IKM uke 31

Hvordan går det? Testet? Tantebesøk?

Hei :)

Har testet, men bare negative tester! Fortsatt menssmerter og vond korsrygg, noe som har vedvart i en uke nå! Pleier aldri ha det før mensen kommer, kun på selve dagen!
Ingen tantebesøk :p
Så jeg blir litt småsprø!! Hehe ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har testet, men bare negative tester! Fortsatt menssmerter og vond korsrygg, noe som har vedvart i en uke nå! Pleier aldri ha det før mensen kommer, kun på selve dagen!

Tok forresten to glass rødvin i går, blei så kvalm at jeg kasta opp og var skikkelig "fyllesjuk" i dag!! Æsj :p av to glass vin?? Aldri skjedd!

Fortsatt ingen TR her.. Venter i spenning. Men kjenner fortsatt murringer og er så ufattelig sliten hele tiden. IKM i går som sagt tidligere og vurderer å ta en ny test i morgen tidlig eller bør jeg vente en dag eller to til?

Men mange som ikke tester positivt før lenge etter ikm ;) så er fortsatt håp :)

Ja, håper, men hvis tr skal komme, burde den forte seg! For skal på familieferie med svigerfamilien min til lørdag! En uke på mallorca, gidder ikke ha tr da kjenner jeg :p

Håpa lissom den skulle dukke opp i går når jeg fikk slappa av på hytta med noe godt i glasset med mannen, tenkte kanskje jeg hadde stressa for mye med det, men neida :p

I tillegg har jeg prøvd teknikken med å si til mannen at jeg ikke har fått mensen, for da har den uten unntak dukket opp en times tid etterpå :p fruuuustrert!! Åssen går det med deg?

Ja, håper, men hvis tr skal komme, burde den forte seg! For skal på familieferie med svigerfamilien min til lørdag! En uke på mallorca, gidder ikke ha tr da kjenner jeg :p

Håpa lissom den skulle dukke opp i går når jeg fikk slappa av på hytta med noe godt i glasset med mannen, tenkte kanskje jeg hadde stressa for mye med det, men neida :p

I tillegg har jeg prøvd teknikken med å si til mannen at jeg ikke har fått mensen, for da har den uten unntak dukket opp en times tid etterpå :p fruuuustrert!! Åssen går det med deg?

jo sitter jo her med et ? over hode jeg :) fikk jo blødning 30/7 trodde jo da mensen kom eller gjorde den det? ja det var jo friskt rødt vanlig mensen blod den dagen. og dag nummer 2 pleier jo være extra ille så jeg var nede og kjøpte meg både bind og tanponger. men så synes jeg det var så rart for jeg dro til legen på morgen for og snakke om og sjekke eggestokker og livmor med ul siden jeg har så kort syklus og jeg synes eggeløsningene mine er så seine. så da jeg utover dagen ventet det røsje med mens så dabbet det jaggu av!! den 1 aug kom det kunn pittelitt lyserosa på papiret noen ganger og ellers ingen ting. stressa litt på jobb i går den 2 aug og da kom det litt på papiret igjen bare lyse rosa. igjen i dag og natt nada null niks hun har stikki av!! våknet opp i går og i dag med dundrene hodeverk som ikke vil bort! noe jeg aldri sliter med, det er noe rar ting og det strammer seg i magen min og verker i ryggen. puppene som mister det ømme og såre pleier og bli borte når mensen stikker!! men de er like såre, har også fått tydelige blodårer på dem!! kommer noen kvalmebyger noen ganger og en rar smak i munn :( skjønner ikke stort!!! men får ta en test onsdag eller torsdag men jeg blir nokk skuffa igjen dessverre :(

skjønner liksom ikke at du ikke har fått den jeg da om den pleier og være presis?? rare greier den kropen vår alltså ??? hehe jagu godt du har kosa deg er som regel slik at når man minst venter ting så skjer det jaggu. så skal ikke se bort i fra at det ligger ei lita spire der :)

jo sitter jo her med et ? over hode jeg :) fikk jo blødning 30/7 trodde jo da mensen kom eller gjorde den det? ja det var jo friskt rødt vanlig mensen blod den dagen. og dag nummer 2 pleier jo være extra ille så jeg var nede og kjøpte meg både bind og tanponger. men så synes jeg det var så rart for jeg dro til legen på morgen for og snakke om og sjekke eggestokker og livmor med ul siden jeg har så kort syklus og jeg synes eggeløsningene mine er så seine. så da jeg utover dagen ventet det røsje med mens så dabbet det jaggu av!! den 1 aug kom det kunn pittelitt lyserosa på papiret noen ganger og ellers ingen ting. stressa litt på jobb i går den 2 aug og da kom det litt på papiret igjen bare lyse rosa. igjen i dag og natt nada null niks hun har stikki av!! våknet opp i går og i dag med dundrene hodeverk som ikke vil bort! noe jeg aldri sliter med, det er noe rar ting og det strammer seg i magen min og verker i ryggen. puppene som mister det ømme og såre pleier og bli borte når mensen stikker!! men de er like såre, har også fått tydelige blodårer på dem!! kommer noen kvalmebyger noen ganger og en rar smak i munn :( skjønner ikke stort!!! men får ta en test onsdag eller torsdag men jeg blir nokk skuffa igjen dessverre :(

Huff.. Det er ikke bare bare det greiene her!
Men det høres ut som noe er på gang hos deg da ;)
Krysser fingra for at du ikke blir skuffa!! :)

skjønner liksom ikke at du ikke har fått den jeg da om den pleier og være presis?? rare greier den kropen vår alltså ??? hehe jagu godt du har kosa deg er som regel slik at når man minst venter ting så skjer det jaggu. så skal ikke se bort i fra at det ligger ei lita spire der :)

Den er alltid presis, så skjønner det ikke selv :p
Frustrerende denna kroppen!!
Får teste fremover og håpe noe skjer :)

Veldig rart. Går selv å "venter" på mensen. Trodde den skulle kommet fredag eller lørdag men det gjorde den ikke. Testet negativt fredag , men om IKM var lørdag kan det være håp enda. I dag har jeg vært utrolig sliten og kvalm og hatt murringer. Brystene er helt håpløst vonde. Håper vi er helfige alikevell! Når skal du teste?

Krysser fingrene for at det er annet på gang enn tr. :)

Jeg snakka forresten med venninna til søstera mi på fredag, hu har akkurat fått barn..
Hu sa at hu hadde aldri fått positiv g-test noen gang når hu ble gravid.. Så hu fikk ikke vite det helt sikkert før hu testa hos legen!
Så hu sa: "aldri stol fullt og helt på tester".. :p
Så det er jo håp så lenge tr holder seg vekk ;)

Her har tr enda ikke meldt sin ankomst. Ikm var fredag men har vært avventende med å teste i fall el kan ha vært senere,orker ikke bli skuffa. Men nå er jeg på do og tisser hele tiden,også om natten,tom. 4-åringen kommenterer at jeg hele tiden er på do:-) til tider ømme bryster,mensmurringer i ca en uke uten at te kommer,mer utflod enn vanlig. Håpet på det beste for oss alle som har passert Ikm:-) tror jeg skal teste nå i starten av uka hvis te fortsatt ikke kommer. Til dere som har fått babynyheter denne mnd: gratulerer åååå mye!:-) og til dere andre: håper på en spire for dere neste pp:-)

Fremdeles ingen TR. Nå er det ferie og avreise til utlandet. Får fikse meg en test der ila uka om TR ikke kommer

Back
Topp