Skrev nettopp ett eget innlegg om dette, men deler her også..
Tester fra babyplan:
åpnet en ny pakke av nyskjerrighet, fordi jeg aldri har sett på tester før den ble dyppet i urin. Innrisset der fargen skal komme er jo kjempesynlig!!
Merket meg at dette forsvant helt da testen ble dyppet i urin, og etterhvert dukket det opp en svak strek igjen. Denne streken tørr jeg jo ikke lenger stole på...
Øverste test er før urin, andre bilde er etterpå.
Skjønner jo at mange kan få skyggestreker om det er testene som er slik. Og ved så svak test ser man jo ikke om den er rosa heller. Vet ikke hva jeg skal tro, vet ikke om jeg synes så godt om disse tidlige testene om det blir så usikre resultat. Det er jo gjetting i blinde. Kanskje dette er lærepengen min på å holde meg litt lenger
8 dpo idag forresten, så er fullt klar over at det er veldig tidlig, men jeg er ikke kjent for god tålmodighet uansett så. Er det noen som har litt erfaringer på det her? Som har slike steker, eller var jeg bare uheldig med akkurat denne?
Jeg har dessverre dårlig erfaring med skyggestreker på babyplan. Jeg har bedre erfaring med ekte streker på makesure eller first response...