IKM uke 32

Jeg er 12 dpo i dag, og hadde den hittil høyeste temperaturen siden jeg begynte å tempe i mars :nailbiting:
b_xhqQa6.png

Tok en tidligtest i går som var kritthvit! Tørr ikke teste i dag:hilarious: Kanskje i kveld.. Får høye forhåpninger når tempen stiger, men vet også at det bare kan være tilfeldig. Så jeg forbereder meg på tempdropp i morgen, så får jeg heller bli positivt overrasket.

Noen som har fått blenda test 11dpo og strek 12dpo?:angelic:

Jeg fikk positiv digital test i går,

FC565CB2-FBE2-420F-8222-FBC83CB6C793.jpeg

Men i dag er den negativ igjen, så jeg regner med dette har vært en kjemisk graviditet. Jeg er 12/13 dpo i dag.

3962004C-F3E8-4674-B73F-4EA0A7D9DCEC.jpeg

Klarte ikke holde meg mer, 9/10 dpo i dag og blenda test. Nå skal jeg ikke teste mer før evt IKM. Kommer til å bli sånn skuffet denne gang, kjenner jeg:yuck:

Samme her! Måtte bare teste, klarte ikke å la være. Blanda såklart :banghead: 9dpo i dag. Er vel litt tidlig? Må ta en i morgen og :smiley-angelic001

Når er det vanlig å få positiv test for IKM egentlig?

Gratulerer til alle som har positiv test :joyful: Jeg har ikke lykkes i å finne EL denne pp og vet ikke hvordan jeg ligger an etter pilleslutt i juni! I dag var plutselig EL testene sterkere og målingen i Premom på 0,38 nå kl 12.15 :p kanskje den kommer nå? Kanskje ikke! Men dere må ha masse lykke til videre jenter :happy:

Samme her! Måtte bare teste, klarte ikke å la være. Blanda såklart :banghead: 9dpo i dag. Er vel litt tidlig? Må ta en i morgen og :smiley-angelic001

Når er det vanlig å få positiv test for IKM egentlig?
Joda, det er tidlig enda. Så det skal jo være håp til TR melder sin ankomst :)

Jeg hadde engang en link som viste hvor mange som gikk positiv på ulike dpo, finner den ikke.. kanskje noen andre har den?

Jeg fikk positiv digital test i går,

Vis vedlegget 332355

Men i dag er den negativ igjen, så jeg regner med dette har vært en kjemisk graviditet. Jeg er 12/13 dpo i dag.

Vis vedlegget 332356
Nei så trist :( ❤️ Fikk du mistanke siden strekene ikke ble sterkere? Trodde nesten ikke den kunne bli negativ så raskt, bare dagen etter. Stor klem til deg ❤️

Tok en test idag igjen og jeg ser en tydelig strek!! Har aldri fått en så sterk strek før, så håper virkelig dette er sant! Wææ så spennende:nailbiting:

Vedlegg

• CDB05BF0-C1F5-410C-B3B2-231A9B3DF95C.jpeg
    CDB05BF0-C1F5-410C-B3B2-231A9B3DF95C.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 140
Hatt blenda tester de siste dagene. Er 11 dpo nå.
Hadde litt stikkinger i ene eggstokken i går og dagen før der. Vet ikke hva det betyr. Jeg pleier ikke ha stikkinger før mens. Kun etter mens har kommet. Men har ikke så mye håp siden jeg fikk positiv test 6 dager før mens forje graviditet. Og helt blenda nå.. min syklus har variert fra 27-32 dager de siste mnd. Så det er 4-6 dager til forventet ikm. Som regel har lutefasen vært på 18 dager. Og stemmer det nå så er det 6 dager til ikm.

Hatt blenda tester de siste dagene. Er 11 dpo nå.
Hadde litt stikkinger i ene eggstokken i går og dagen før der. Vet ikke hva det betyr. Jeg pleier ikke ha stikkinger før mens. Kun etter mens har kommet. Men har ikke så mye håp siden jeg fikk positiv test 6 dager før mens forje graviditet. Og helt blenda nå.. min syklus har variert fra 27-32 dager de siste mnd. Så det er 4-6 dager til forventet ikm. Som regel har lutefasen vært på 18 dager. Og stemmer det nå så er det 6 dager til ikm.
Jeg tenker at håpet absolutt ikke er ute. Jeg har lest mye om når egget fester seg i det siste, og det er typisk mellom 6-12 DPO som nevnes, men 8-10 som det vanligste. Så om egget ditt festet seg i går så var jo det 10 DPO.

håpet er ikke ute før tanta kommer. Blenda test 11 DPO et helt innenfor, og ekstra innafor om det er 6 dager til tanta er ventet.

