IKM uke 31

Hei jenter:)

Da er det 100% sikkert:)
Testene har vært korrekt selv om de to første var supersvake og på overtid;)

Idag lyste en CB digital gravid 1-2 uker mot meg!!!:):):)
Ikm er idag. Så nå hopper jeg inn på april. Kommer til å følge med dere her og krysser fingrene for at mange av dere følger etter:):)

Lykke til videre til dere som har fått uønsket besøk denne mnd. Håper spiren sitter på neste forsøk:)
Så fantastisk, gratulerer!! :love7 Håper på å komme etter veldig snart :)

Negativ test for min del i dag også. Går egentlig bare og venter på mensen nå..

Negativt her.. Ikke trua, og tr kan komme i morgen eller to uker. Hadde el-symptomer en evighet :-P vurderer å teste el snart ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

ingen forandring her blødning fortsatt borte!! blødd kun 1 dag 30/ så spotting en halv dag 31/7 .1/8 bare noen streker på papiret fra kl 16.00 ingen verdens ting!! og ingenting i dag foreløpig....hmmmm

Fortsatt en svak strek på testen, men mer tydelig enn i går så jeg er nok gravid!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fikk en megasvak strek på billigtest i dag, jubler ikke helt ennå. Mannen syntes nemlig det så ut som en skyggestrek. Har en test igjen som jeg skal ta i mårra om ikke tante rød melder sin ankomst i dag. :)

Hvordan går det? Fått testet på nytt?

Da kan jeg melde meg på her hos dere:-) vært veldig usikker på når el skulle komme da jeg har hatt mye lenger syklus etter MA enn normalt. Fikk positivt utslag på el-test i går, så regner med at du kan sette meg opp på 1. august:-) pp2 etter MA.

Heim skjedd noe her? Tantebesøk eller positiv test?

Negativ test i mårrest, men fortsatt ingen tante rød. Har hun ikke kommet til i kveld får jeg finne ett apotek å se om de selger cb tester der. Ingen symptomer på at tante rød skal komme heller :s bruker vanligvis å ha hodepine ett par dager før pluss skikkelig menssmerter dagen hun kommer og de første to dagene. Kjenner absolutt ingenting. Og skjønner ikke hvorfor den a1 testen var en lyys rosa svak strek på :s dette gjør meg gaaal!

Da kan jeg settes opp som gravid :)
Etter ultrasvak strek etter fristen 9 dpo, svak strek før fristen 10 dpo og sterkere strek 11 dpo, lyste det Gravid 1-2 mot meg i dag, 12 dpo :D

Da setter jeg en fot inn i aprilforumet, men følger spent med på dere som fortsatt venter på svar her inne. Og masse lykke til i neste pp til de med tantebesøk!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    746,3 KB · Visninger: 42
Fortsatt en svak strek på testen, men mer tydelig enn i går så jeg er nok gravid!

Gratulerer så masse! :D
Negativ test i mårrest, men fortsatt ingen tante rød. Har hun ikke kommet til i kveld får jeg finne ett apotek å se om de selger cb tester der. Ingen symptomer på at tante rød skal komme heller :s bruker vanligvis å ha hodepine ett par dager før pluss skikkelig menssmerter dagen hun kommer og de første to dagene. Kjenner absolutt ingenting. Og skjønner ikke hvorfor den a1 testen var en lyys rosa svak strek på :s dette gjør meg gaaal!
Spennende, krysser fingrene for kryss på cb! :)

Etter ultrasvak strek etter fristen 9 dpo, svak strek før fristen 10 dpo og sterkere strek 11 dpo, lyste det Gravid 1-2 mot meg i dag, 12 dpo :D

Da setter jeg en fot inn i aprilforumet, men følger spent med på dere som fortsatt venter på svar her inne. Og masse lykke til i neste pp til de med tantebesøk!

Gratulerer!

Hiver meg på her! IKM i dag, men føler på meg at det er noe annerledes. Ømme bryst, hatt murringer i sikkert en uke og er konstant trøtt. Tok en billigtest i går, den var negativ. Så tenker jeg venter noen dager til før jeg ev tester på nytt (om ikke TR kommer i mellomtiden da)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fredeles ingen TR. Jeg kan ha en 32 dagers syklus som betyr at IKM er i dag. Testet i går men negativ. Kan ha hatt eggløsning 19.7. Kan jeg fremdeles få positivt?

Gratulerer så mye!

Ikm i dag eller muligens til mandag :p veldig moro å ikke ha helt kontroll på EL kjenner jeg :p hehe..

Har hatt vondt i korsryggen og menssmerter siden søndag! Det hakke skjedd før!! Ingen ømme bryst!
Det pleier jeg å ha mellom EL og TR.. Hmm.. Kvalm på morran i dag før jeg spiste.. Sitter på jobb og lurer meg ihjel nå :p innstilte meg på TR i går, men nå når jeg sitter her kommer det plutselig en gladfølelse over meg som sier noe annet :p
Blir sprø!! Kan magefølelsen stemme tru?
Har fortsatt høy og lukket tapp, myk på utsida, hard inni.. Sitter høyt!
Blææ!! For et opplegg :p

Hvordan går det? Testet? Tantebesøk?

Hiver meg på her! IKM i dag, men føler på meg at det er noe annerledes. Ømme bryst, hatt murringer i sikkert en uke og er konstant trøtt. Tok en billigtest i går, den var negativ. Så tenker jeg venter noen dager til før jeg ev tester på nytt (om ikke TR kommer i mellomtiden da)

Lykke til.

Back
Topp