IKM uke 31

Ser ut til at el var i går :) tempen steg i dag. Er på første pp på pergo å fikk el på cd16nframfor de andre pp der el har vært mellom 20-22 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ser ut til at el var i går :) tempen steg i dag. Er på første pp på pergo å fikk el på cd16nframfor de andre pp der el har vært mellom 20-22 :)

Hadde du kortere lutealfase eller lengre syklus før? Uansett bedre med eggløsning på cd 16 da. ;)

Spennende. Håper tempen din har steget i morgen. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det tror jeg at den har.

Det er litt tull med tidene nå i ferien, og jeg er ikke overbevist, vi får se hva de neste dagene viser. Men ul viste jo at det ville skje om en dag eller to, så da er det lettere å tro på det

fra app

Har begynt å teste etter el jeg også etter sa :( men den er fortsatt svak men begynner p få skim og vondt i underlivet så satser på i løpet av denne uka eller helga. Er første gang jeg tester for el så skjønner egentlig ikke så stort og hvor mye og hvor ofte jeg skal teste, og når på dagen :) sp tester 1 gang om dagen i 17-18 tiden på kvelden har lest litt rundt og de fleste steder står det fra 17-20 i kl slett men ikke vet jeg, kom hvertfall en svak strek i dag :) og i går var det ingen strek så skjer vel noe nedi der ;)
Når spiser du middag?

Ideelt sett tester du fire timer etter siste dotur, uten å drikke de siste to. (og gjerne heller 11-15 som tidspunkt)

fra app

Har begynt å teste etter el jeg også etter sa :( men den er fortsatt svak men begynner p få skim og vondt i underlivet så satser på i løpet av denne uka eller helga. Er første gang jeg tester for el så skjønner egentlig ikke så stort og hvor mye og hvor ofte jeg skal teste, og når på dagen :) sp tester 1 gang om dagen i 17-18 tiden på kvelden har lest litt rundt og de fleste steder står det fra 17-20 i kl slett men ikke vet jeg, kom hvertfall en svak strek i dag :) og i går var det ingen strek så skjer vel noe nedi der ;)
Når spiser du middag?

Ideelt sett tester du fire timer etter siste dotur, uten å drikke de siste to. (og gjerne heller 11-15 som tidspunkt)

fra app

Helt ok det.

Poenget mitt var bare at de fleste av oss spiser, og dertil drikker, en del sånn i 16-18 tiden.

fra app

Hadde du kortere lutealfase eller lengre syklus før? Uansett bedre med eggløsning på cd 16 da. ;)
Syklusen har pleid å være på ca 30-32dager. Har pleid å begynne å spotte 8 dager etter el. Så sommer tr 1 dag eller 2 etterpå. Dette er første syklus med pergotime så håper det kan hjelpe på lutealfasen.lutealfasen har vært mellom 8-10dager å er redd det blir for kort.

Syklusen har pleid å være på ca 30-32dager. Har pleid å begynne å spotte 8 dager etter el. Så sommer tr 1 dag eller 2 etterpå. Dette er første syklus med pergotime så håper det kan hjelpe på lutealfasen.lutealfasen har vært mellom 8-10dager å er redd det blir for kort.

Da ville jeg sett på el tidligere enn du bruker å ha det som et veldig bra tegn ift forlenget lutealfase.lykke til. ;)

Spotta plutselig noen dager nå. Er det vanlig ved el? Eller er syklusen på tullet enda etter pilleslutt tro...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Velkommen skal du være. Tester du etter el?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Takk:) Nei, har ikke begynt med det enda, men skulle gjerne hatt el-tester her nå for nå MÅ det bare være el altså, skikkelig super strekkbart blankt slim i går og i dag og noe som må være el-smerter (aldri hatt el-smerter før, så det er nytt) i går ettermiddag og kveld:) El-testene er bestilt, men kommer nok for sent tipper jeg(for denne pp iallefall) Blir jo evt første egentlige pp for oss, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel enda:p

Her venter jeg fremdeles på EL etter SA. Har stikket og murret godt i begge eggstokkene i det siste. De krangler vel om hvem som skal få slippe egg :P

Enn så lenge er EL-tester negative, men vi får se fremover. Kanskje jeg må hoppe over til neste IKM-uke

Ikm 28. Juli☺ sa at forrige gang var pp 7 men gikk litt fort i svingene så nå er vi i pp 7

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp