IKM uke 32

Tenkte forresten jeg skulle dele denne litt finurlige opplevelsen. Kan selvfølgelig være tilfeldig, men har skjedd to ganger - og begge ganger var jeg gravid!

I løpet av onsdag, ca 7/8 DPO, fikk jeg en sånn hvit, litt vond blemme ytterst på tungespissen. Det fikk jeg sist jeg var gravid, så jeg googlet litt og kom over denne siden: https://babybloggerne.no/gravid/graviditetstegn/20-tidlige-graviditetstegn-ta-test/

Se tredje siste punktet under ting som er veldig uvanlige :dance008 Jeg aner jo ikke om det er vitenskapelig bevist eller noe, men jeg tok en test onsdag kveld pga den hvite blemmen og jammen var den svakt positiv :cool01 Sikkert tilfeldig, men litt morsomt ☺️
Morsomt, måtte kjenne litt etter på tunga nå
Hehe men ingen ting der selvfølgelig.

Symptomjakt på gang her når jeg leser deres symptomer og ser testene. Sparer tidlig testen min til imorgen da er jeg 10dpo, har litt halsbrann og skjer ting i livmoren. Ikke helt samme murringer som mensen, jeg innbiller meg at det kjennes ut som om den utvider seg, litt strekkevondt liksom. Frykter litt å bli skuffet av testen imorgen

Jeg er SÅ lykkelig! Etter 19 mnd med utallige tabletter, sprøyter, ultralyder, tuuuuusenvis av kroner, én SA i uke 6, én MA i uke 14, en kjemisk graviditet og masse tårer.. Hvis denne lille bare klorer seg fast til termin nå :smiley-angelic001 Har ikke ork til mer motgang!
Gratulerer så mye :Heartred

Jeg sier som noen over, det er ekstra stas når noen som har prøvd så lenge og vært gjennom så mye blir gravide :Heartred

Bra skrevet! Synes ikke kjefting passa seg helt her inne, og iallefall ikke i denne gruppa da det har vært relativt lite skriverier her i forhold til andre ikm-grupper. Nei amen, du fikk sagt alt jeg tenkte :rolleyes:
Veldig enig i denne! Om folk ønsker å teste eller ikke er vår egen sak;) Vi er alle voksne og må ta ansvar for om vi velger å bli påvirket av hva andre skiver eller legger ut av bilder:)

Jeg er SÅ lykkelig! Etter 19 mnd med utallige tabletter, sprøyter, ultralyder, tuuuuusenvis av kroner, én SA i uke 6, én MA i uke 14, en kjemisk graviditet og masse tårer.. Hvis denne lille bare klorer seg fast til termin nå :smiley-angelic001 Har ikke ork til mer motgang!
Gratulerer så utrolig mye :happy093

Dagens test fra babyplan.. da var det som jeg fryktet skyggestreker på LLP-testene. Veldig sterke, rosa skygger.. (se bilde)

Vedlegg

• A35A7FEA-8DBA-42AC-85F0-B73A478AE735.jpeg
    A35A7FEA-8DBA-42AC-85F0-B73A478AE735.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 129
  • 6DDC8474-F16E-4526-BD2C-7D47199377AB.jpeg
    6DDC8474-F16E-4526-BD2C-7D47199377AB.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 121
Negativ test i dag, 12 dpo.

Tror jeg skal fortsette med dette testeregime fremover. To tester før IKM, og så på IKM dersom mensen ikke har kommet. Det blir ikke så dyrt med tester, men samtidig slipper jeg å vente så lenge før jeg kan teste :p

Er egentlig ved godt mot selv om det mest sannsynlig ikke klaffet denne gangen. Av en eller annen grunn var det mye tøffere forrige måned. Veldig spent på fertilitetsutredningen om noen uker. :nailbiting:

Negativ test idag:( er enda tidlig (9/10 dpo) men tårene rant.. jeg blir så fryktelig lei meg og føler at alt håp er ute, selvom jeg vet at det ikke er det.. huff denne prøvingen tar virkelig på.. får krysse fingrene og håpe at testen er positiv om noen dager..

7 DPO og mensmurringer i rygg og mage.. håper ikke det er mensen som har tenkt å melde sin ankomst. Tviler på at det er graviditetstegn, det er vel for tidlig.
Trolig hjernen min som tuller med meg

Negativ test idag:( er enda tidlig (9/10 dpo) men tårene rant.. jeg blir så fryktelig lei meg og føler at alt håp er ute, selvom jeg vet at det ikke er det.. huff denne prøvingen tar virkelig på.. får krysse fingrene og håpe at testen er positiv om noen dager..
Skjønner deg så altfor godt! Føler det akkurat sånn hver gang. Tårene renner som en foss, men så kvikner man liksom til etterhvert og plutselig gleder jeg meg bare til nytt forsøk. Men ja, skuffelsen først er forferdelig vond og det tar mye mere på enn hva jeg trodde.. stor klem til deg også håper jeg likevel streken dukker opp hos deg i løpet av de neste dagene, hvis ikke så prøver vi bare igjen sammen i neste ikm-gruppe :Heartred

