IKM uke 31

Da kan jeg settes opp som gravid :)
Etter ultrasvak strek etter fristen 9 dpo, svak strek før fristen 10 dpo og sterkere strek 11 dpo, lyste det Gravid 1-2 mot meg i dag, 12 dpo :D

Da setter jeg en fot inn i aprilforumet, men følger spent med på dere som fortsatt venter på svar her inne. Og masse lykke til i neste pp til de med tantebesøk!

Hurra!!!!! Så kjekt:) når blir terminen din?

Negativ test i mårrest, men fortsatt ingen tante rød. Har hun ikke kommet til i kveld får jeg finne ett apotek å se om de selger cb tester der. Ingen symptomer på at tante rød skal komme heller :s bruker vanligvis å ha hodepine ett par dager før pluss skikkelig menssmerter dagen hun kommer og de første to dagene. Kjenner absolutt ingenting. Og skjønner ikke hvorfor den a1 testen var en lyys rosa svak strek på :s dette gjør meg gaaal!

Kjøp test!;) spennende:)

Gratulerer til alle gravide:happy093!!! Og følger spent med på alle som fortsatt venter:)

Og riktig lykke til i neste pp til dere som fikk tanta på besøk! Håper dere kommer etter på mai forumet snarest!:happy119

Jeg har fått mange positive tester denne uka og jeg håper inderlig at spiren i magen koser seg der inne til april, så da hopper jeg inn på april forumet:)

Heier på dere jenter!

Hmmmm, sier jeg også;) Ville nok tatt en test og sjekket. Når er/var ikm?
lurer på om den bidronninggel har klussa til hele ppn jeg altså :( leser jo litt om det her på nette og jeg har jo tatt det gjennom hele syklusen!! etter mine bregninger er det ikm 3 aug. tok en test i dag blendahvit :( men hadde sen eggeløsning den 20/7 hadde jeg positiv test så da slapp vel egget 21/7 tenker jeg. ??

lurer på om den bidronninggel har klussa til hele ppn jeg altså :( leser jo litt om det her på nette og jeg har jo tatt det gjennom hele syklusen!! etter mine bregninger er det ikm 3 aug. tok en test i dag blendahvit :( men hadde sen eggeløsning den 20/7 hadde jeg positiv test så da slapp vel egget 21/7 tenker jeg. ??
Ikke så god på alt det der. Men om du har noen billigstrimler liggende så kan du ta en hver dag dag i noen dager for måse om den blir sterkere og sterkere.

Heim skjedd noe her? Tantebesøk eller positiv test?[/quote

Her har enda ikke tr kommet på besøk. Har et lite håp om at jeg kan være så heldig å være gravid,men kvier meg for å teste,redd for å bli skuffa. Hadde positivt utslag på el-test,men er litt redd det kan ha vært noe kluss og at el ikke var da jeg trodde. Har imidlertid måttet tisse mye mer de siste dagene enn jeg normalt gjør,brystene er ømme til tider og jeg har fått mer utflod. Trenger jo ikke å være noe som helst så tror jeg enda venter noen dager før jeg evt. tester.. :)

er det noen andre som sliter med hodeverk? har slitet med det i 2 døgn nå og jeg har så og si aldri hodever!! kan det være et tegn på graviditet?

Fremdeles ingen TR her. HAdde sinnsykt hovne bryster i går og småkvalm. Bare å vente. Testet siste 1 aug, negativ.

Gratulerer til alle gravide:happy093!!! Og følger spent med på alle som fortsatt venter:)

Og riktig lykke til i neste pp til dere som fikk tanta på besøk! Håper dere kommer etter på mai forumet snarest!:happy119

Jeg har fått mange positive tester denne uka og jeg håper inderlig at spiren i magen koser seg der inne til april, så da hopper jeg inn på april forumet:)

Heier på dere jenter!
Gratulerer

Back
Topp