere noe tips for neste runde dere som klarte det denne gangen? :talk017
Nå tør jo ikke jeg juble helt enda, mtp svak strek fremdeles.. Men denne runden (pp5) brukte vi prefert glidemiddel to ganger rundt El. Brukte også grapefruktekstrakt før El og babyklister etter El. Mannen har også tatt granatepleekstrakt og ekstra sink. :)

Oppdatering på det jeg håpte var festeblødning:
Jeg er, om mulig, enda mer forvirret. Hvis det var en festeblødning, så varte den i to dager. Veldig tydelig "av og på" blødninger. Kunne gå mange timer uten noe blod, og når det var noe hadde det ikke mensenfarge.
Blødningen startet 8 dpo og forsvant i går, 10 dpo. Helt negativ tidligtest i dag.

Det må vel ha vært mensen da, eller?
Veldig merkelig mens, både i oppførsel og farge, uten noe særlig smerter overhodet.
Jeg er så forvirra!

høres ut som spotting...

Jeg kan setter på ikke gravid :) Jeg skrev det litt tidligere, men ser ikke helt ut som det kom med :)

Tok en test idag 11 dpo.
Syns først den så helt blendahvit ut, men skimter en suuupersvak strek i rett vinkel..
Egentlig teit å studere testene så veldig, men. Redigerte bildet for å få den litt bedre frem, blir sikkert dårligere ved opplasting her i tillegg.
Veldig usikker på om det kan bli en potensiell strek, men uansett mer spennende enn helt blenda.
Har hatt voldsomme mensmurringer igår og idag i mage og rygg og ømme pupper..

Vedlegg

• D24337BE-5479-46BE-8F8B-E6DBF14530F3.jpeg
    D24337BE-5479-46BE-8F8B-E6DBF14530F3.jpeg
    41,8 KB · Visninger: 123
Back
Topp