Du er oppført.Melder meg inn herIkm mandag 28 juli
![]()
♡ desember 2014 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er oppført.Melder meg inn herIkm mandag 28 juli
![]()
♡ desember 2014 ♡
Jeg blir med på teste-date 1. augustHadde vært morro å prøøøve å vente med å teste til dagen etter ikm...hmmm...tenke tenke, da hadde jeg blitt stolt over meg selv, en utholdenhetsprøve uten like!Da er jeg på ferie også, kan liksom ha en deal med mannen om at han gjemmer testene til 1 august og at jeg tar første testen da....
Litt tidlig å spørre, men...Flere som vil ha teste-date den 1 august?![]()
Hadde vært morro å prøøøve å vente med å teste til dagen etter ikm...hmmm...tenke tenke, da hadde jeg blitt stolt over meg selv, en utholdenhetsprøve uten like!Da er jeg på ferie også, kan liksom ha en deal med mannen om at han gjemmer testene til 1 august og at jeg tar første testen da....
Litt tidlig å spørre, men...Flere som vil ha teste-date den 1 august?![]()
4 dager over ikm dagen for min del så da håpet jeg at jeg allerede vet om jeg er gravid.![]()
Jeg blir med på teste-date 1. augustHar skrevet opp ikm 30. juli, men den er basert på den forrige syklusen min som var veldig kort, så sannsynligvis vil det være litt tidlig å teste da uansett. Så håper jeg at jeg klarer å vente til 1., kan ikke garantere det, men skal gjøre mitt beste
![]()
Jeg er med på teste-date 1. Augustskal prøve så godt det går å holde meg til da
Æsj, nå går jeg inn i dpo land, det er så kjedeliger så leeeenge å vente!!
Sent from my iPhone using BV Forum
3 dpo her. Og kommer muligens til å teste neste helg, vi får se. Om jeg ikke spotter da, sjølsagt
fra app
Kan jo være festesmerter? Krysser fingrene for at det er alt annet enn tr på veiDa har jeg skikkelig menssmerter og lurer på om tr kommer nå for tidlig. Er jo første pp etter uttak av stav så kan jo være systemet er litt tullete. Er bare 5 dpo i dag.![]()
Får håpe på det.Kan jo være festesmerter? Krysser fingrene for at det er alt annet enn tr på vei![]()
Får håpe på det.
Har gitt seg nå og ikke tegn til tr. Hvis hun ikke kommer så ser jeg på det som positivt tegn.![]()