IKM uke 32

Klarte ikke å vente lenger og tok tidligtesten nå. 10 dpo og dessverre helt blenda. Da blir det ikke mer testing før IKM.

Hadde håp i dag da jeg våknet med ganske ømme og harde bryster, mer enn til vanlig på denne tiden. Jeg vet at de har vært tilsvarende før uten at jeg har vært gravid, så da er det mest sannsynlig innenfor normal variasjon. Vet det fremdes er tidlig, så alt håp er ikke ute enda :)

Jippi!!! :dummy1: gravid for 3.gang i år (en kjemisk i mars og en sa i mai). Håper alle gode ting er tre :)
Forrige barn prøvde vi 3 år på, og da uten en eneste positiv test i 3 år før det klaffet, så er fantastisk hvis det kan gå så fort denne ganga ❤️ Helt uvirkelig kjenner jeg.

Gratulere så mye! :wav

Åå, gratulerer til alle med positive tester! Såå gøy å se mange tidlige spirer her, håper alle små frø klamrer seg fast og at alle vi andre kommer etter med positive tester i løpet av uke 32:love2

Åssen står det til med dere som enda venter på positive tester? Noen symptomer? :D

Her blir den bare sterkere og sterkere, så tror jeg er gravid?:woot:

Vedlegg

• A7CF569C-CB74-4E5D-A336-8B443D312377.jpeg
    A7CF569C-CB74-4E5D-A336-8B443D312377.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 128
Bah. Jeg har så mange symptomer og føler meg skikkelig gravid. Men blenda hvit test i dag. 9 dpo.. så motet synker jo litt.. :sorry: vet det er tidlig. Er bare på 9 dpo. Tok en tidlig test fra babyplan og en vanlig RFSU test samtidig :hilarious::hilarious:
Skal dra tilbake til mamma Etterpå og være der til lørdag. Så skal ta med et par tester ;):hilarious: Så får vi se om jeg klarer å holde meg til ikm eller ikke. Hvis symptomene bare blir sterkere så klarer jeg nok ikke holde meg unna testing. :p

Her har jeg ikke troa nå... 6 dpo, og masse murringer. Det pleier ikke være et godt tegn for min del...

Her har jeg ikke troa nå... 6 dpo, og masse murringer. Det pleier ikke være et godt tegn for min del...
Hmm, tenker du det er tegn på mensen? Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Om du har på 12-16 dager så er det kanskje tidlig med mensmurring også?
Krysser fingrene for at du blir overrasket med positiv test snart

jeg tar meg ofte i ikke å ha håp nå pga. Jeg ikke kjenner noen ting. Må minne meg på at jeg er 5 DPO, så for de fleste har ikke egget festet seg en gang.

Jeg har også kjent litt murringer. Men her blir streken bare sterkere og sterkere, kjente det sist jeg gikk gravid også.. så trenger ikke være en negativ ting :)

Jeg ser svak strek på absolutt alle testene mine, megasvak og helt sikkert skygge. Kjenner jeg er skikkelig irritert på disse testene nå :wtf:

nå tester jeg ikke mer før i morgen, klarer ikke å vente lengere enn det haha, men det er ett eller annet med kroppen min som gjør at jeg fortsatt nekter for negativ test. I følge flo er det jo faktisk 6 dager til IKM, som jeg vil si er ganske lenge til. Så det er fortsatt mulighet sant?? Vil ikke gi opp selv om jeg er motløs og megalei babyplan:(

6 dpo i dag. Har kun hatt bittelitt lyserosa utflod, ellers ingen symptomer. Ubehag i korsryggen i går, men det kan likegodt komme fra styrketrening :rolleyes:
Er på liten ferietur hos foreldrene mine nå. Har med meg kun en g-test. Var på badet i sta og reiv opp pakningen, men så tenkte jeg at det var alt for tidlig :hilarious: venter til 9 eller 10 dpo om jeg klarer det da :smiley-ashamed005
Krysser fingrene for dere andre! :love017

Jeg har også kjent litt murringer. Men her blir streken bare sterkere og sterkere, kjente det sist jeg gikk gravid også.. så trenger ikke være en negativ ting :)

Vet at mange kjenner murring når de blir gravide. Men forrige gang hadde jeg absolutt ingen symptomer før ikm.
Har hatt problemer med veldig korte lutealfaser etter forrige graviditet, og ofte betyr disse murringene at tr er på vei tidlig...

