IKM uke 31

Hadde vært morro å prøøøve å vente med å teste til dagen etter ikm...hmmm...tenke tenke, da hadde jeg blitt stolt over meg selv, en utholdenhetsprøve uten like!:p:confused: Da er jeg på ferie også, kan liksom ha en deal med mannen om at han gjemmer testene til 1 august og at jeg tar første testen da....

Litt tidlig å spørre, men...Flere som vil ha teste-date den 1 august?:)
Jeg blir med på teste-date 1. august :) Har skrevet opp ikm 30. juli, men den er basert på den forrige syklusen min som var veldig kort, så sannsynligvis vil det være litt tidlig å teste da uansett. Så håper jeg at jeg klarer å vente til 1., kan ikke garantere det, men skal gjøre mitt beste ;)

Hadde vært morro å prøøøve å vente med å teste til dagen etter ikm...hmmm...tenke tenke, da hadde jeg blitt stolt over meg selv, en utholdenhetsprøve uten like!:p:confused: Da er jeg på ferie også, kan liksom ha en deal med mannen om at han gjemmer testene til 1 august og at jeg tar første testen da....

Litt tidlig å spørre, men...Flere som vil ha teste-date den 1 august?:)

Jeg er med på teste-date 1. August :D skal prøve så godt det går å holde meg til da ;)

Æsj, nå går jeg inn i dpo land, det er så kjedelig :p er så leeeenge å vente!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Da kan jeg melde meg på her hos dere:-) vært veldig usikker på når el skulle komme da jeg har hatt mye lenger syklus etter MA enn normalt. Fikk positivt utslag på el-test i går, så regner med at du kan sette meg opp på 1. august:-) pp2 etter MA.

Nå har jeg testet etter el i 1 uke, på forskjellige tidspunkt på dagene. Og de blir ikke sterkere enn dette, midt på dagen litt svakere kanskje. (Første gang jeg prøver dette :P ) Så burde jeg bare stoppe testingen og tro at el har vært før jeg begynte testingen? :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3

Vedlegg

• 1405677143385.jpg
    1405677143385.jpg
    24,5 KB · Visninger: 70
Sånn kan mine se ut også, men bli positive etter et par dager! Er veldig vanskelig å si.. Vet du sånn ca hvor lang syklus du har?

3 dpo her. Og kommer muligens til å teste neste helg, vi får se. Om jeg ikke spotter da, sjølsagt

fra app

Jeg regner med at jeg har eggløsning i dag eller hadde det i går. Jeg vil da ha IKM 31 eller 1 aug. Tenkte å teste 1 aug.

Jeg blir med på teste-date 1. august :) Har skrevet opp ikm 30. juli, men den er basert på den forrige syklusen min som var veldig kort, så sannsynligvis vil det være litt tidlig å teste da uansett. Så håper jeg at jeg klarer å vente til 1., kan ikke garantere det, men skal gjøre mitt beste ;)

Nei i denne dpo-verdenen er det jammen vanskelig å garantere noe som helst:) Men så gøy at vi er flere som kan prøve å vente sammen da iallefall:) Kan godt hende at det ryker et par el-tester før ikm, bare for å dempe trangen, hehe, har jo erfart at en nesten positiv el-test kan være et tegn på graviditet,hihi. Dette blir hardt!

Lykke til jenter!!

Jeg er med på teste-date 1. August :D skal prøve så godt det går å holde meg til da ;)

Æsj, nå går jeg inn i dpo land, det er så kjedelig :p er så leeeenge å vente!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra!:) Ja det er seigpining dette! Neste uke kommer til å være laaaang! Godt vi har forumet her med mange i samme situasjon.

Nå har jeg gitt opp denne eggeløsningstesten for den slår svakt ut så er det plutselig ingen ting ???? Slik har det hvert nå hver dag, men har hatt slim siden den 14 og da begynte vi å humpe på hadde siste blødning søndag den 13 hadde da blødd i 8 dager på grunn av tidlig SA men i går hadde jeg sikkelig mye slim som det var rødt i men fikk ikke hatt sex i går. Men har hatt sikkelige smerter i dag så vet ikke om egget løsnet i dag. Fikk humpa i dag i 5 tiden på ettermidaggen siden gubben dro på fisketur ;) har hatt sex annenhverdag nå 14-16-18 så håper jo. I dag har det ikke hvert slim. Så vet ikke om el slimet er over så får vel bare safe med sex annenhverdag fremmover, men håper ikm er 2 aug eller rundt der. Hmmmm..... Kan jo bli sprø av mindre, ligger hvertfall på sofaen nå med noen vonde merkelige smerter så vet ikke om det skjer noe nedi der...

3 dpo her. Og kommer muligens til å teste neste helg, vi får se. Om jeg ikke spotter da, sjølsagt

fra app

Kanskje vi kan ha "testedate"? Er 4 dpo og kommer tidligst til å teste fredag, men kan teste på lørdag og søndag også hvis du skal da. :)

Da har jeg skikkelig menssmerter og lurer på om tr kommer nå for tidlig. Er jo første pp etter uttak av stav så kan jo være systemet er litt tullete. Er bare 5 dpo i dag. :(

Da har jeg skikkelig menssmerter og lurer på om tr kommer nå for tidlig. Er jo første pp etter uttak av stav så kan jo være systemet er litt tullete. Er bare 5 dpo i dag. :(
Kan jo være festesmerter? Krysser fingrene for at det er alt annet enn tr på vei :)

Krica: Kunne du satt meg opp på 1 august? Fikk el-testene i går og i forhold til de og slimet, så tipper jeg el var i går. Takk!

Kan jo være festesmerter? Krysser fingrene for at det er alt annet enn tr på vei :)
Får håpe på det. :D
Har gitt seg nå og ikke tegn til tr. Hvis hun ikke kommer så ser jeg på det som positivt tegn. :)

Back
Topp