Ingen vits i å lure lenger. Hurra, jeg er gravid!!
Vis vedlegget 70132
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer sååå mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen vits i å lure lenger. Hurra, jeg er gravid!!
Vis vedlegget 70132
Jada, jeg klarte å ikke teste idag tidlig, 9 dpo, men så fikk jeg plutselig ett innfall over meg at jeg bare skulle teste for å bruke en strimmel for jeg var så lei av å vente, dette var på formiddagen og jeg hadde utvannet urin, innen 3 min dukka det opp en lyserosa teststrek gitt!! Jeg var/er helt sjokkert, var bombesikker på at den kom til å være negativ, så i dag er jeg helt satt ut. Så på ettermiddagen etter masse vann, tok jeg enda en strimmel(billig test) og streken kom akkurat til syne ved ca.5 min, på utvanna urin, 9 dpo!! Trenger ikke tyde de engang! Jeg må jo ha hatt en tidligere el enn jeg trodde. Jeg får ikke lagt ut bilder her i dag, men skal prøve i morgen.
Jeg kommer til å ta en strimmeltest hver morgen til fredag 1 aug, da får jeg muligheten til å kjøpe en digital/m uker.
Jeg håper så inderlig at mensen ikke kommer og at vesle i magen har det bra og at alt går vel framover
Lykke til og god tur!10dpo og fortsatt blenda hvit.
Tar med meg en test som jeg skal ta lørdags morgen om mens ikke kommer på fredag. Eller kanskje jeg tar med to hvis noe skulle være galt med den ene
Vi reiser i dag, så nå blir d ikke oppdatering fra meg før vi er hjemme igjen på tirsdag
Gratulerer!Fikk positiv test i dag
GratulererFikk positiv test i dag
Fikk positiv test i dag
Gratulerer så myeFikk positiv test i dag
10dpo og fortsatt blenda hvit.
Tar med meg en test som jeg skal ta lørdags morgen om mens ikke kommer på fredag. Eller kanskje jeg tar med to hvis noe skulle være galt med den ene
Vi reiser i dag, så nå blir d ikke oppdatering fra meg før vi er hjemme igjen på tirsdag
Mange dpo er du?
13 dager
Lurer jeg på ogsåHar du noen spesielle symptomer?
Hei hvordan går det med deg ? Kjenner dagene går sent!!!Nå har ikke jeg vært her på noen dager, og blei SÅ glad når jeg kom inn nå og leste om flere positive tester
Gratulerer sååå mye til alle dere som har en spire i magen
Jeg selv har trangen til å teste nå, men jeg vet jo ikke om jeg er 10 eller 6 dpo..
Åsså er det veldig blanda følelser om jeg vil teste, er så sikker på å bli skuffa igjen! Blææ asså
Har ingen spesielle symptomer, eneste jeg merker er at det kribler og kiler litt helt nederst i magen og ned mot musa åsså har jeg litt menslignende smerter på venstre side
Noen lignende?
Åssen symptomer har dere med positiv test?
Hei hvordan går det med deg ? Kjenner dagene går sent!!!
Hei på deg igjen her har helgen hvert kjempe flott men fikk tid til å tenke litt når jeg kjente det var noe andeledes som sjedde nedi der og at puppene har svulmet opp og blitt forferdelig såre. Når jeg ligger i senga så strekker det i lysken og når jeg reiser meg brått. Håper dette er gide tegn. Så er jeg forferdelig tørst og springer på do i et og tisser oppe 5 ganger i natt på do :/ blir noen lange dager fremmover tørr ikke ta test jeg så ser om tanta kommer på besøk. Tar det litt lang tid kan jeg jo ta en testHallo
Her går dagene fryktelig seint!!! Blææ!!
Tok en test i dag mest sannsynlig 10 dpo, men det var på ettermiddagen og hadde drukket masse vann på jobb, så veldig utvanna!! Den var jo så negativ den kan bli!
Men har menssmerter og litt kiling fra magen og ned lissom.. Åsså får jeg noen sånna rare krampetak eller no der nede ved lysken innimellom..
Har også vondt i korsryggen!
Men er sikkert bare tullesymptomer!!
Hvordan er det med deg da?
Håper jeg skal klare å vente til ikm ihvertfall, men er jo bare 9 dpo på min ikm pga kort syklus, så selv det er nok litt tidlig... Du, da?Hvor mange dager før IKM tester dere?
Hei på deg igjen her har helgen hvert kjempe flott men fikk tid til å tenke litt når jeg kjente det var noe andeledes som sjedde nedi der og at puppene har svulmet opp og blitt forferdelig såre. Når jeg ligger i senga så strekker det i lysken og når jeg reiser meg brått. Håper dette er gide tegn. Så er jeg forferdelig tørst og springer på do i et og tisser oppe 5 ganger i natt på do :/ blir noen lange dager fremmover tørr ikke ta test jeg så ser om tanta kommer på besøk. Tar det litt lang tid kan jeg jo ta en test