Mitt forslag er å holde møtet oppe og test igjen om 2-3 dager :)

Nei så trist :( ❤️ Fikk du mistanke siden strekene ikke ble sterkere? Trodde nesten ikke den kunne bli negativ så raskt, bare dagen etter. Stor klem til deg ❤️

Ja, jeg hadde en sterk mistanke siden strekene var så svake. De andre gangene jeg har vært gravid har jeg hatt mye raskere stigning.

Nå fikk jeg tante rød også, så ble lutealfasen på bare 12 dager (11 uten dagen i dag), denne syklusen :(

De gangene jeg har hatt cyster på eggstokkene har jeg hatt veldig mye smerter før/under/etter eggløsning og i forbindelse med mensen. I tillegg til smerter generelt i syklusen. Sex/støt var smertefullt, særlig under eggløsning, såpass at det nesten ikke var gjennomførbart i tilfelle han "traff feil" oppi der og jeg da kunne få lynende "knivstikk" i magen. Disse føles ikke likt som mensensmerter for min del, det var snakk om stikkende, skarpe smerter og ikke murringer.

Etter EL har jeg alltid noe murringer (starter 4-5 dpo og blir borte igjen 9 dpo for så å komme tilbake igjen nærmere mensen). De kommer og går litt, men er alltid milde eller moderate (trenger ikke smertestillende og kan ignorere dem om jeg holder på med noe)

Vet ikke om dette var til noe hjelp, men det er min erfaring med cyster på eggstokkene i alle fall. :)

Tusen takk! Det høres ikke ut som cyster det var da, for det meste var det bare irriterende murringer og jeg tok aldri smertestillende, men var en halvtime at det ble så ille at jeg måtte legge meg i sengen.

Høres ut som det er ganske normalt med murringer etter EL da! Jeg synes jeg får helt nye symptomer hver måned :wacky: så kanskje dette var "symptom of the month" :rolleyes:

Gratulerer til dere med positiv test:Heartred Måtte alle spirene klore seg fast.

For min del venter jeg bare på TR, siden smerten har dukket opp. Den er ikke til å ta feil av. Så da dukker nok TR opp i løpet av/natta eller senest i morgen.

Vi sees nok ikke neste IKM gruppe, dere som fortsatt skal prøve mer. Så ønsker dere masse lykke til videre og håper spiren sitter på neste forsøk:happy: Jeg kommer fortsatt til å snoke her inne og følge med på hvordan det går med dere.

Jeg selv flytter meg tilbake på assistert forum, og skal igjennom vårt første fryseforsøk hos Hausken i neste syklus:Heartred
Og skal også ha første samtale med Rikshospitalet.
Håper jo fryseforsøket går som planlagt, slik at vi slipper å gå offentlig.
Nå synes jeg det er på tide at spiren sitter for oss også. Er PP20, den lykke syklusen som det skal skje på? Vi krysser ihvertfall alt vi har:rolleyes:

Gratulerer til dere med positiv test:Heartred Måtte alle spirene klore seg fast.

For min del venter jeg bare på TR, siden smerten har dukket opp. Den er ikke til å ta feil av. Så da dukker nok TR opp i løpet av/natta eller senest i morgen.

Vi sees nok ikke neste IKM gruppe, dere som fortsatt skal prøve mer. Så ønsker dere masse lykke til videre og håper spiren sitter på neste forsøk:happy: Jeg kommer fortsatt til å snoke her inne og følge med på hvordan det går med dere.

Jeg selv flytter meg tilbake på assistert forum, og skal igjennom vårt første fryseforsøk hos Hausken i neste syklus:Heartred
Og skal også ha første samtale med Rikshospitalet.
Håper jo fryseforsøket går som planlagt, slik at vi slipper å gå offentlig.
Nå synes jeg det er på tide at spiren sitter for oss også. Er PP20, den lykke syklusen som det skal skje på? Vi krysser ihvertfall alt vi har:rolleyes:

Masse lykke til videre :Heartred

Back
Topp