IKM uke 32

Jeg sier gratulerer jeg. Den der er så positiv at jeg ikke er det minste usikker en gang:Heartred

Var mest fordi det var så lenge etter tidsfristen at jeg er usikker, synes også den er positiv, men usikker på om den er gyldig når det er så lenge ette tiden gikk ut.

Testet nå i kveld og den var helt blenda, men er bare 8 dpo så har ikke mista motet helt enda :dance008 Jeg har så på følelsen av at det har gått denne gangen, så er redd fallhøyden kan være ganske stor :sad015

Mykje murr ikveld. Kan jo vere forvarsel om begge deler. IKM (antatt) torsdag, mulig eg brenne av ein billigtest imorra :angelic::bag:

Begynte å spotte i dag, så jeg kan settes på ikke gravid :( Men det føles greit nå. Deilig at mensen kom i dag, da ble syklus 27 dager - den har tidligere vært mye lengre.

Er bortreist og uten samboer ved neste eggløsning, men forsøker igjen i september!

Eit hint av ein strek på tidligtest og CB idag, men berre i særs godt lys og med ekstremt gode auger :p Skygge ass.

Tydelig strek på CB etter ei stund (dvs 2 t, må lære meg å kaste dei med ein gang), men det er jo ikkje gyldig. Får bli ny til helga, om det ikkje blir besøk før det.. :angelic:

Årh! Rosa utflod og mye murring i dag, i tillegg kvalm og svimmel :yuck::wtf:tyder på at tr kommer tidligere enn ventet! Kun 10 dager lutealfase denne gang. Bør nok sjekke progesteron neste pp.

Gratulerer alle med positive tester og lykke til alle sammen :love7

Jeg kan settes på ikke gravid. Mener jeg har skrevet det før også, men ikke helt sikker:)

Hei alle flotte damer :) :)

Så utrolig gøy å se at så mange er blitt gratulerer og sender dere mange klemmer :) :)
Dere med tante får ha lykke til i neste PP :)

IKM er i morgen her, har ikke testet noe enda.

TR her i dag, på 15dpo som alltid. Nå har vi prøvd aktivt i nøyaktig ett år! :hungover: Hausken på tirsdag, oppstartssamtale for IVF. Grugleder meg!!:nailbiting: Lykke til alle sammen. :Heartred Håper vi sees i et terminforum en vakker dag!

Begynte å spotte nå, så kan settes på TR. Søren altså.. Dette er første måneden jeg kjenner at jeg er skikkelig lei meg for at det ikke klaffet:(

Jeg bare venter på TR.. men ingenting ennå. Litt gal av ventinga :sick009 Kjent meg skikkelig hormonell og uggen i dag.
Hvordan går det med dere andre som fortsatt venter? :love7

Ikke ett symptom her. 9 dpo og snøhvite tester.

Begynte å spotte nå, så kan settes på TR. Søren altså.. Dette er første måneden jeg kjenner at jeg er skikkelig lei meg for at det ikke klaffet:(
Føler så med deg! Utrolig kjedelig å vente.. :Heartred

Jeg bare venter på TR.. men ingenting ennå. Litt gal av ventinga :sick009 Kjent meg skikkelig hormonell og uggen i dag.
Hvordan går det med dere andre som fortsatt venter? :love7
11 DPO, utålmodig, magen sprenger på en måte, ryggen murrer.. det tyder jo på baby eller mensen det :yuck:

når skal du teste? Jeg tester i morgen tidlig tenker jeg

Så, jeg har et litt kleint spørsmål. Men jeg tenkte å ta en billig test fra babyplan før jeg prøver digital (om den billige gir utslag).. men på den billige stod det at urinen skal holde 15-30 grader, det samme skulle selve strimmelen.
Venter dere litt før dere dypper testen etter at dere har tisset i glasset? Eller er det egentlig ikke så nøye

Beklager tidenes kleineste spørsmål :sorry:

Back
Topp