IKM uke 32

Spent på om jeg får en negativ EL test i morgen, etter 2 positive! Kjenner det allerede kribler i fingrene etter å bruke gravidtest. Er så spennende dette her! :rolleyes:

Og jeg er allerede igang med å "kjenne etter symptomer", leeenge før det er mulig :hilarious: Man blir løyen altså

Spent på om jeg får en negativ EL test i morgen, etter 2 positive! Kjenner det allerede kribler i fingrene etter å bruke gravidtest. Er så spennende dette her! :rolleyes:

Og jeg er allerede igang med å "kjenne etter symptomer", leeenge før det er mulig :hilarious: Man blir løyen altså
Ååh, jeg er helt lik :hilarious: Godt å lese at vi er fler. Har også fått to postive el tester nå, og håper inderlig at den er negativ i morgen. Vil til DPO land :D

Føler med deg! Jeg skulle hatt EL i dag, men har NULL symptomer (som jeg pleier å ha), og svaaak strek på test *sukk* Lurer på når EL skal slå til denne gangen :bored:

Merkelig denne kroppen!! Jeg får også bare svake streker så er såå forvirret :p men må vel bare ta tiden til hjelp! Håper EL kommer for deg om fåå strakser :rolleyes:

Endelig skjer det noe her!!!
CD 15 idag.

Vedlegg

• C46B9908-1C13-4E14-9F16-662C9487951A.jpeg
    C46B9908-1C13-4E14-9F16-662C9487951A.jpeg
    28,9 KB · Visninger: 83
Har hørt at det går an å få menstruasjon selv om man ikke har hatt eggløsning:shifty: Kroppen altså!! Krysser fingrene for at EL dukker opp snarest!

Blir spennende å se om det kommer noen TR om en ukes tid da :eek: Eller om jeg har hatt EL før jeg begynte å teste etter den :p Man kan jo bli gal av denne prøvingen :p:p:p

Endelig er fertilityfriend enig i at jeg har hatt eggløsning denne mnd. Nå er det bare å smøre seg med tolmodighet :woot:

82E8D016-5276-4B18-9D9E-9AEA6F58A5A7.jpeg

Mer og mer nervøs nå som dagene går i DPO-land... veksler mellom en følelse av at det aldri kommer til å gå og på at dette virkelig er gangen :hungover: :hilarious: syns det nesten den god-følelsen er skumlere, for fallhøyden blir så stor :nailbiting:

Jeg tenker å ta progesteronprøve på mandag (skal uansett ta blodprøver da), det blir akkurat på 7 DPO som skal være riktig tid. Noen som har målt progesteron før?

Ååh, jeg er helt lik :hilarious: Godt å lese at vi er fler. Har også fått to postive el tester nå, og håper inderlig at den er negativ i morgen. Vil til DPO land :D

Håper din ble negativ:happy:

Her ble den negativ, så det var kjekt å se!

Vedlegg

• 20200723_152238.jpg
    20200723_152238.jpg
    9 KB · Visninger: 55
  • 20200724_075826.jpg
    20200724_075826.jpg
    13 KB · Visninger: 52
  • 20200725_072406.jpg
    20200725_072406.jpg
    6,9 KB · Visninger: 59
Mer og mer nervøs nå som dagene går i DPO-land... veksler mellom en følelse av at det aldri kommer til å gå og på at dette virkelig er gangen :hungover: :hilarious: syns det nesten den god-følelsen er skumlere, for fallhøyden blir så stor :nailbiting:

Jeg tenker å ta progesteronprøve på mandag (skal uansett ta blodprøver da), det blir akkurat på 7 DPO som skal være riktig tid. Noen som har målt progesteron før?
Jeg skal også måle på mandag, men er riktignok 8DPO da. I helgen er jo alt stengt, typisk. Men har lest at det skal gå fint med
8 DPO også. Har bare fått for meg at jeg vil måle, har ingen indikasjoner på at noe er galt. Men greit å sjekke :happy:

Jeg hadde aldri klart å vente til 12dpo! Beundrer dere som klarer å vente så lenge:joyful:

Her begynner som regel testekjøret fra 8dpo. Men det blir vel sånn når man har lageret fullt av både eggløsningstester og graviditetstester:hilarious:
Har samlet opp litt etter 1 år og 7 måneder som aktive prøvere:banghead:

hehe det blir nok vanskeligere å vente med tester i huset ja.

