IKM uke 32

Hvordan går det med deg? :Heartred
Blør fortsatt en del, men ingen smerter i dag:( Hadde skikkelig troen denne gangen, og kjente så tydelige gravid murringer og symptomer. Men det er nok en kjemisk.. testen i dag er lik som i går, veldig svak. Og har ikm i morgen, så ettersom at jeg hadde sååå sterk på 8 dpo skulle den nok vært mye sterkere om det var positivt. Tenkte først at det kunne vært en tvilling som ikke klarte seg, men da skal hcg kun flate ut, ikke synke.

Bare å se fremover mot neste pp! Rekker akkurat en EL til før mannen er tilbake i jobb etter ferie:p

Noe skjer! God stigning på EL test :rolleyes: Noen som vet hvor for man stiger ved en EL vs en graviditet?:p

Vedlegg

• A3B88B5B-97EC-4BE1-A526-E1C314BD1AA3.jpeg
    A3B88B5B-97EC-4BE1-A526-E1C314BD1AA3.jpeg
    30,3 KB · Visninger: 119
Blendahvit i dag også :nailbiting:
Men lurer på en ting. Jeg har egentlig regnet ut dpo etter positiv el-test. Men el-test viser vel bare at el er rundt hjørnet? Og at jeg da er 8/9 dpo ish istedenfor 10? Haha:hilarious: alt for å klamre meg fast til håpet :rolleyes:

Da har spottingen begynt, så jeg kan settes på tr :grumpy:

Men lurer på en ting. Jeg har egentlig regnet ut dpo etter positiv el-test. Men el-test viser vel bare at el er rundt hjørnet? Og at jeg da er 8/9 dpo ish istedenfor 10? Haha:hilarious: alt for å klamre meg fast til håpet :rolleyes:

EL kommer ca. 24t etter positiv test, så da er du vel 9 dpo :) :hilarious:

7-8 dpo i dag og har vært hos gyn nå :chicken:

Eggløsningen skjedde på venstre side denne gangen og slimhinnene er tykke og fine:joyful: ..krysser fingra for at de få svømmerne til mannen har funnet frem.

skal prøve å holde meg til 10 dpo med testing :smiley-angelic002

Gratulerer til alle gravide! :Heartred Her er jeg 9DPO og dagene snegler seg av gårde. Har bestemt meg for å ikke teste før 10 og 12DPO, Fant denne linken som hjalp litt på utålmodigheten! https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11

Flere som ikke har testet enda?

Jeg har ikke testet! Er 7 dpo og pleier å ha IKM 9-10dpo. Er så vanskelig å vente når alle skriver inn at de har begynt å teste :sorry: men jeg er jo ikke kommet langt nok uansett :wtf: Jeg burde jo vente til 10 dpo jeg også, men har også 10 tidligtester som venter i nattbordsskuffen....

Lykke til i morgen for deg med test! (Kanskje jeg sprekker litt jeg også)

Jeg skal for en gang skyld vente! Jeg orker ikke en skuffelse til denna uka :p ikke før jeg må. Nå har jeg ikke murring i magen, ikke ømme pupper eller noe! Så noe rart skjer.. Men hva. Hehe..

El har skjedd når testen blir negativ igjen... denne gangen hadde jeg positiv test i 3 dager før den ble negativ...

EL kommer ca. 24t etter positiv test, så da er du vel 9 dpo :) :hilarious:
EL kan komme alt fra 24 til 48 timer etter positiv så kan godt hende du kan trekke av en dag til:p

EL kan komme alt fra 24 til 48 timer etter positiv så kan godt hende du kan trekke av en dag til:p

Ai enda en dag? :woot: Så 8 dpo?
Jeg fikk negativ el test 2 dager etter positiv. Men igjen sjekket jeg ikke 1 dag etter :facepalm:
Lærer mye nå, takk dere :joyful:
Er ikke sikkert det er noe inni der, kun på pp1 noen få uker etter uttak av spiral. Men jeg tracket jo el! Er en utålmodig sjel som vil at det skal klaffe med en gang.

Har noen av dere opplevd smått brunt eller lysrosa utflod i disse dpo dagene forresten?

Ai enda en dag? :woot: Så 8 dpo?
Jeg fikk negativ el test 2 dager etter positiv. Men igjen sjekket jeg ikke 1 dag etter :facepalm:
Lærer mye nå, takk dere :joyful:
Er ikke sikkert det er noe inni der, kun på pp1 noen få uker etter uttak av spiral. Men jeg tracket jo el! Er en utålmodig sjel som vil at det skal klaffe med en gang.

Har noen av dere opplevd smått brunt eller lysrosa utflod i disse dpo dagene forresten?
Jeg fikk to dager med positiv el-test og så lysebrun utflod dagen etter. Tolker da dagen med lysebrun utflod som 1 DPO... Tipper jeg fikk el dag 2 med positiv test da, og så kom blodet i utfloden dagen etter (som blir 1 DPO?)?

Men aner jo ikke, så hvis noen har bedre tolkning er jeg åpen for det :p

Tr her idag! To dager før tiden og er faktisk glad for det :p siden jeg allerede viste at det ikke gikk så var det veldig kjekt tr dukket opp nå så vi kan begynne igjen to dager tidligere! Ser faktisk at neste IKM havner i uke 35 istede for 36 nå som jeg trodde, så da blir det kanskje ikke i samme gruppe som de fleste her... jaja, får følge med i alle kanter!

Gratulerer til alle gravide og lykke til videre de som får tr på besøk. Takk for meg og takk for all god hjelp denne måneden også! Heier på dere alle :Heartred:Heartred

Det ble en tidligtest idag tidlig, selv om jeg hadde tenkt å vente en stund til. Men er jo såå spennende!
Tror nesten det blir tidlig kveld idag slik at jeg kan teste raskest mulig :hilarious:

Vedlegg

• 20200803_203406.jpg
    20200803_203406.jpg
    13,9 KB · Visninger: 125
Den der ser jo ganske babyete ut :dummy::dummy1:

Ja blir spennende å se!:Heartred Er jo enda tidlig, så forventer ingenting. Men fremdeles spennende når den ikke er heeelt blank heller :rolleyes:

Og har så sykt mensmurringer. Det hadde jeg sist også, men kan jo også være tr. Så det gjør alt mye mer spennende:hilarious:

Back
Topp