IKM uke 31

Nærmer seg nok el her nå.

1405145712533.jpg

El- testene tar seg opp og jeg har begynt å få litt vondt i magen. Aksjer i går kveld og for to dager siden.
Flere som har begynt å teste for el?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hvis jeg tar utgangspunkt i at SA=TR så har jeg IKM 29. juli.
Har begynt å kjenne stikninger i den ene eggstokken, men EL-testene er langt fra positive...

Nærmer seg nok el her nå.

Vis vedlegget 68285

El- testene tar seg opp og jeg har begynt å få litt vondt i magen. Aksjer i går kveld og for to dager siden.
Flere som har begynt å teste for el?

Har aldri prøvd el test men skal prøve denne pp. Tok første testen i dag (el fredag etter min beregning) spennende å prøve noe nytt :)
Men vet ikke om denne pp går skjeis. Ett familiemedlem døde i dag :( og da blir d begravelse til uka mest sannsynlig fredag, og jeg må da eller vi nå reise 20mil. Men skal iallefall få lagt inn aksjer før vi drar.

Jeg tester for EL, og på monitoren har den vært på maks igår og på torsdagen(dag 10 og 11), mens jeg får lav på de vanlige digitale el testene fra clearblue... Har vanligvis syklus på 28 dager.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis jeg tar utgangspunkt i at SA=TR så har jeg IKM 29. juli.
Har begynt å kjenne stikninger i den ene eggstokken, men EL-testene er langt fra positive...
Mine var svake i går og i dag er de nesten positive. Plutselig så er den der. ;)

Jeg tester for EL, og på monitoren har den vært på maks igår og på torsdagen(dag 10 og 11), mens jeg får lav på de vanlige digitale el testene fra clearblue... Har vanligvis syklus på 28 dager.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva betyr maks på monitoren? At du har el eller at den er nærstående?

Mine var svake i går og i dag er de nesten positive. Plutselig så er den der. ;)

Ja, jeg håper på det :D Hadde jo vært supert om det hadde klaffet på første forsøk (igjen)

Kjipt :( Kan det være at du har hatt en veldig tidlig SA? Håper det snart er over...
Ja reiste til legen i denne uka da jeg hadde extra stor blødning med store koagler :( så ble kontantert at eg hadde en tidlig abort :( håper blødningen gir seg etterhvert. Er minimalt nå men er 1 uke siden nå. Så da vet ikke jeg hvordan eggeløsningen stiller seg denne månden. Så må vel kansje vente til neste månde med pp 4?

Ja reiste til legen i denne uka da jeg hadde extra stor blødning med store koagler :( så ble kontantert at eg hadde en tidlig abort :( håper blødningen gir seg etterhvert. Er minimalt nå men er 1 uke siden nå. Så da vet ikke jeg hvordan eggeløsningen stiller seg denne månden. Så må vel kansje vente til neste månde med pp 4?
Æsj. Så kjedelig. Det kan være el lar vente på seg da ja. Det sies jo at man er mer fruktbar etter SA. Lykke til.

Da er el- testen positiv! Er vel el en gang ila de neste timene da. Spennende. :) artig at syklusen min er så stabil rett etter uttak av P- stav.

Ok, så kjedelig.. :(

Jeg hadde nok prøvd denne måneden, har også hørt om mange som blir gravide rett etter SA. Bare du som kan vurdere hva som blir riktig for deg :) Håper EL dukker opp snart :)

Ånei :-( Dette var ikke noe kjekt å høre. Sender deg en god klem :-)

Jeg våger meg inn til dere da, ettersom gyn etter ul mener at jeg skal få el i løpet av de første dagene, så da ikm ca 30.7

Jeg våger meg inn til dere da, ettersom gyn etter ul mener at jeg skal få el i løpet av de første dagene, så da ikm ca 30.7
Velkommen skal du være. Håper det klaffer for oss alle her inne. Det hadde vært noe det. ;);)

Back
Topp