de to forrige gangene visste jeg det egentlig før jeg testet. Vet ikke hvor det kom fra, men følte meg sikker på at jeg var gravid. Ved første sa mannen også et par dager før IKM at han var sikker på at jeg var gravid.
Så jeg satt meg en dato og testet da. Det hører med at jeg testet henholdsvis klokken 5 og 2 på morgenen de gangene, så passe utålmodig da :yuck:

Jeg var ikke med i noe IKM gruppe da, så det bidro nok også.

jeg håper å vente lenge fordi jeg vet at selv ved 8 DPO kommer jeg til å bli så skuffa over negativ test

Håper din ble negativ:happy:

Her ble den negativ, så det var kjekt å se!
Så bra at du fikk negativ test i dag :) Da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Min var også negativ i dag, dog ikke like negativ som din. Vet dere om det har noe å si hvor svak streken er, så lenge den er svakere enn kontrollstreken?

Vedlegg

• 20200725_090302.jpg
    20200725_090302.jpg
    9,5 KB · Visninger: 53
4 dpo idag og har fått soppinfeksjon, håper det er ett symptom på graviditet!! Sorry for detaljene, haha.

Er fullstendig klar over at det er tidlig da :hilarious: men jeg har ikke hatt sopp på denne måten på mange, mange år! Plis, plis, pliiiii! Blir en ekstrem lang uke dette her kjenner jego_O

Slenger meg med her da jeg tror det var positiv El-test i går! Cb El-test viste fast smilefjes men eveline viste negativ, så er ikke helt sikker..
Førstespire123 - 30 år - PP1 - B1 - EL ca 24/7 - IKM 8/8

4 dpo idag og har fått soppinfeksjon, håper det er ett symptom på graviditet!! Sorry for detaljene, haha.

Er fullstendig klar over at det er tidlig da :hilarious: men jeg har ikke hatt sopp på denne måten på mange, mange år! Plis, plis, pliiiii! Blir en ekstrem lang uke dette her kjenner jego_O
Jeg er 4 dpo selv. Det murrer noe voldsomt i livmorområdet hos meg. Merker det veldig godt når jeg setter meg ned. Kjennes ut som menssmerter :bored: Stikker litt på begge sider mot lysken også.
Er vel altfor tidlig å merke noe som helst enda, så vil vel tro dette er no hormonelt.
Hadde også vanvittig mengder med eggløsningsslim denne gangen, og det pleier normalt å være minimalt hos meg:wideyed:

Krysser fingrene for at dette er et symptom for deg! :D

God morgen alle!
Jeg lurte på, skjønner ikke helt EL denne mnd. Har jeg hatt en kort topp et par dager for tidlig? Forventet toppen i dag, men nå går det jo nedover igjen?
Har ikke kjent særlig til symptomer heller denne gangen.

Vedlegg

• BD09C470-6245-4763-8769-9DAB7AAF5CA0.jpeg
    BD09C470-6245-4763-8769-9DAB7AAF5CA0.jpeg
    42,2 KB · Visninger: 65
God morgen alle!
Jeg lurte på, skjønner ikke helt EL denne mnd. Har jeg hatt en kort topp et par dager for tidlig? Forventet toppen i dag, men nå går det jo nedover igjen?
Har ikke kjent særlig til symptomer heller denne gangen.

Tror ikke man kan bruke stigning slik på EL tester. Jeg har stigning noen mnd, mens andre mnd blir den spontant positiv etter flere nesten helt blanke tester.

Ville bare fortsatte å testet og forhåpentligvis får du positiv test snart. Det et selvfølgelig også mulig at du har hatt kort topp, men vanskelig å vite før mensen kommer. Håper uansett at mensen ikke dukker opp :)

Tror ikke man kan bruke stigning slik på EL tester. Jeg har stigning noen mnd, mens andre mnd blir den spontant positiv etter flere nesten helt blanke tester.

Ville bare fortsatte å testet og forhåpentligvis får du positiv test snart. Det et selvfølgelig også mulig at du har hatt kort topp, men vanskelig å vite før mensen kommer. Håper uansett at mensen ikke dukker opp :)

Åånei, men daså! Da får jeg fortsette og teste i etpar dager til ja. Ikke så lett denne EL-testingen :wtf:

Back
Topp