Ser ut til at el var i går tempen steg i dag. Er på første pp på pergo å fikk el på cd16nframfor de andre pp der el har vært mellom 20-22
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme sier jegKrysser fingra for at preseed gjør underverker
Sent from my iPhone using BV Forum
Mee to.Krysser fingra for at preseed gjør underverker
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde du kortere lutealfase eller lengre syklus før? Uansett bedre med eggløsning på cd 16 da.Ser ut til at el var i går tempen steg i dag. Er på første pp på pergo å fikk el på cd16nframfor de andre pp der el har vært mellom 20-22
Det tror jeg at den har.Spennende. Håper tempen din har steget i morgen.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Når spiser du middag?Har begynt å teste etter el jeg også etter sa men den er fortsatt svak men begynner p få skim og vondt i underlivet så satser på i løpet av denne uka eller helga. Er første gang jeg tester for el så skjønner egentlig ikke så stort og hvor mye og hvor ofte jeg skal teste, og når på dagen sp tester 1 gang om dagen i 17-18 tiden på kvelden har lest litt rundt og de fleste steder står det fra 17-20 i kl slett men ikke vet jeg, kom hvertfall en svak strek i dag og i går var det ingen strek så skjer vel noe nedi der
Når spiser du middag?Har begynt å teste etter el jeg også etter sa men den er fortsatt svak men begynner p få skim og vondt i underlivet så satser på i løpet av denne uka eller helga. Er første gang jeg tester for el så skjønner egentlig ikke så stort og hvor mye og hvor ofte jeg skal teste, og når på dagen sp tester 1 gang om dagen i 17-18 tiden på kvelden har lest litt rundt og de fleste steder står det fra 17-20 i kl slett men ikke vet jeg, kom hvertfall en svak strek i dag og i går var det ingen strek så skjer vel noe nedi der
Syklusen har pleid å være på ca 30-32dager. Har pleid å begynne å spotte 8 dager etter el. Så sommer tr 1 dag eller 2 etterpå. Dette er første syklus med pergotime så håper det kan hjelpe på lutealfasen.lutealfasen har vært mellom 8-10dager å er redd det blir for kort.Hadde du kortere lutealfase eller lengre syklus før? Uansett bedre med eggløsning på cd 16 da.
Syklusen har pleid å være på ca 30-32dager. Har pleid å begynne å spotte 8 dager etter el. Så sommer tr 1 dag eller 2 etterpå. Dette er første syklus med pergotime så håper det kan hjelpe på lutealfasen.lutealfasen har vært mellom 8-10dager å er redd det blir for kort.
Takk Nei, har ikke begynt med det enda, men skulle gjerne hatt el-tester her nå for nå MÅ det bare være el altså, skikkelig super strekkbart blankt slim i går og i dag og noe som må være el-smerter (aldri hatt el-smerter før, så det er nytt) i går ettermiddag og kveld El-testene er bestilt, men kommer nok for sent tipper jeg(for denne pp iallefall) Blir jo evt første egentlige pp for oss, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel endaVelkommen skal du være. Tester du etter el?
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Done.Ja og kunne du satt meg opp på ikm den 31 juli isteden?
Done.
Er det når vi har slim egget slipper eller etter slimet er over?