Har jeg glemt deg? Kan du skrive info linjen? Så slipper jeg å lete igjennom alle sidene var sikker på jeg hadde lagt deg inn, har sikkert bare glemt å trykke lagre
inaD - 31år - PP9 - B1 - EL 29.07 - IKM 09.08
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg glemt deg? Kan du skrive info linjen? Så slipper jeg å lete igjennom alle sidene var sikker på jeg hadde lagt deg inn, har sikkert bare glemt å trykke lagre
9 dpo, håper ikke dette er skyggestrek:
Edit: tok en til på samme urin og den ble likedan.
Venter på sånne tidligtester i posten, da får jeg jo sett om de slår ut sterkere hvis de kommer i dag.
Da er jeg 8dpo i følge feryilityfriend og 9dpo i følge meg selv og jeg synes jeg ser en supersvak strek på early respons. Noen andre som ser den?
Jeg hadde en MA for 8 uker siden så det er potensiale for at det er rest-HCG, men jeg håper på at det er en babystrek
Vis vedlegget 332021
Jeg har fått inntrykk av at dette varierer fra person til person. Selv har jeg fått positiv tidligtest 8dpo ved ett svangerskap, og så sent som 13 dpo ved et annet. Sistnevnte endte i MA.Hvilken dag dpo kan man forvente resultat på tidligtest?
7/8 dpo i dag. Hadde et hopp i tempen, så ble for fristet til å ikke ta en test.. Dumme testen er ugyldig tror jeg.. Det er liksom prikker nedover som danner en "strek".. Og det var den siste testen jeg har, venter på flere i posten!!
Jaja, jeg syns jo det er litt spennende at den ikke er helt blenda hvit, jeg. Håper håper håper Flere som tester i dag?
Hvilken dag dpo kan man forvente resultat på tidligtest?
Jeg synes testen var veldig tydelig jeg da! Og tempgrafen din ligner veldig på min etter eggløsningen og jeg har en tynn strek i dag (vises bedre i virkligheten enn bildet)
Vis vedlegget 332028
Oi, så gøy! Håper begge grafene er babygrafer!! Det er en One Step fra Ebay jeg har brukt, så jeg venter med å bli for optimistisk, haha. Hvor har du kjøpt First Response? Vet at de er populære i England, men har ikke sett de her til lands..
Oi, så gøy! Håper begge grafene er babygrafer!! Det er en One Step fra Ebay jeg har brukt, så jeg venter med å bli for optimistisk, haha. Hvor har du kjøpt First Response? Vet at de er populære i England, men har ikke sett de her til lands..
9 dpo, håper ikke dette er skyggestrek:
Edit: tok en til på samme urin og den ble likedan.
Venter på sånne tidligtester i posten, da får jeg jo sett om de slår ut sterkere hvis de kommer i dag.