IKM uke 31

Skjønner ikke noe jeg nå var jeg på do og tørket meg så kom det masse blank slim slik krystallklart tok det på fingrene og kunne strekke det litt var seigt liksom men helt glassklart!! Er ikke eggeløsning det vel? Har jo hatt positiv test!! Og ikke noen smerter har jeg heller!!

Har lest om flere som har fått EL-lignende slim dager før IKM og vært gravide! Så det trenger ikke være noe negativt i det :)

Håper det er godt tegn for deg!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Klarte å holde meg fra å teste til morgenen i dag, kanskje det blir testing i morgen? Jeg er 8 dpo i dag, og har egentlig ikke så store forventninger til at det går bra denne pp

-SA 8+3 juni 2014 - Prøver igjen-
Samme her, 8 dpo og klarte å motstå fristelsen i dag. Men i morgen kommer jeg nok til å svi av en test, hvis tr bare holder seg langt vekke... Prøver å holde motet oppe :) Har lite symptomer denne pp, og tar det egentlig som et godt tegn. Sist pp hadde jeg alt man kan komme på av symptomer, men gravid var jeg ikke..

Hvor fort stiger hcg? Trooooor kaaaaanskje jeg er gravid for har syyyykt svak strek på test fra imorges. Men den kom etter tiden som er satt gyldig... Ikm ca fredag. Slår kjemisk eller tidlig sa ut på test?

Hvordan legger man ut bilde her? Må ha en URL kode?

Hvor fort stiger hcg? Trooooor kaaaaanskje jeg er gravid for har syyyykt svak strek på test fra imorges. Men den kom etter tiden som er satt gyldig... Ikm ca fredag. Slår kjemisk eller tidlig sa ut på test?

Hvordan legger man ut bilde her? Må ha en URL kode?
Kjemisk og sa kan slå ut ja på testen. Nei bare trykk på last opp fil sidenav send svar i bånn ;) veldig enkelt ;)

Tr er kommet her:( da blir vell neste ikm i uke 39, det er så lenge tiil.... Håper jeg ikke ser noen av dere der;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jeg har jo glemt å sette meg opp på ikm i den gruppa her :) fikk positive test i dag :D første pp :)

Blir sprø av denne ventingen. I dag når jeg satt på cafe fikk jeg den følelsen jeg får når TR kommer. Men ingen TR å se...Merkelige kropp...

Ja, da ligger du rundt samme dager som meg :)
Første dag av siste mens var 5 juli for meg..
Kanskje vi skal avtale en testedate? :p

Sent from my iPhone using BV Forum
tror vi kan avlyse den teste daten :( for når jeg tørket meg nå så kom det en del rødt på papiret midt på natta :( så da kommer vel tante rød dundrende i morgen tidlig for fult her :( og jeg som hadde så sinnsykt tro på denne ppN :( men da får jeg si masse lykke til jenter og håpe dere får masse fine streker denne månden :)

som eg sa så har den grusome tanta meldt sin avkomst så da forlater jeg dere her inne. og får inn i pp 5 :( mulig vi tar en liten pause skal på ferie til syden 16 aug så da får jeg koset meg og tenkt på litt annet en baby laging :) lykke til alle sammen <3 stor sommer klem fra meg :)

Back
Topp