Pidapida
Betatt av forumet
Morsomt, måtte kjenne litt etter på tunga nåTenkte forresten jeg skulle dele denne litt finurlige opplevelsen. Kan selvfølgelig være tilfeldig, men har skjedd to ganger - og begge ganger var jeg gravid!
I løpet av onsdag, ca 7/8 DPO, fikk jeg en sånn hvit, litt vond blemme ytterst på tungespissen. Det fikk jeg sist jeg var gravid, så jeg googlet litt og kom over denne siden: https://babybloggerne.no/gravid/graviditetstegn/20-tidlige-graviditetstegn-ta-test/
Se tredje siste punktet under ting som er veldig uvanlige Jeg aner jo ikke om det er vitenskapelig bevist eller noe, men jeg tok en test onsdag kveld pga den hvite blemmen og jammen var den svakt positiv Sikkert tilfeldig, men litt morsomt
Hehe men ingen ting der selvfølgelig.
Symptomjakt på gang her når jeg leser deres symptomer og ser testene. Sparer tidlig testen min til imorgen da er jeg 10dpo, har litt halsbrann og skjer ting i livmoren. Ikke helt samme murringer som mensen, jeg innbiller meg at det kjennes ut som om den utvider seg, litt strekkevondt liksom. Frykter litt å bli skuffet av testen imorgen