IKM uke 32

Skrev nettopp ett eget innlegg om dette, men deler her også..

Tester fra babyplan:
åpnet en ny pakke av nyskjerrighet, fordi jeg aldri har sett på tester før den ble dyppet i urin. Innrisset der fargen skal komme er jo kjempesynlig!!

Merket meg at dette forsvant helt da testen ble dyppet i urin, og etterhvert dukket det opp en svak strek igjen. Denne streken tørr jeg jo ikke lenger stole på...

Øverste test er før urin, andre bilde er etterpå.
Skjønner jo at mange kan få skyggestreker om det er testene som er slik. Og ved så svak test ser man jo ikke om den er rosa heller. Vet ikke hva jeg skal tro, vet ikke om jeg synes så godt om disse tidlige testene om det blir så usikre resultat. Det er jo gjetting i blinde. Kanskje dette er lærepengen min på å holde meg litt lenger :hilarious:

8 dpo idag forresten, så er fullt klar over at det er veldig tidlig, men jeg er ikke kjent for god tålmodighet uansett så. Er det noen som har litt erfaringer på det her? Som har slike steker, eller var jeg bare uheldig med akkurat denne?

Jeg har dessverre dårlig erfaring med skyggestreker på babyplan. Jeg har bedre erfaring med ekte streker på makesure eller first response...

5 dpo. Tiden snegler seg avsted.
Imorgen kommer tidligtestene i posten, så da klarer jeg neppe å vente så lenge...

Gratulerer så mye til alle dere som har fått positiv test :Heartbigred

gleder meg til å se alle de andre testene som kommer inn :smiley-bounce016

Testene kommer i morgen, men jeg ønsker å holde ut til neste torsdag (12 DPO), men er ikke overbevist at jeg holder ut.

mer det noen som vet statistikk på hvor ofte det er vanlig å få utslag når man er 9/10/11/12/13 DPO?

Testene kommer i morgen, men jeg ønsker å holde ut til neste torsdag (12 DPO), men er ikke overbevist at jeg holder ut.

mer det noen som vet statistikk på hvor ofte det er vanlig å få utslag når man er 9/10/11/12/13 DPO?

tror jeg så en engelsk oversikt over dette på uke 30 eller 31.

Denne er grei:

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Skrev nettopp ett eget innlegg om dette, men deler her også..

Tester fra babyplan:
åpnet en ny pakke av nyskjerrighet, fordi jeg aldri har sett på tester før den ble dyppet i urin. Innrisset der fargen skal komme er jo kjempesynlig!!

Merket meg at dette forsvant helt da testen ble dyppet i urin, og etterhvert dukket det opp en svak strek igjen. Denne streken tørr jeg jo ikke lenger stole på...

Øverste test er før urin, andre bilde er etterpå.
Skjønner jo at mange kan få skyggestreker om det er testene som er slik. Og ved så svak test ser man jo ikke om den er rosa heller. Vet ikke hva jeg skal tro, vet ikke om jeg synes så godt om disse tidlige testene om det blir så usikre resultat. Det er jo gjetting i blinde. Kanskje dette er lærepengen min på å holde meg litt lenger :hilarious:

8 dpo idag forresten, så er fullt klar over at det er veldig tidlig, men jeg er ikke kjent for god tålmodighet uansett så. Er det noen som har litt erfaringer på det her? Som har slike steker, eller var jeg bare uheldig med akkurat denne?

Jeg har sånne hver måned dessverre. Fått tydeligere strek også uten at det har vært noe på gang :( Babyplan har virkelig tapt seg. Du finner uansett ut av om det er noe ila. et par dager. Krysser fingrene!

Så mange fine potensielle streker det er her allerede ♡

Gleder meg til å følge med videre og gleder meg til å eeeeendelig kunne begynne testingen selv. Kun 4 dpo og tiden snegler seg avgårde...

Jeg har sånne hver måned dessverre. Fått tydeligere strek også uten at det har vært noe på gang :( Babyplan har virkelig tapt seg. Du finner uansett ut av om det er noe ila. et par dager. Krysser fingrene!
Aah okei, takk for svar! Jeg håper det er noe her, hvis ikke tror jeg at jeg skal sende inn klage... veldig skuffende isåfall...

Jublet litt for tidlig tror jeg.. ingen økning på EL test i dag, nå ble den svakere :( Blir så forvirret.. masse EL slim i går og ingen i dag. Testene er jo ikke mye å skryte av heller..:confused005

Vedlegg

• CA6792CA-3C97-4884-95E4-8C0DF1F02652.png
    CA6792CA-3C97-4884-95E4-8C0DF1F02652.png
    67,4 KB · Visninger: 85
Mye prat om babyplan tester ser jeg, men jeg har ihvertfall ikke fått en eneste skyggestrek på tidligtestene deres. For å si det sånn, så har alle alltid vært blendahvite! :p

Øverste testen er fra i dag tidlig og den nederste er fra nå (ikke vært på do på 2 1/2 time, men drukket noen glass vann/brus). Synes selv det ser litt spennende ut :) Er i hvert fall ikke Ovitrelle som gjør streken sterkere på kvelden! Beklager litt uklare bilder. Tror det dugget litt på kameralinsen min etter dusj :hilarious:

9C30B0C8-94F9-4066-8511-F0018F3713EC.jpeg

Back
Topp