IKM uke 32

9 dpo, håper ikke dette er skyggestrek:
Edit: tok en til på samme urin og den ble likedan.
Venter på sånne tidligtester i posten, da får jeg jo sett om de slår ut sterkere hvis de kommer i dag.

Vedlegg

• 852CF355-01A0-4670-A100-3D8ABC1ED546.png
    852CF355-01A0-4670-A100-3D8ABC1ED546.png
    134,3 KB · Visninger: 154
Last edited:
Har så innmari menssmerter, så venter bare på at TR skal dukke opp egentlig! :confused:
Men det er jo enda 5-6 dager til. Og syklusen min er veldig punktlig. Kroppen er merkelig altså.

Uansett, blenda test idag også:shifty:

Idag klarte jeg faktisk å holde meg fra å teste, og venter heller til i kveld. Har bare to tidligtester igjen. Er 8 dpo så antok at om det eventuelt skulle være noe så er sjangsen større i kveld og i morgen tidlig :) lykke til idag alle sammen! Gleder meg til å se mange tester :love7

7 dpo og testen er neeesten blenda. Da kan jeg si at Ovitrelle er ute av systemet; den vil i hvert fall ikke kunne gi sterkere strek enn dette igjen. Så blir det sterkere strek fremover nå så blir jeg veldig glad :happy:

5977E179-D320-4B3E-8E4D-49A917E5F37B.jpeg

Da er jeg 8dpo i følge feryilityfriend og 9dpo i følge meg selv og jeg synes jeg ser en supersvak strek på early respons. Noen andre som ser den?

Jeg hadde en MA for 8 uker siden så det er potensiale for at det er rest-HCG, men jeg håper på at det er en babystrek :)

DBB3EB93-8B6E-42FF-A296-508EBE13496A.jpeg

Da er jeg 8dpo i følge feryilityfriend og 9dpo i følge meg selv og jeg synes jeg ser en supersvak strek på early respons. Noen andre som ser den?

Jeg hadde en MA for 8 uker siden så det er potensiale for at det er rest-HCG, men jeg håper på at det er en babystrek :)

Vis vedlegget 332021

Jeg ser noe svakt!!:nailbiting: Spennende!!

7/8 dpo i dag. Hadde et hopp i tempen, så ble for fristet til å ikke ta en test..:hilarious: Dumme testen er ugyldig tror jeg.. Det er liksom prikker nedover som danner en "strek".. Og det var den siste testen jeg har, venter på flere i posten!!:banghead:

Jaja, jeg syns jo det er litt spennende at den ikke er helt blenda hvit, jeg. Håper håper håper :smiley-angelic001 Flere som tester i dag?:woot:

Vedlegg

• 20200729_092603.jpg
    20200729_092603.jpg
    10,1 KB · Visninger: 120
  • 20200729_092632.jpg
    20200729_092632.jpg
    11,8 KB · Visninger: 118
  • b_cP6FFM.png
    b_cP6FFM.png
    207,2 KB · Visninger: 125
Hvilken dag dpo kan man forvente resultat på tidligtest?
Jeg har fått inntrykk av at dette varierer fra person til person. Selv har jeg fått positiv tidligtest 8dpo ved ett svangerskap, og så sent som 13 dpo ved et annet. Sistnevnte endte i MA.
Jeg starter uansett testing fra 8dpo :happy:

Jeg har så lyst til å teste når jeg ser alle de spennende utgangspunktene deres :Heartred Krysser alt jeg har for at det er masse babystreker.
4dpo dag, og tiden står stille :hilarious:

7/8 dpo i dag. Hadde et hopp i tempen, så ble for fristet til å ikke ta en test..:hilarious: Dumme testen er ugyldig tror jeg.. Det er liksom prikker nedover som danner en "strek".. Og det var den siste testen jeg har, venter på flere i posten!!:banghead:

Jaja, jeg syns jo det er litt spennende at den ikke er helt blenda hvit, jeg. Håper håper håper :smiley-angelic001 Flere som tester i dag?:woot:

Jeg synes testen var veldig tydelig jeg da! Og tempgrafen din ligner veldig på min etter eggløsningen og jeg har en tynn strek i dag (vises bedre i virkligheten enn bildet) :woot:

D06A9D37-5D31-40C5-BF35-C5806D8C517A.jpeg

Jeg synes testen var veldig tydelig jeg da! Og tempgrafen din ligner veldig på min etter eggløsningen og jeg har en tynn strek i dag (vises bedre i virkligheten enn bildet) :woot:

Vis vedlegget 332028

Oi, så gøy!:woot: Håper begge grafene er babygrafer!! :love017 Det er en One Step fra Ebay jeg har brukt, så jeg venter med å bli for optimistisk, haha.:hilarious: Hvor har du kjøpt First Response? Vet at de er populære i England, men har ikke sett de her til lands..

Oi, så gøy!:woot: Håper begge grafene er babygrafer!! :love017 Det er en One Step fra Ebay jeg har brukt, så jeg venter med å bli for optimistisk, haha.:hilarious: Hvor har du kjøpt First Response? Vet at de er populære i England, men har ikke sett de her til lands..

Ja! Håper det:) Jeg kjøpte dem på amazon.co.uk. Det ble ikke så ille selv med frakt. Jeg synes de er enklere å tolke i tidlige dpo dager enn strimmlene :)

9 dpo, håper ikke dette er skyggestrek:
Edit: tok en til på samme urin og den ble likedan.
Venter på sånne tidligtester i posten, da får jeg jo sett om de slår ut sterkere hvis de kommer i dag.

Strek!! Så spennende :woot:

Tidligtestene kom ikke i dag... :bored: da får det bli en av de vanlige testene i ettermiddag/kveld. :p

Har ikke tempet hver dag, men har veldig høy temperatur nå. Føler meg ikke gravid, men vet heller ikke hvordan det føles å være gravid, så hva vet jeg :p

Jeg har en tidligtest igjen, resten av testene vil jeg ikke bruke før mensen er forsinket. Når ville dere brukt testen? Om jeg klarer å vente til 11 dpo så er det kanskje det beste? 9 dpo i dag :)

Vedlegg

• 19839DD4-359D-4751-8D3E-63174BF0F4EA.jpeg
    19839DD4-359D-4751-8D3E-63174BF0F4EA.jpeg
    62,9 KB · Visninger: 62
Last edited:
Back
Topp