IKM uke 31

Her har tr enda ikke meldt sin ankomst. Ikm var fredag men har vært avventende med å teste i fall el kan ha vært senere,orker ikke bli skuffa. Men nå er jeg på do og tisser hele tiden,også om natten,tom. 4-åringen kommenterer at jeg hele tiden er på do:-) til tider ømme bryster,mensmurringer i ca en uke uten at te kommer,mer utflod enn vanlig. Håpet på det beste for oss alle som har passert Ikm:-) tror jeg skal teste nå i starten av uka hvis te fortsatt ikke kommer. Til dere som har fått babynyheter denne mnd: gratulerer åååå mye!:-) og til dere andre: håper på en spire for dere neste pp:-)
:D
Det høres jo lovende ut.

tror nok jeg bare må innse det at jeg blir skuffet så jeg prøver og komme meg videre denne ppn nå drar vi til Tyrkia den 16 aug så da er det siste ferie uka for i år. og da har gubben sagt at me skal kose oss uannsett, kansje en har litt mere avslappet forhold når en er på ferie :) det blir så mye spekulering og synsing om dagen at jeg bare blir sprø :mad: men kommern seg videre så forsvinner vel alle symptomene også vil jeg tro :rolleyes: tar en siste test til torsdag denne uka her da er jeg langt over så viss den er negativ så sees vi jenter i en annen ikm uke :3some kos dere masse meg babyen i magen til dere som fikk 2 streker denne månden og gratulerer alle sammen :smiley-bounce016

Cb var ikke å oppdrive her i tyrkia, tok en clear&new (tyrkisk merke tror jegj test i går mårrest som var positiv, men begynte å blø i dag :s
Blir bare mer å mer forvirra, skjønner ingenting nå. Mensen skulle egentlig kommet fredag, har hatt to svak positiv tester. En før ikm og en dagen etter. Og den jeg tok i går var begge strekene like positive. Har blødd mye nå siden 6 i mårrest. Beklager detaljer men har blødd igjennom en grønn ob :| bruker vanligvis rød ob ved mens og de holder men hadde kjøpt med meg grønn siden jeg ville være sikker på å ikke blø igjennom når jeg bada :p
Så jeg satset nå på neste pp da!
Gratulerer så mye til alle med spire i magen, og lykke til i neste pp til oss andre :)

Lalala... Fortsatt ingen tegn til tr her.. En uke og 1 dag med menssmerter og vond korsrygg :p
Stikker i puppene av og til og hodepine i dag..
Måtte regne litt på det, å da fant jeg ut at alle mine tidligere sykluser siden p-pilleslutt har vært 27-28 dager.. I dag er jeg på dag 31 :p bare negative tester!
Så denne kroppen er det umulig å bli klok på :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Der kom TR :( Jaja, eneste positive er at jeg får drikke alkohol i et bryllup nå i slutten av sommeren ;) Så får vi se om vi skal prøve igjen neste EL eller vente litt..

Flere som venter her ser jeg. Mensenmage i dag, men ikke noe menssmerter enda. Tester nok torsdag hvis ikke tr kommer. Da er det over to uker siden sist samleie så burde slå ut hvis det er noe der? Har utdrikningslag på lørdag jeg, så greit å vite før det liksom ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Da kom TR for fullt. Blitt kejnt med kroppen på en helt nye måte denne pillefrie første PP. Gratulerer alle som har blitt gravide. Til dere andre sees vi sikkert i neste IKM tråd:)Lykke til. Happy humping!

Spotter i dag, da kommer nok tr i morra. 34 dager syklus igjen da. Neste mnd kjører vi på for fullt ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg er litt usikker på hvilken ikm gruppe jeg skal i nå. Siden mens kom 3 dager etter ikm så var forrige syklus på 31 dager istedet for 28 dager som jeg har hatt tidligere :s blir enten ikm fredag 29/8 uke 35 eller så blir d da mandag 1/9 uke 36
Skal jeg regne 28dager eller 31?

Back
Topp