IKM uke 32

Minnie_ - 27 - PP3 - B1 - EL 25/7 - IKM 8/8

Hopper inn her jeg! Håper på at det blir mange positive tester her om noen uker :happy:

Nagini - 30 - PP4 (etter MA) - B3 - EL 24/7 - IKM 8/8

Hei! Hopper inn her fra ikm uke 29. Hadde egentlig IKM på mandag 13. juli, men i går kom menstruasjonen fire dager før tiden. Hadde håpt det var en sen festeblødning, men ser nå at det garantert er menstruasjon. Sååå da prøver vi på nytt :happy090

Selv om de fleste her inne har besøk av TR eller nettopp har hatt det, så tenkte jeg at det hadde vært koselig å få i gang praten uansett:)

Så lurte på hva dere bruker av "støtte" under prøvingen denne pp'en? Temping, wild yam, grapefrukt juice, hormonstøtte?

Gleder meg til mange positive tester i uke 32, og vårbebiser på hele gjengen! Forhåpentligvis:rolleyes::p

Jeg bruker trippel dose Letrozol som follikkelstimulerende. Har alltid satt Ovitrelle for EL også, og de to siste syklusene har jeg fått lov til å ta det uten UL-oppfølging, men nå får jeg ikke det mer, da gyn aller helst vil følge opp med UL:hilarious:
Derfor har jeg lite troen denne PP, men vi slapper av og tar det som det kommer.

Hvor lenge har dere prøvd på dette barnet og på evt. tidligere barn?

Barn 1 - «Uhell» med angrepille :laughing002 Vi var ikke engang kjærester, men vi flyttet sammen med én gang, tok i mot vårt første barn og det har gått som en drøm! Vært sammen i snart 9 år :)

Barn 2 - Prøvde i 1 1/2 år. Fikk påvist PCOS etter 1 år og ble gravid på 3pp med Primolut, Letrozol, Puregon og Ovitrelle.

Barn 3 - Har prøvd i 1 1/2 år (siden jan-19) med hormonstøtte. Har i løpet av denne perioden hatt en SA uke 6, MA uke 14 og én kjemisk.

Nå er det sommerferie så nå får vi ikke oppfølging hos gyn før evt. i august, så det blir vel ikke noe før da, men prøver allikevel :happy119

Barn 1 - særs uplanlagt, 17 år og i halvseriøst forhold som raskt tok slutt

(Ny mann)

Barn 2 - ca 1 år, inkludert 1 MA (veke 10) og 1 SA (veke 6). Gravid 3 gangar ila dei 6 PP'ane vi prøvde det året (resten av tida gjekk med til å vere gravid eller syklustull).

Barn 3 - dette er første skikkelig syklus ette uttak av hormonspiral, så håpar vi slepp unna alt tullet frå forrige prøving, og får terminspire på første forsøk :smiley-angelic001:wacky:

Lita-go - 33 - pp3 - b2 - el 20/7 - ikm 3/8

Blir med her. Ikm enten slutten av uke 31 eller starten av 32. Håper den ikke kommer i det hele tatt.
Lange sykluser med el ca cd20, og litt kort lf de fleste sykluser etter forrige barn.

Dere som bruker el-tester; når på dagen tester dere? Jeg bruker Premom, og den vil jeg skal teste 2 ganger om dagen etterhvert, vil det si morgen og kveld?

Dette er nye greier for meg, håper det er noen som har kloke svar til meg :anyone

Dere som bruker el-tester; når på dagen tester dere? Jeg bruker Premom, og den vil jeg skal teste 2 ganger om dagen etterhvert, vil det si morgen og kveld?

Dette er nye greier for meg, håper det er noen som har kloke svar til meg :anyone

Jeg tester kl. 1430-1500. I utgangspunktet bør en teste mellom 11-15, til samme tid hver dag. Du bør ikke ha vært på toalettet på 4 timer og ikke ha drukket noe på 2 timer.

Jeg tester idet jeg står opp, og det kan variere, siden jeg jobber skift. Har aldri en fast tid. Og tar igjen når jeg kommer hjem fra hjem.
Men passer på at jeg har holdt meg ihvertfall 3 timer og ikke drikker altfor mye i løpet av timene. Har alltid funnet ut når jeg har eggløsning :)

Jeg tester idet jeg står opp, og det kan variere, siden jeg jobber skift. Har aldri en fast tid. Og tar igjen når jeg kommer hjem fra jobb.
Men passer på at jeg har holdt meg ihvertfall 3 timer og ikke drikker altfor mye i løpet av timene. Har alltid funnet ut når jeg har eggløsning :)

Her kom mensen idag så da hiver jeg meg med.

Villblomsten - 26 - PP 4 - B3 - EL 23/7 - IKM 6/8.

Lykke til alle ♡

Akkurat ferdig med TR, så slenger meg på her!

Vaffelbudeia - 23 - PP1 - B1 - EL 20/7 - IKM 4/8

Spent på om syklusen er tilbake til normalen etter 6 år på pilla, men tar utgangspunkt i Flo sin beregning.
Ivrig etter å komme i gang med prøvingen, og tenker å både tempe og teste etter EL nå i starten for å bli bedre kjent med syklusen :shy:

Barn 1 - Prøvde i 12 mnd før det klaffet. Klaffet den mnd jeg virkelig trodde det ikke skulle. Vi tenke ikke på baby og bare var sammen og fokuserte på andre ting og da satt spiren som nå blir 5 år :Heartpink Hadde veldig stabile sykluser hele perioden, men aldri positiv test før den graviditeten.

Barn 2 - Andre prøveperiode etter Cerazette slutt. Hadde syklus på 19 dager første syklus, så spent på hvordan de videre syklusene blir :notworthy

Vi prøver på vårt første barn :) Prøvd siden November 2019 og enda ingen hell, så satser på at sommerferie og å tenke på noe annet enn å bli gravid gjør susen:happy:

Har gått på pilla siden jeg var 15 (23 nå) grunnet eksteme mensensmerter, de siste 3 årene på minipille cerazette. Plages enda med uregelmessige sykluser på alt mellom 24-41 dager de siste mnd. I begynnelsen var det opp til 56 dager...Heftig.

Lykke til alle sammen, håper vi får et sårt etterlengtet vårbarn<3

Da slenger jeg meg med her. Endelig er syklusen min i gang igjen etter MA i uke 11 så jeg håper vi er heldige nå på det som blir vår 2 eggløsning etter utskrapning. Temper og har rigget meg opp meg en haug av eggløsningstester så her skal vi gå hardt til verks :)

MilaS - 36 - PP6 (PP1 etter MA) - B2 - EL 20/7 - IKM 4/8

Hei! Jeg er så nyskjerrig og veldig ny i alt dette her, så har noen spørsmål.

Lurer litt på hvorfor så mange tester etter EL? Legger dere inn akskjer ut i fra når dere tester positivt osv? Jeg følger kalenderen på flo, og da er det sånn ca iallefall og legger aksjer annen hver dag den uka rundt EL. Ser veldig mange både tester og temper hver måned, men har ikke følt behovet for det siden vi bare har prøvd to måneder til nå og egentlig ikke helt skjønt hvordan testingen fungerer...

Back
Topp