Lykke til og god tur.Fremdeles ingen TR. Nå er det ferie og avreise til utlandet. Får fikse meg en test der ila uka om TR ikke kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til og god tur.Fremdeles ingen TR. Nå er det ferie og avreise til utlandet. Får fikse meg en test der ila uka om TR ikke kommer
Her har tr enda ikke meldt sin ankomst. Ikm var fredag men har vært avventende med å teste i fall el kan ha vært senere,orker ikke bli skuffa. Men nå er jeg på do og tisser hele tiden,også om natten,tom. 4-åringen kommenterer at jeg hele tiden er på dotil tider ømme bryster,mensmurringer i ca en uke uten at te kommer,mer utflod enn vanlig. Håpet på det beste for oss alle som har passert Ikm
tror jeg skal teste nå i starten av uka hvis te fortsatt ikke kommer. Til dere som har fått babynyheter denne mnd: gratulerer åååå mye!
og til dere andre: håper på en spire for dere neste pp
![]()
kos dere masse meg babyen i magen til dere som fikk 2 streker denne månden og gratulerer alle sammen 
takk for det. Kjøpt test her nede, så blir å ta en test i morgen.Lykke til og god tur.![]()
Og der kom TR da ble deg 34 dagers syklus første PP . En dag lengre enn tidligere.Takk fo
takk for det. Kjøpt test her nede, så blir å ta en test i morgen.
Så gøy, gratulerer!!Da har jeg endelig turt å teste og kan settes opp som gravid![]()
Gratulerer så mye.Da har jeg endelig turt å teste og kan settes opp som gravid![]()
Så gøy, gratulerer!!![]()
Gratulerer så mye.![]()

Da har jeg endelig turt å teste og kan settes opp som gravid![]()
Tusen takk og gratulerer til deg ogsåGratulerer!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
WihiiiDa har jeg endelig turt å teste og kan settes opp som gravid![]()
Tusen takk, det gjør viWihiiigratulerer, så sees vi på april
![]()