IKM uke 32

TR har kommet her :rolleyes:

Gratulerer til alle gravide :love7
Lykke til videre til dere andre! Plutselig sitter spirene i neste runde :hello2:joyful:
Gleder meg til å følge dere videre. Plutselig er vi i samme ikm gruppe igjen :happy:

Folk har kanskje forlatt denne gruppa nå, men oppdaterer likevel jeg! Heh

Den merkelige blødningen stoppet jo etter to dager, og slo meg til slutt til ro med at det var noe merkelig, i og med at testene, senest fredag morgen var negativ.

I dag er IKM, og her er det foreløpig ikke tegn til noe som helst. Får vente og se, tar ny g-test på mandag om ikke mens har meldt sin ankomst. Hvis den er negativ, så må jo den merkelige blødningen ha vært mensen da. Forhåpentligvis kommer mensen i kveld eller natt, så jeg kan bli ferdig med denne pp’en :dead:

Folk har kanskje forlatt denne gruppa nå, men oppdaterer likevel jeg! Heh

Den merkelige blødningen stoppet jo etter to dager, og slo meg til slutt til ro med at det var noe merkelig, i og med at testene, senest fredag morgen var negativ.

I dag er IKM, og her er det foreløpig ikke tegn til noe som helst. Får vente og se, tar ny g-test på mandag om ikke mens har meldt sin ankomst. Hvis den er negativ, så må jo den merkelige blødningen ha vært mensen da. Forhåpentligvis kommer mensen i kveld eller natt, så jeg kan bli ferdig med denne pp’en :dead:
Spennende, oppdater oss gjerne :)

Her var der stigende g-teser i tre dager, men begynte å blø idag.. :(
Vanlig mens-mengde så da var det nok en kjemisk graviditet.

13 dpo og fortsatt ingen tante, med unntak av den ene mnd med kjemisk så har TR kommet på dag 10 eller 11. Negativ test i går, og tom for tester i dag, får flere babyplantester i morgen så får ta en ny da om ikke tanta har dukket opp :)

Fortsatt ikke noe nytt her, cd 27 og negativ test men ingen tante. Sjekket kalenderen min for sykluser så langt i år, kun 1 syklus på 27 dager, og det var da jeg hadde en kjemisk i mars. Ellers er alle sykluser på 21-25 dager. Kjennes litt ut som om tanta er på vei, men det har jeg trodd i 4 dager nå :hilarious:

Her er det heller ingen TR eller positive tester, og IKM var lørdag. Kan jo ikke annet enn å vente, men siden i gårkveld har jeg ihvertfall fått menssymptomer, så jeg har trodd TR skulle komme hele dagen, men foreløpig ingenting.

Dere som fortsatt venter, er dere sikker på når EL var? Kan den ha kommet senere?

Dere som fortsatt venter, er dere sikker på når EL var? Kan den ha kommet senere?

Ikke 100% sikker, første pp uten EL tester eller temping, men den har kommet på cd 13 hver mnd så lenge jeg har testet, uten mnd etter kjemisk da kom den cd 14. Hadde også EL symptomer og slim rundt da. Men regner med at den har vært noe forsinket siden jeg verken har fått positiv test eller TR på besøk :p

Er sikker, på grunn av EL-tester, så jeg har ikke vært helt enig med Flo denne mnd. Jeg har vært litt bak det Flo har "forutsett".
Det som forvirrer meg mest er jo den blødningen jeg hadde 8/9 dpo til ca 11 dpo. Etter den blødningen forsvant ømheten i puppene som jeg får mer og mer av frem mot dagen jeg skal ha mens. Puppene er fortsatt ikke ømme, så jeg lurer på om kroppen min har vært litt på jordet denne syklusen.

Det blir spennende og se om dere får positive tester snart - jeg krysser fingrene :)

Jeg kan settes på TR :chicken:

Back
Topp