IKM uke 31

Så spennende:) jeg testa også blendahvitt 7dpo.. Null tålmodighet;) klør etter å teste igjen men vil liksom vente til fredag;P blir nok en test ikveld eller morgen tidlig... Skulle ønske jeg var mer viljesterk;P
Testet tidlig positiv med nr.2.
Og overanalyserer kroppen denne gang merker jeg. Tegn som jeg ikke vet om er gravid eller bare vanlig for kroppen min fordi jeg ikke har kjent etter tidligere;)

Håper spiren din klorer seg fast:)

Tusen takk:) Hvordan gikk det med testingen din? (har ikke hvert her inne på noen dager)

som eg sa så har den grusome tanta meldt sin avkomst så da forlater jeg dere her inne. og får inn i pp 5 :( mulig vi tar en liten pause skal på ferie til syden 16 aug så da får jeg koset meg og tenkt på litt annet en baby laging :) lykke til alle sammen <3 stor sommer klem fra meg :)

Å beklager forrige svaret mitt! Så ikke dette innlegget før nå:( Så utrolig kjipt med tante rød, jeg ønsker deg all lykke til i neste pp og kos deg masse på sydentur! (sist gang tok det 6 pp for vår del, den 6 pp slappa jeg litt mer av og tenkte skjer det så skjer det, da ble det full klaff;))

183 (640x480).jpg
182 (640x480).jpg

Ble litt ufrivillig pause fra bv. Nederste bilde: Bilde av tørka tester tatt 9 dpo.
Øverste bilde: Test tatt i går 11 dpo. Nr.4 er på vei:love7 Håper så inderlig at vesle holder seg i magen til april.

Jeg testet positivt på en a1 test i går, billigtesten i mårrest var negativ. Skal teste igjen på lørdag hvis tante rød ikke dukker opp på fredag:)
Har egentlig ingen symptomer men det har jeg ikke hatt noen av de to andre gangene jeg var gravid heller. (Ene svangerskapet fant jeg det ikke ut før i uke 11 da lilleman bare var bitte liten baby)

Ellers så storkoser store og små seg her i syden! :)

Er 12 dpo idag jeg og:) tok en test 10 dpo på ettermiddagen som var nesten helt blank. Igår 11dpo fikk jeg en svaaaaaak strek på en billigstrimmel test tatt om morgenen;) Tør liksom ikke helt stole på den... Testet ikke idag. Så tar siste billigstrimmel imorgentidlig;)
CB digital sparer jeg til fredag/lørdag:)

Vil også være med over på april:)

Jeg er bare helt tragisk;P
Klarte å ikke teste imorges... Men når jeg går her hjemme med sykt barn klarte jeg ikke å dy meg;)
Her er testene fra toppen- ettermiddag 10dpo (viser ikke på bilde så svak), morgen 11dpo og nå nettopp ettermiddag 12dpo etter å ha vært flere ganger på do idag:)

Tør ikke juble helt enda... Har noe i meg som kommer til å være skikkelig redd for SA denne gang. Vet ikke hvorfor....

Men uansett gøy da:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    558,4 KB · Visninger: 70
Klarte å ikke teste imorges... Men når jeg går her hjemme med sykt barn klarte jeg ikke å dy meg;)
Her er testene fra toppen- ettermiddag 10dpo (viser ikke på bilde så svak), morgen 11dpo og nå nettopp ettermiddag 12dpo etter å ha vært flere ganger på do idag:)

Tør ikke juble helt enda... Har noe i meg som kommer til å være skikkelig redd for SA denne gang. Vet ikke hvorfor....

Hvisker et forsiktig gratulerer :)

Gratulerer:) Håper alt går bra!

Jeg testet positivt på en a1 test i går, billigtesten i mårrest var negativ. Skal teste igjen på lørdag hvis tante rød ikke dukker opp på fredag:)
Har egentlig ingen symptomer men det har jeg ikke hatt noen av de to andre gangene jeg var gravid heller. (Ene svangerskapet fant jeg det ikke ut før i uke 11 da lilleman bare var bitte liten baby)

Ellers så storkoser store og små seg her i syden! :)

Spennende!:)

Gratulerer. :):)

Hvordan går det? Testet i dag eller tantebesøk?

Har testet i dag, kunne se en svak grå strek, og tr holder seg borte, så blir nok bare passert ikm på meg :) Så får jeg bare vente i spenning og se hva som skjer :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3

Har testet i dag, kunne se en svak grå strek, og tr holder seg borte, så blir nok bare passert ikm på meg :) Så får jeg bare vente i spenning og se hva som skjer :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3
Spennende. Krysser fingrene for at tanta holdet seg vekk. ;)

Fremdeles ingen TR, jippi! Hatt veldig vondt i brystene i dag, samt uvel. Og det merkeligste er at jeg har så lyst på smågodt. Det spiser jeg nesten aldri! Merkelig. Håper TR holder seg borte i minst 9mnd til :)

Back
Topp