Første måned med EL testing. Kan jeg si at denne er positiv?
Ja den ser positiv ut!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første måned med EL testing. Kan jeg si at denne er positiv?
HerligJa den ser positiv ut!!
Æsj, så kjedelig daBuu, vi fikk ikke lagt inn aksjer før mannen reiste, han blir borte i 4-5 dager (altså fra i dag cd10 og til cd14/cd15). I forrige syklus fikk jeg el på cd12 (tror jeg). Det eneste håpet nå er at el kommer senere denne syklusen (foreløpig ingen økning i LH på Premom).
Jeg er virkelig dårlig til å takle skuffelser, i hodet mitt var jeg så innstilt på en god pp nå.
Æsj, så kjedelig da
Må nesten krysse fingrene for sen eggløsning da
Krysser fingrene for degmmm... superkjedelig! men får krysse fingre for el i neste uke i stedet...
Jeg fikk også en god følelse for denne pp, selv om vi har hatt lite sex grunnet ferie, hytte osv. Men vi hadde tilfeldigvis (heldigvis) sex dagen før el og det er vel den viktigste dagen. 3 dpo nå
DPO-tida er den verste! Holdt de aksjene vi la inn, kunne vi gjort mer/på andre dager, kommer egget til å feste seg, når kan jeg begynne å teste, hva viser testene? Det er til å bli smågal av!D har EL vært og vi har lagt inn de aksjene vi kan. Er nå på dpo 2. Så da er det den fæle ventetiden igjen. Håpe den føles rask for alle..
Velkommen til oss masse lykke tilJeg hiver meg med her jeg! Andre EL etter fødselen, så syklusen har vært lang
Ifølge clue skal jeg ha EL i morgen. Og med positiv EL test igår og idag så kan vell det stemme!
LilleTeeniesMor - 26 år - PP1 - B2 - EL 25/7 - IKM 8/8
DPO-tida er den verste! Holdt de aksjene vi la inn, kunne vi gjort mer/på andre dager, kommer egget til å feste seg, når kan jeg begynne å teste, hva viser testene? Det er til å bli smågal av!
jah! Virkelig. Etter 2 år er jeg møkka lei dpo land.
Tenker hver gang at NÅ skal jeg IKKE teste før etter ikm. Og jeg skal ikke stresse eller overtenke på symptomer. Neida!! Klarer det aldri. Og overtenker alltid