IKM uke 32

10 dpo og negativ test, ser kanskje en (grå) skygge i riktig vinkel :p TR pleier å komme 11 dpo som er i morgen, så litt usikker så hvorfor premom plutselig har satt ikm til lørdag. Tar en ny test i morgen om ikke tanta har dukket opp iløpet av natta :)

Årh, dette er så nervepirrende :nailbiting: Jeg fikk som sagt svak rosa strek i morges, 11/12 dpo. Ikm er i morgen. Har hatt mye murring, og til dels vonde stikninger i livmor fra i går kveld og dette fortsetter i dag. Hadde litt lyserosa utflod i går og litt igjen i dag (litt mer rødt i dag) men kun ved tørk så små mengder..
Blir sprø av å ikke vite.. :banghead: tenkte å ta en digital i kveld, men kan jo ikke helt vite om spiren holder seg eller om disse murringene indikerer kjemisk abort.. :arghh::hungover:

Dere andre som er gravide, hadde dere mye murringer rundt ikm, evnt noe rosa utflod..?

Oppdatering på det jeg håpte var festeblødning:
Jeg er, om mulig, enda mer forvirret. Hvis det var en festeblødning, så varte den i to dager. Veldig tydelig "av og på" blødninger. Kunne gå mange timer uten noe blod, og når det var noe hadde det ikke mensenfarge.
Blødningen startet 8 dpo og forsvant i går, 10 dpo. Helt negativ tidligtest i dag.

Det må vel ha vært mensen da, eller?
Veldig merkelig mens, både i oppførsel og farge, uten noe særlig smerter overhodet.
Jeg er så forvirra!
Jeg hadde en slik blødning rett før IKM den gangen jeg hadde MA. Fikk fortsatt sterkere tester og var på TUL uke 8, men der var det ingen baby, bare rester. Mener virkelig ikke å skremme deg, bare dele min erfaring:Heartpink Men da hadde jeg fått tydelige positive tester før blødningen da...

Jeg hadde en slik blødning rett før IKM den gangen jeg hadde MA. Fikk fortsatt sterkere tester og var på TUL uke 8, men der var det ingen baby, bare rester. Mener virkelig ikke å skremme deg, bare dele min erfaring:Heartpink Men da hadde jeg fått tydelige positive tester før blødningen da...

Takk for at du delte din erfaring!
Jeg setter pris på det, og så HVIS det skulle vise seg at jeg får positive tester i løpet av helga, så kan jeg ha erfaringen din litt i bakhodet. Jeg liker heller å virke litt negativ og bli positivt overrasket, enn å ta alle gleder på forskudd.

Tempen har sunket ned til 36,4 I dag og jeg har ligget på 36,7-37,1 i mange dager. Så da kommer TR i løpet av dagen. :( Jeg som har følt meg så gravid denne pp.. skikkelig deppa ass..

Kan settes på "ikke gravid" :)

Gratulerer til alle som har fått positive tester, og lykke til til alle dere som prøver igjen på ny pp! Håper neste PP er vår og at vi alle får positive tester! :happy093

Årh, dette er så nervepirrende :nailbiting: Jeg fikk som sagt svak rosa strek i morges, 11/12 dpo. Ikm er i morgen. Har hatt mye murring, og til dels vonde stikninger i livmor fra i går kveld og dette fortsetter i dag. Hadde litt lyserosa utflod i går og litt igjen i dag (litt mer rødt i dag) men kun ved tørk så små mengder..
Blir sprø av å ikke vite.. :banghead: tenkte å ta en digital i kveld, men kan jo ikke helt vite om spiren holder seg eller om disse murringene indikerer kjemisk abort.. :arghh::hungover:

Dere andre som er gravide, hadde dere mye murringer rundt ikm, evnt noe rosa utflod..?
Voldsomme murringer, men ikke antydning til blødning :) Krysser fingrene for deg!

Fikk denne nå.:smiley-bounce012 Tør likevel ikke juble før dagen i morgen er over uten mer blødninger.. Får ta en ny digital i morgen tidlig. Denne var på utvannet urin. :p

Vedlegg

• IMG_20200806_160145.jpg
    IMG_20200806_160145.jpg
    34 KB · Visninger: 124
Hei :)

Hiver meg med her, om det går greitt, for å få eit innblikk i kven som har ca same syklus som meg.

31år. Pp1 (begynner no). Barn nr.3.
Fikk mens i dag. Så veldig klar for å begynne prøving.

Samme her, null symptomer! 12dpo her da, men tar ikke test denne måneden :hungry:

9dpo er jo veldig tidlig, så ikke bekymre deg over blenda test!

skal du ikke teste overhodet..? :wideyed: Why..

har en innbilt strek her tror jeg, om det blir synlig her inne da. 10dpo
F86C6992-EDE1-4432-9F05-C87F24D514DD.png

Hei :)

Hiver meg med her, om det går greitt, for å få eit innblikk i kven som har ca same syklus som meg.

31år. Pp1 (begynner no). Barn nr.3.
Fikk mens i dag. Så veldig klar for å begynne prøving.
Hei og velkommen! :) Klart du kan være i denne gruppa, men nå er de fleste her ferdig med lutealfasen. Enten gravide, eller med ny mens og flytter over i nye grupper.
Lykke til med prøving :love7

Har vært dårlig til å være med i slike tråder, husker ikke helt om jeg har meldt meg inn her. Har prøvd å tatt en pause fra prøvingen i sommer. Og jeg har visst blitt gravid, 4+5 i dag. Men har hatt et par blødninger, lite, ingen smerter. Så må si jeg er spent. Håper på at dette går rette veien. Siste mens 5.juli, el ca 20. juli. Testet positivt dagen før IKM.

Back
Topp