Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv om de fleste her inne har besøk av TR eller nettopp har hatt det, så tenkte jeg at det hadde vært koselig å få i gang praten uansett
Så lurte på hva dere bruker av "støtte" under prøvingen denne pp'en? Temping, wild yam, grapefrukt juice, hormonstøtte?
Gleder meg til mange positive tester i uke 32, og vårbebiser på hele gjengen! Forhåpentligvis
Dere som bruker el-tester; når på dagen tester dere? Jeg bruker Premom, og den vil jeg skal teste 2 ganger om dagen etterhvert, vil det si morgen og kveld?
Dette er nye greier for meg, håper det er noen som har kloke svar til meg
Jeg tester kl. 1430-1500. I utgangspunktet bør en teste mellom 11-15, til samme tid hver dag. Du bør ikke ha vært på toalettet på 4 timer og ikke ha drukket noe på 2 timer.
Jeg tester idet jeg står opp, og det kan variere, siden jeg jobber skift. Har aldri en fast tid. Og tar igjen når jeg kommer hjem fra hjem.Dere som bruker el-tester; når på dagen tester dere? Jeg bruker Premom, og den vil jeg skal teste 2 ganger om dagen etterhvert, vil det si morgen og kveld?
Dette er nye greier for meg, håper det er noen som har kloke svar til meg
Jeg tester idet jeg står opp, og det kan variere, siden jeg jobber skift. Har aldri en fast tid. Og tar igjen når jeg kommer hjem fra jobb.
Men passer på at jeg har holdt meg ihvertfall 3 timer og ikke drikker altfor mye i løpet av timene. Har alltid funnet ut når jeg har eggløsning