Tok en ny test nå som var enda litt sterkere og fulgte opp med en positiv digital :dummy:

Fortsatt helt sykt tidlig, er vel 9 DPO, så slipper ikke gleden løs helt enda :nailbiting:

Vedlegg

• 3BE9F510-C811-4C04-AE53-6157ECF8D70D.jpeg
    3BE9F510-C811-4C04-AE53-6157ECF8D70D.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 102
Hmm, tenker du det er tegn på mensen? Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Om du har på 12-16 dager så er det kanskje tidlig med mensmurring også?
Krysser fingrene for at du blir overrasket med positiv test snart

jeg tar meg ofte i ikke å ha håp nå pga. Jeg ikke kjenner noen ting. Må minne meg på at jeg er 5 DPO, så for de fleste har ikke egget festet seg en gang.

Jeg har hatt kort lf siden mensen kom tilbake etter fødsel. Har vært helt nede i 8 dager. Men har vært 10-12 de siste syklusene. Så ja, det kan desverre være mensen på gang...

Jeg står jo mellom 2 potensielle datoer for EL så jeg vanker både her og i uke 31. Så jeg er enten 12dpo eller 8 dpo og har fått strek på Lloyds pharmacy test i dag. Hva tror dere, skygge?

det er vanskelig å se på bilde, spesielt når kvaliteten blir så dårlig her, men den er rosa.

Vedlegg

• 3697DCA4-1B7D-4F22-9C52-16279561BA1D.jpeg
    3697DCA4-1B7D-4F22-9C52-16279561BA1D.jpeg
    34 KB · Visninger: 110
Tok en ny test nå som var enda litt sterkere og fulgte opp med en positiv digital :dummy:

Fortsatt helt sykt tidlig, er vel 9 DPO, så slipper ikke gleden løs helt enda :nailbiting:
Gratulerer :Heartred:happy093

Jeg står jo mellom 2 potensielle datoer for EL så jeg vanker både her og i uke 31. Så jeg er enten 12dpo eller 8 dpo og har fått strek på Lloyds pharmacy test i dag. Hva tror dere, skygge?

det er vanskelig å se på bilde, spesielt når kvaliteten blir så dårlig her, men den er rosa.
Jeg syntes denne ser sterk ut til å være skygge, men har ingen erfaring med testen. Hadde jeg sittet med denne i hånden ville jeg forsiktig trodd på babystrek.

Gratulerer :Heartred:happy093

Jeg syntes denne ser sterk ut til å være skygge, men har ingen erfaring med testen. Hadde jeg sittet med denne i hånden ville jeg forsiktig trodd på babystrek.

ja, jeg også heller forsiktig mot babystrek. Men jeg klarer ikke helt å slippe løs gleden. Kanskje i morgen, når jeg forhåpentligvis får en sterkere strek :nailbiting::nailbiting:

Jeg har hatt kort lf siden mensen kom tilbake etter fødsel. Har vært helt nede i 8 dager. Men har vært 10-12 de siste syklusene. Så ja, det kan desverre være mensen på gang...
Uff, jeg krysser fingrene for at mensen holder seg langt borte :smiley-angelic001

selv aner jeg ikke syklus. Har en gutt sol ble to år i slutten av juni. Jeg ammer enda. Og hadde spiral i fra 8 uker etter fødsel.

siden november har jeg hatt mensen ca en gang i måneden, men ikke telt. Jeg vet derimot at der var 27 dager mellom mens i juni og juli, og jeg tok ut spiral rett etter mens i juli.
Jeg fikk EL på CD 16, så jeg er redd for om jeg har bare 27 dager syklus så er lutealfasen litt kort. Håper det bare er at jeg ikke har jevn syklus.

Back
Topp