IKM uke 31

Jeg har hatt milde smerter de siste dagene.

Jeg har jo også visst at mensen var på vei siden jeg begynte å spotte på lørdag da.

Min EL var 23.juni, og med alle symptomene jeg har tross for negativ test 7dpo :p så føler jeg på meg det er noe som er der! Ømme pupper, mens murringer/stikkninger, noen ganger kjenner ting i ryggen, halsbrann på kvelden og mer på do enn vanlig.

I det siste har jeg også en følelse av at jeg er så full i magen på en måte... jeg er sulten likevel, men den følelsen at magen er full... merkelig...

6.august skal liksom tr komme, men forhåpentligvis blir det positiv test dagen før og hvertfall 7.aug :)

Jeg vil gjerne være med i denne ikm-gruppa. Sett opp på mandag 4.aug. pp8 :-) Har vært i uke 31 på søndag, men er litt tidlig tror eg.

Hva skjer nå a jenter??????? Begynte jo å blø i går!!!! Men nå avtar det og siste gang jeg var på do nå kom det kunn utvanna på paapiret og ingen ting i do eller i bind!!!! Pleier jo blø hele tiden hver dag i 5 dager med ordentlig mens. Hadde jo gangske grei blødning i går og i natt men nå er det som sagt nesten ingenting!!! Var jo egentlig mening jeg hadde ikm 3 aug. Så skulle jo teste te nå i helga men siden jeg begynte å blø i går så trodde jeg jo tanta var på plass. Men hva er det med tanta nå da???? Ska ho gå bort etter 1 døgn?

Har mye murring i magen og sykt opplåst, føler meg litt syk på en rar måte og veldig varm i kroppen på en snodig måte. Og noen pupper fra h.......!!!!

Klarte ikke la være å teste i dag, og fikk opp en strek som var en anelse sterkere enn i går, før fristen denne gang :D Har innimellom en del murrringer i magen, så tør ikke helt å juble enda, men ble likevel veldig glad da jeg så den lille ministreken :)

Den streken ser jeg godt og den kom jo innen tidsfristen, da er den jo positiv:D Jeg har masse murringer og har hatt det siden 9 dpo, helt normalt i svangerskapet:)

Noen av dere som får mildere kramper i magen rett før mensen? Eller er det er gost tegn... I dag kjenner jeg nesten ikke noe, skal etter planen få mensen i dag eller i morgen.

Hvordan går det? Testet? Besøk av tanta?

Teste test! *nysgjerrig* :p
Nei ikke testet kommer bare litt blod på papiret når jeg tørker meg lyserødt. Hmmm...... ??? Og nå våknet jeg midt i natten fikk noen voldsomme høgg i underlivet akkurat som en skarp kinv... Aua!!!! Så regner med jeg må vente te søndag med å teste om egget graver seg ned nå?? Må vel ha tid på seg til å produsere hcg? Har nå aldri opplevd dette for kommer tanta her så kommer hu for fullt i hverfall 4 -5 dager og som regel er dag 2-3 verst!!! Men altså en del blod 30/7 da begynna det for så og avta i 17.00 tiden i går 31/7 og nå er det kun litt rosa på papiret når jeg tørker meg. Så blir en spennende dag i morgen og se om hu kommer for fullt igjen da?!?!

IKM er her og testen var negativ. Skikkelig vondt i magen i går, så TR er nok like rundt hjørnet!

Glemte testen på badet og når jeg kom inn igjen syntes jeg at jeg så en svak skygge. Alt håp er kanskje ikke ute. Testet sent positivt når jeg var gravid sist.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Last edited:
Hva skjer nå a jenter??????? Begynte jo å blø i går!!!! Men nå avtar det og siste gang jeg var på do nå kom det kunn utvanna på paapiret og ingen ting i do eller i bind!!!! Pleier jo blø hele tiden hver dag i 5 dager med ordentlig mens. Hadde jo gangske grei blødning i går og i natt men nå er det som sagt nesten ingenting!!! Var jo egentlig mening jeg hadde ikm 3 aug. Så skulle jo teste te nå i helga men siden jeg begynte å blø i går så trodde jeg jo tanta var på plass. Men hva er det med tanta nå da???? Ska ho gå bort etter 1 døgn?

Åå!!! Krysser fingrene for deg :D blire testedate på vårs allikavel da?? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikm i dag eller muligens til mandag :p veldig moro å ikke ha helt kontroll på EL kjenner jeg :p hehe..

Har hatt vondt i korsryggen og menssmerter siden søndag! Det hakke skjedd før!! Ingen ømme bryst!
Det pleier jeg å ha mellom EL og TR.. Hmm.. Kvalm på morran i dag før jeg spiste.. Sitter på jobb og lurer meg ihjel nå :p innstilte meg på TR i går, men nå når jeg sitter her kommer det plutselig en gladfølelse over meg som sier noe annet :p
Blir sprø!! Kan magefølelsen stemme tru?
Har fortsatt høy og lukket tapp, myk på utsida, hard inni.. Sitter høyt!
Blææ!! For et opplegg :p

Ikm i dag eller muligens til mandag :p veldig moro å ikke ha helt kontroll på EL kjenner jeg :p hehe..

Har hatt vondt i korsryggen og menssmerter siden søndag! Det hakke skjedd før!! Ingen ømme bryst!
Det pleier jeg å ha mellom EL og TR.. Hmm.. Kvalm på morran i dag før jeg spiste.. Sitter på jobb og lurer meg ihjel nå :p innstilte meg på TR i går, men nå når jeg sitter her kommer det plutselig en gladfølelse over meg som sier noe annet :p
Blir sprø!! Kan magefølelsen stemme tru?
Har fortsatt høy og lukket tapp, myk på utsida, hard inni.. Sitter høyt!
Blææ!! For et opplegg :p

ja nå må vi nokk teste legen mente jeg burde venet til uka mandag eller noe viss jeg har hatt en festning i natt så trenger nok kroppen tid til og produsere hcg!! jeg er skam kvalm her jeg sitter og ingen blødning den har stoppet opp helt!! og kom et vannvittig stikk i natt kl 1 da måtte jeg stå opp følte det var noe som gravde i magen min !!! ekkel følelse!!

Back
Topp