IKM uke 32

skal du ikke teste overhodet..? :wideyed: Why..

har en innbilt strek her tror jeg, om det blir synlig her inne da. 10dpo
Vis vedlegget 332676

Har egentlig skikkelig mistet motet, så orker ikke flere negative tester og tr som kommer uansett, sånn helt ærlig :(

Så skal ikke teste før 16dpo om ikke tr kommer før det, 13dpo nå, og bittelitt rosa spotting, så da er det nok over for denne gang

---

Jeg ser strek på testen din da :D og på 10dpo så er jo det skikkelig lovende :Heartpink
 
9DPO.. Ikke antydning til å være gravid. Så håpet er vell ute for denne runden å. Tester på søndag men har ikke troa for denne.. Heh
 
94C8948A-02FA-40D7-9328-0F2C41E34BFA.jpeg
Da har jeg kommet til dagen etter IKM og testene har blitt sterkere, så jeg tar sjansen på å tro på at jeg faktisk er gravid og kan settes på gravid :):Heartred

Gratulerer så mye til alle med positive tester og masse lykke til i neste prøveperiode til dere andre:love7Heier på dere! :Heartred
 
Venter fremdeles på tante eller positiv test her :) Tante kom ikke i går som hun skulle :)

Samme her :)

Jeg hadde blødning for 2 dager siden etter kramper. Trodde jeg hadde dårlig mage, men så rant det litt ned i do. Men etter det, ingenting. Skjønner ikke hva det var. Har googlet meg ihjel om det. I dag er det litt brunt utflod.

Kjenner at jeg heller vil ha TR nå enn å vente og være usikker:sorry:
 
Samme her :)

Jeg hadde blødning for 2 dager siden etter kramper. Trodde jeg hadde dårlig mage, men så rant det litt ned i do. Men etter det, ingenting. Skjønner ikke hva det var. Har googlet meg ihjel om det. I dag er det litt brunt utflod.

Kjenner at jeg heller vil ha TR nå enn å vente og være usikker:sorry:
Sen festeblødning muligens?
Den brune utfloden har jeg liten ide om da :)

Ja om jeg ikke er gravid, så vil jeg heller at tante kommer nå :)
Men jeg har får opplevd som sagt at jeg fikk svak test 2 dager etter IKM :)
 
TR skulle kommet i går hos meg. Har testet, men ikke noe positivt svar enda. Er 11 dpo. Våknet i natt av at det stakk skikkelig i den ene puppen, håper det er et tegn! ;)
 
Jeg kan settes på gravid. :love017 Ingen tante i dag heller, og sterkere strek i natt (måtte tisse på natta, så tok testen da) :p
 
Negativ cb digital i dag, 13dpo.. Er vel lite håp vil jeg tro, men etter å ha googla meg i hjel på alle som har fått negativ test 13 dpo og positiv senere, så ble mannen pent nødt til å kjøre på apoteket for å kjøpe flere tester, med streng beskjed om at ingen kjente måtte se han:laughing002

IKM I morgen, så vi får se om det trengs mer testing eller ikke i morgeno_O
 
Back
Topp