Gratulerer!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tusen takk!Gratulerer så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!
Tusen takk!Gratulerer så mye!
Så kjedelig Hadde håpet på gode nyheter fra deg i dag. Men da må hvertfall spiren sitte i neste pp, masse lykke til videre!Der fikk jeg besøk av TR
Da kan jeg settes opp som gravid
Etter ultrasvak strek etter fristen 9 dpo, svak strek før fristen 10 dpo og sterkere strek 11 dpo, lyste det Gravid 1-2 mot meg i dag, 12 dpo
Da setter jeg en fot inn i aprilforumet, men følger spent med på dere som fortsatt venter på svar her inne. Og masse lykke til i neste pp til de med tantebesøk!
Negativ test i mårrest, men fortsatt ingen tante rød. Har hun ikke kommet til i kveld får jeg finne ett apotek å se om de selger cb tester der. Ingen symptomer på at tante rød skal komme heller :s bruker vanligvis å ha hodepine ett par dager før pluss skikkelig menssmerter dagen hun kommer og de første to dagene. Kjenner absolutt ingenting. Og skjønner ikke hvorfor den a1 testen var en lyys rosa svak strek på :s dette gjør meg gaaal!
Fortsatt en svak strek på testen, men mer tydelig enn i går så jeg er nok gravid!
ingen forandring her blødning fortsatt borte!! blødd kun 1 dag 30/ så spotting en halv dag 31/7 .1/8 bare noen streker på papiret fra kl 16.00 ingen verdens ting!! og ingenting i dag foreløpig....hmmmm
Der fikk jeg besøk av TR
Gratulerer
Tusen takk! Er litt usikker da jeg har hatt veldig ustabile sykluser, men tror den foreløpige datoen blir 16. april Enn du?Hurra!!!!! Så kjekt når blir terminen din?
13. AprilTusen takk! Er litt usikker da jeg har hatt veldig ustabile sykluser, men tror den foreløpige datoen blir 16. april Enn du?
lurer på om den bidronninggel har klussa til hele ppn jeg altså leser jo litt om det her på nette og jeg har jo tatt det gjennom hele syklusen!! etter mine bregninger er det ikm 3 aug. tok en test i dag blendahvit men hadde sen eggeløsning den 20/7 hadde jeg positiv test så da slapp vel egget 21/7 tenker jeg. ??Hmmmm, sier jeg også Ville nok tatt en test og sjekket. Når er/var ikm?
Ikke så god på alt det der. Men om du har noen billigstrimler liggende så kan du ta en hver dag dag i noen dager for måse om den blir sterkere og sterkere.lurer på om den bidronninggel har klussa til hele ppn jeg altså leser jo litt om det her på nette og jeg har jo tatt det gjennom hele syklusen!! etter mine bregninger er det ikm 3 aug. tok en test i dag blendahvit men hadde sen eggeløsning den 20/7 hadde jeg positiv test så da slapp vel egget 21/7 tenker jeg. ??
ja bestilte i dag får de vel te uka og starter og teste daIkke så god på alt det der. Men om du har noen billigstrimler liggende så kan du ta en hver dag dag i noen dager for måse om den blir sterkere og sterkere.
Heim skjedd noe her? Tantebesøk eller positiv test?[/quote
Her har enda ikke tr kommet på besøk. Har et lite håp om at jeg kan være så heldig å være gravid,men kvier meg for å teste,redd for å bli skuffa. Hadde positivt utslag på el-test,men er litt redd det kan ha vært noe kluss og at el ikke var da jeg trodde. Har imidlertid måttet tisse mye mer de siste dagene enn jeg normalt gjør,brystene er ømme til tider og jeg har fått mer utflod. Trenger jo ikke å være noe som helst så tror jeg enda venter noen dager før jeg evt. tester..
GratulererGratulerer til alle gravide!!! Og følger spent med på alle som fortsatt venter
Og riktig lykke til i neste pp til dere som fikk tanta på besøk! Håper dere kommer etter på mai forumet snarest!
Jeg har fått mange positive tester denne uka og jeg håper inderlig at spiren i magen koser seg der inne til april, så da hopper jeg inn på april forumet
Heier på dere jenter!
nå har jeg akkurat hvert på do og da jeg tørka meg fikk jeg masse slim på papiret også ??? skjønner ikke stort her nå??er det noen andre som sliter med hodeverk? har slitet med det i 2 døgn nå og jeg har så og si aldri hodever!! kan det være et tegn på graviditet?