IKM uke 31

Æsj så kjipt. Håper pergo er det som skal til. Her er det masse pms symptomer og føles ut som tr er her snart. Neg. Tester. Hun kan bare komme nå så kan jeg begynne å se mot neste pp.
Pms-symptomer og graviditetssymptomer er jo ofte ganske likt, så ingen grunn til å gi opp alt håp... Over 16 % tester negativt 12 dpo, så hvis tanta ikke er kommet er det fortsatt en sjanse :)
Link: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=12

Det ser ut til at jeg begynner å spotte i morgen. Som vanlig. Det er derfor jeg helst ikke tester før 12 dpo, jeg spottet jo fra 11 dpo. Og ser innvendig det jeg regner med kommer utvendig i morgen, et spor av rosa.

Da blir det pergo i august!

fra app
Kjedelig... Lykke til i neste pp, håper spiren sitter da! Hvis du er sikker på at det er tr, da..

Her klarte jeg ikke å dy meg, testa i går,7 dpo, såklart blendahvit. Jeg er dritlei av ventinga allerede i 1 pp, og skuffa over meg selv at jeg ikke klarer å holde meg til testedaten som jeg selv fannt på:mad: Humøret er alla pist off :angry1 Så tipper denne herlige pmsen følges av tante rød i neste uke.

Kan noen si meg hvor jeg kan få kjøpt bare bittelitt tålmodighet og positivitet? :p

Venter bare på neste el jeg nå, bind og tamponger er for lengst pakka ned i feriebagen.

Og: God helg alle sammen!:)
Håper du er med på testedaten likevel ;)

Og si ifra hvis du finner noen som selger tålmodighet :D God helg!

Da kom tr. Begynte i går, aldri opplevd at den kommer flere dager før:-( tenkte først på festeblødning men har kommet mer nå med påfølgende smerter:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da kom tr. Begynte i går, aldri opplevd at den kommer flere dager før:-( tenkte først på festeblødning men har kommet mer nå med påfølgende smerter:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Æsj så kjipt. Er nok rett rundt hjørnet her også. :(

Kom hjem fra ferie, og måtte svi av en test med en gang. Alt for tidlig så var som ventet negativ!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper du er med på testedaten likevel ;)

Og si ifra hvis du finner noen som selger tålmodighet :D God helg!

Skal si ifra hvis jeg finner en selger, men tror man må være født med en ekstra porsjon for at det skal hjelpe:p

Håper jeg klarer å vente, men kan ikke love noe lenger, stoler ikke på meg selv når det gjelder dette med testing lenger, blir jo mer og mer testegal for hvert barn vi prøver på:eek:

Skal si ifra hvis jeg finner en selger, men tror man må være født med en ekstra porsjon for at det skal hjelpe:p

Håper jeg klarer å vente, men kan ikke love noe lenger, stoler ikke på meg selv når det gjelder dette med testing lenger, blir jo mer og mer testegal for hvert barn vi prøver på:eek:
Hehe, kjenner meg igjen på det, ja ;)

Gjør ingenting om vi allerede har testet, kan godt være jeg også blir "nødt til" å svi av en test før selve testedagen :rolleyes:

Hehe, kjenner meg igjen på det, ja ;)

Gjør ingenting om vi allerede har testet, kan godt være jeg også blir "nødt til" å svi av en test før selve testedagen :rolleyes:

:) Jeg ser ann morgentempen litt jeg, er den høy tidlig i neste uke så klarer jeg nok ikke å la være;) Var mitt første tegn sist. (temper ikke jevnlig i hele syklusen altså, men var sånn sist gang iallefall)

Menstruasjonssmerter på tredje dagen, men ingen tegn til tanta ennå. Håper hun kommer snart så jeg kan starte på ny pp.

Mange som nærmer seg ikm nå. Noen som har noen lovende symptomer? ;)

Klarte ikke dy meg.. Testet i dag 8dpo men den var selvfølgelig blenda hvit :p har lite trua på denne pp, men man vet jo aldri!

Da spotter jeg så da kommer vel tanta i kveld eller i morgen.
Krysser fingrene for dere andre. :)

Tja hva skal man tro. Hoppet ut av denne gruppen siden el aldri dukket opp som forventet. Men nå kan det nesten se ut som den kanskje har vært likevel. Tok disse graviditetstestene igår og idag (nederste fra idag). Synes nesten de ser positive ut jeg. I så fall har vi hatt rå flaks, da det har vært minimalt med sex :)
ImageUploadedByBV Forum1406472995.873496.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja hva skal man tro. Hoppet ut av denne gruppen siden el aldri dukket opp som forventet. Men nå kan det nesten se ut som den kanskje har vært likevel. Tok disse graviditetstestene igår og idag (nederste fra idag). Synes nesten de ser positive ut jeg. I så fall har vi hatt rå flaks, da det har vært minimalt med sex :)
Vis vedlegget 70081

Gratulerer! :D

Vis vedlegget 70081

ssååååå moro :) den var positiv ja :) gratulerer så mye til deg :) åååå heldig er du kos deg med magen fremmover ;)

har hvert på deilig weekend tur til Arendal i båt i helga med min kjære :) storkosa oss på vannet med bading og grilling og fisking :) fikk noen dager til å gå litt unna og masse kos så en slipper å tenke så disse dagene, det har murret og hatt en del rare stikk i magen disse dagene og litt rar når jeg bøyer med fort frem og er brå i bevegelsene så strekker det på en rar måte. og puppene får ikke plass i bhn

Vis vedlegget 70081

Så gøy, gratulerer! :D

Jada, jeg klarte å ikke teste idag tidlig, 9 dpo, men så fikk jeg plutselig ett innfall over meg at jeg bare skulle teste for å bruke en strimmel for jeg var så lei av å vente, dette var på formiddagen og jeg hadde utvannet urin, innen 3 min dukka det opp en lyserosa teststrek gitt!!:eek: Jeg var/er helt sjokkert, var bombesikker på at den kom til å være negativ, så i dag er jeg helt satt ut. Så på ettermiddagen etter masse vann, tok jeg enda en strimmel(billig test) og streken kom akkurat til syne ved ca.5 min, på utvanna urin, 9 dpo!! Trenger ikke tyde de engang! Jeg må jo ha hatt en tidligere el enn jeg trodde. Jeg får ikke lagt ut bilder her i dag, men skal prøve i morgen.

Jeg kommer til å ta en strimmeltest hver morgen til fredag 1 aug, da får jeg muligheten til å kjøpe en digital/m uker.
Jeg håper så inderlig at mensen ikke kommer og at vesle i magen har det bra og at alt går vel framover:smiley-angelic001

:Heartblue

Vis vedlegget 70081

Gratulerer så mye!:hello2 Jeg har fått to sånne tester i dag jeg også, de er en mellomting mellom dine to i styrke.
Dette er helt uvirkelig! Håper vi får aprilbabyer begge to og alle dere andre som så inderlig ønsker det:)

Vet du ca hvor mange dpo du er?:)

Back
Topp