IKM uke 32

Buu, vi fikk ikke lagt inn aksjer før mannen reiste, han blir borte i 4-5 dager (altså fra i dag cd10 og til cd14/cd15). I forrige syklus fikk jeg el på cd12 (tror jeg). Det eneste håpet nå er at el kommer senere denne syklusen (foreløpig ingen økning i LH på Premom).

Jeg er virkelig dårlig til å takle skuffelser, i hodet mitt var jeg så innstilt på en god pp nå.

Buu, vi fikk ikke lagt inn aksjer før mannen reiste, han blir borte i 4-5 dager (altså fra i dag cd10 og til cd14/cd15). I forrige syklus fikk jeg el på cd12 (tror jeg). Det eneste håpet nå er at el kommer senere denne syklusen (foreløpig ingen økning i LH på Premom).

Jeg er virkelig dårlig til å takle skuffelser, i hodet mitt var jeg så innstilt på en god pp nå.
Æsj, så kjedelig da :(
Må nesten krysse fingrene for sen eggløsning da:)

Ååå, nå fikk jeg en sånn bølge av skikkelig godfølelse! At denne PP’en går det vår vei.
Skummelt med sånt, men den var så overveldende. Har ikke hatt EL enda engang, det skjer mest sannsynlig på lørdag/søndag.

Jeg fikk også en god følelse for denne pp, selv om vi har hatt lite sex grunnet ferie, hytte osv. Men vi hadde tilfeldigvis (heldigvis) sex dagen før el og det er vel den viktigste dagen. 3 dpo nå :)

3 dagen med protib EL-test, skjønner ingenting. Pleier å ha to dager, så vet ikke når evt eggløsning har vært. Våknet med EL-smerter i dag som gikk over i løpet av formiddagen. Håper den faktisk fant sted, og at det ikke er egget som ikke klarer å slippe. Mannen orker ikke mer aksjelegging nå:hilarious:

:HeartpinkSå herlig at mange av dere har hatt eller er i nærheten av DPO land :happy093

jeg har enda ikke noen symptomer på EL og er på cd20 i dag. Sist syklus var kun 19 dager, men var riktig nok etter pilleslutt, men jeg aner ikke hva kroppen min driver med nå :wtf
Fortsetter å teste etter EL litt til så får det etterpå gå som det går :Heartpink

D har EL vært og vi har lagt inn de aksjene vi kan. Er nå på dpo 2. Så da er det den fæle ventetiden igjen. :hungover: Håpe den føles rask for alle.. :Heartred

Jeg fikk også en god følelse for denne pp, selv om vi har hatt lite sex grunnet ferie, hytte osv. Men vi hadde tilfeldigvis (heldigvis) sex dagen før el og det er vel den viktigste dagen. 3 dpo nå :)

Jeg har også godfølelse for denne pp! Krysser fingre for mange positive tester

1 DPO :)

Har og bare rett og slett bestemt meg for at dette er måneden jeg blir gravid og denne gangen blir det faktisk og gå :) :)
Ikke følt meg så sikker på flere år som nå :) :)

Min datter på 7 er født i April, min datter født i uke 21, skulle vært født i April, denne runden får jeg termin 18 April :) Så ergo, nå går det :) :)

Føler svært sterkt på at det blir å gå nå :) :)

D har EL vært og vi har lagt inn de aksjene vi kan. Er nå på dpo 2. Så da er det den fæle ventetiden igjen. :hungover: Håpe den føles rask for alle.. :Heartred
DPO-tida er den verste! Holdt de aksjene vi la inn, kunne vi gjort mer/på andre dager, kommer egget til å feste seg, når kan jeg begynne å teste, hva viser testene? Det er til å bli smågal av! :confused:

Da fikk jeg endelig fast smiley - altså positiv el-test :smiley-bounce016

Jeg håper på mange, mange positive tester i denne gruppa :smiley-angelic001:smiley-angelic001

redigert: meget optimist når jeg skrev, skrev først graviditetstest. Ikke det altså, bare el test. Men jeg blir hoppende glad for det også :rolleyes:

Last edited:
Jeg hiver meg med her jeg! Andre EL etter fødselen, så syklusen har vært lang :woot:
Ifølge clue skal jeg ha EL i morgen. Og med positiv EL test igår og idag så kan vell det stemme! :)

LilleTeeniesMor - 26 år - PP1 - B2 - EL 25/7 - IKM 8/8

Jeg hiver meg med her jeg! Andre EL etter fødselen, så syklusen har vært lang :woot:
Ifølge clue skal jeg ha EL i morgen. Og med positiv EL test igår og idag så kan vell det stemme! :)

LilleTeeniesMor - 26 år - PP1 - B2 - EL 25/7 - IKM 8/8
Velkommen til oss:) masse lykke til:Heartpink

DPO-tida er den verste! Holdt de aksjene vi la inn, kunne vi gjort mer/på andre dager, kommer egget til å feste seg, når kan jeg begynne å teste, hva viser testene? Det er til å bli smågal av! :confused:

jah! Virkelig. Etter 2 år er jeg møkka lei dpo land. :hungover:
Tenker hver gang at NÅ skal jeg IKKE teste før etter ikm. Og jeg skal ikke stresse eller overtenke på symptomer. Neida!! :hilarious::p Klarer det aldri. Og overtenker alltid :hilarious:

jah! Virkelig. Etter 2 år er jeg møkka lei dpo land. :hungover:
Tenker hver gang at NÅ skal jeg IKKE teste før etter ikm. Og jeg skal ikke stresse eller overtenke på symptomer. Neida!! :hilarious::p Klarer det aldri. Og overtenker alltid :hilarious:

Jeg er helt lik:hilarious: "Denne gangen skal jeg ikke tenke på baby og graviditet, bare bli overrasket om tr ikke kommer."

2 min senere: *søker "hvor tidlig fikk du positiv test" på forumet*

:hungover::hilarious: Jeg blir like oppgitt av meg sjæl hver måned.

Last edited:
Back
Topp