Ikke for å lage falske forhåpninger, men er det ikke en svaak strek på den fra babyplan???o_O
Tenkte det samme :wideyed:

tja, kan vel kanskje se en svak svak skygge uten farge på bilde, kastet testen like etterpå når fristen gikk ut på den, men har så mange tester nå at jeg kommer uansett til å teste frem til tr kommer :laughing002 skal se nærmere på den neste :laughing002

tja, kan vel kanskje se en svak svak skygge uten farge på bilde, kastet testen like etterpå når fristen gikk ut på den, men har så mange tester nå at jeg kommer uansett til å teste frem til tr kommer :laughing002 skal se nærmere på den neste :laughing002

Åå, spennende å se :D:D:D

QUOTE="Nagini, post: 26386709, member: 130779"]Jeg er SÅ lykkelig! Etter 19 mnd med utallige tabletter, sprøyter, ultralyder, tuuuuusenvis av kroner, én SA i uke 6, én MA i uke 14, en kjemisk graviditet og masse tårer.. Hvis denne lille bare klorer seg fast til termin nå :smiley-angelic001 Har ikke ork til mer motgang![/QUOTE]

Gratulerer så mye! :gen014 Kan jeg spørre, hvilke tabletter fikk du? Jeg har hatt en MA og mange kjemiske..

Vanskelig å si hva det er. Jeg har selv fått noe som minner om strek på bilder, men som ikke er der i virkeligheten. :P

Håper for deg! :D

QUOTE="Nagini, post: 26386709, member: 130779"]Jeg er SÅ lykkelig! Etter 19 mnd med utallige tabletter, sprøyter, ultralyder, tuuuuusenvis av kroner, én SA i uke 6, én MA i uke 14, en kjemisk graviditet og masse tårer.. Hvis denne lille bare klorer seg fast til termin nå :smiley-angelic001 Har ikke ork til mer motgang!

Gratulerer så mye! :gen014 Kan jeg spørre, hvilke tabletter fikk du? Jeg har hatt en MA og mange kjemiske..[/QUOTE]

Tusen takk! Jeg har PCOS og sjelden EL av meg selv. Tidligere har jeg gått på Primolut i ti dager for å få blødning, deretter Letrozol i fem dager fra blødningsdag 3, deretter daglig Puregon-sprøyte i magen i 7-14 dager (som regel) med tett oppfølging på UL (2 dager i uka ca.), frem til en follikkel er stor nok til å slippes. Da setter jeg Ovitrelle, eggløsningssprøyte.

I år har jeg gått litt ned i vekt ved hjelp av lavkarbo og fikk plutselig menstruasjon av meg selv. Nå har vi prøvd tre sykluser med kun Letrozol (trippel dose) fra blødningsdag 3, deretter Ovitrelle for å få EL.

Vanskelig å si hva det er. Jeg har selv fått noe som minner om strek på bilder, men som ikke er der i virkeligheten. :p

Håper for deg! :D

det er en strek der, men så svak at det kan ikke være noe annet enn skygge, den første testen fra Lloyds med tydelig strek er for 2 dager siden, så hadde det vært hcg-utslag så burde det vært mer synlig enn dette. Men, strek er det og enda nye skygger på babyplan. Jeg er ikke særlig imponert :oops::oops:

Vedlegg

• 215AF14A-CEBE-459E-9224-A3C5D7F88A65.jpeg
    215AF14A-CEBE-459E-9224-A3C5D7F88A65.jpeg
    70,1 KB · Visninger: 97
:Heartred
Gratulerer så mye! :gen014 Kan jeg spørre, hvilke tabletter fikk du? Jeg har hatt en MA og mange kjemiske..

Tusen takk! Jeg har PCOS og sjelden EL av meg selv. Tidligere har jeg gått på Primolut i ti dager for å få blødning, deretter Letrozol i fem dager fra blødningsdag 3, deretter daglig Puregon-sprøyte i magen i 7-14 dager (som regel) med tett oppfølging på UL (2 dager i uka ca.), frem til en follikkel er stor nok til å slippes. Da setter jeg Ovitrelle, eggløsningssprøyte.

I år har jeg gått litt ned i vekt ved hjelp av lavkarbo og fikk plutselig menstruasjon av meg selv. Nå har vi prøvd tre sykluser med kun Letrozol (trippel dose) fra blødningsdag 3, deretter Ovitrelle for å få EL.[/QUOTE]

Tusen takk for svar!:Heartred Blir så glad av å lese slikt!

Back
Topp