IKM uke 31

Jeg liker ikke kaffi. Og en kopp for dagen er innfor godkjent uansett

fra app

Kan jeg spørre dere jenter :) drikker dere kaffi eller kutter dere ut alt med kofein? Har klart å gå fra 4 kopper om dagen til 1 jeg men den siste koppen er tung og slippe altså.... Vet jo det ikke er bra !!

Drikker en til to kopper kaffe. Kommer til å kutye det helt ut ved positiv test. ;)

Testet negativt i dag, 11 dpo. :( Har en del murringer og tror tr er rett rundt hjørnet. Blir å se om hun kommer før jeg tester mer.

:( Huff, så synd, Krica... Håpet er dog ikke ute før TR dukker opp.

Angående kaffe: jeg har sikkert drukket 3-4 kopper om dagen den siste tiden. Holder meg nok innenfor 2 hvis jeg får positiv test. Alkohol holder jeg meg helt unna mellom EL og TR :)

-SA 8+3 juni 2014 - Prøver igjen-

Jeg drikker 1-2 kopper om dagen. Det er vel ikke bra å få altfor mye koffein i seg, men samtidig har jeg hørt at det er veldig usikkert om det virker inn på fruktbarhet. Så 1 kopp synes ikke jeg høres mye ut:-) Forrige gang jeg var gravid begynte jeg å drikke te da jeg visste at jeg var gravid.

Kan jeg spørre dere jenter :) drikker dere kaffi eller kutter dere ut alt med kofein? Har klart å gå fra 4 kopper om dagen til 1 jeg men den siste koppen er tung og slippe altså.... Vet jo det ikke er bra !!
Hei min største last er kaffe og Pepsi max. Prøver å kutte ned, men går nok 1-2 kopper kaffe og 1-2 glass med Max om dagen.

I går ca 6 DPO hadde jeg skikkelig mensmurring, slik smerte som man får i det TR kommer. Varte i en ca 4 timer. KAn det være festesmaerter tro? ;)

I går ca 6 DPO hadde jeg skikkelig mensmurring, slik smerte som man får i det TR kommer. Varte i en ca 4 timer. KAn det være festesmaerter tro? ;)
Oi så spennende. Trodde ikke egget festet seg før dag 10 ? Eller stemmer ikke det, syns jeg bare hadde lest det her inne ;) er jo godt mulig det da siden du merket noe var aneledes ;) her er det mrring i rygg og stikking i magen. Og noe fantastiske såre bryster!! Nesten så ikke jeg får av og på bhn. Er bare 4 dpo jeg da, men vi kan jo håpe å tro alle sammen. Dagene går så fryktelig seint!!!

Oi så spennende. Trodde ikke egget festet seg før dag 10 ? Eller stemmer ikke det, syns jeg bare hadde lest det her inne ;) er jo godt mulig det da siden du merket noe var aneledes ;) her er det mrring i rygg og stikking i magen. Og noe fantastiske såre bryster!! Nesten så ikke jeg får av og på bhn. Er bare 4 dpo jeg da, men vi kan jo håpe å tro alle sammen. Dagene går så fryktelig seint!!!
Trodde det var mellom 6-10 DPO, men mulig jeg vet ikke. Er ikke akkurat dreven i dette. En annen komisk ting var at jeg nesten ikke fikk på Sports BHen min i går. Og har ikke spist noe annerledes i kostveiene, så har ikke lagt på meg. Dette var fra en uke til en annen. Hmmm Mulig det er inbilning.

Trodde det var mellom 6-10 DPO, men mulig jeg vet ikke. Er ikke akkurat dreven i dette. En annen komisk ting var at jeg nesten ikke fikk på Sports BHen min i går. Og har ikke spist noe annerledes i kostveiene, så har ikke lagt på meg. Dette var fra en uke til en annen. Hmmm Mulig det er inbilning.
Hehe ja husk puppene vokser jo når en blir gravid ;) er ikke no drevene jeg heller men leser jo som en gal og googler alt om dagen ;) det morrsomste er at gubbeb er jo like interisert som meg og kan vel snart mere en meg når det gjelder både EL IKM og DPO land ;) hehe

Jeg drikker 2 kopper kaffe for dagen. Og har ikke tenkt til å slutte med det, må ha en kopp når jeg står opp og en på formiddagen/ettermiddagen ellers får jeg faktisk hodepine :p spurte jm om dette da jeg var gravid med de barna jeg har, og hun sa det gikk helt fint :)

Det ser ut til at jeg begynner å spotte i morgen. Som vanlig. Det er derfor jeg helst ikke tester før 12 dpo, jeg spottet jo fra 11 dpo. Og ser innvendig det jeg regner med kommer utvendig i morgen, et spor av rosa.

Da blir det pergo i august!

fra app

Det ser ut til at jeg begynner å spotte i morgen. Som vanlig. Det er derfor jeg helst ikke tester før 12 dpo, jeg spottet jo fra 11 dpo. Og ser innvendig det jeg regner med kommer utvendig i morgen, et spor av rosa.

fra app

Æsj så kjipt. Håper pergo er det som skal til. Her er det masse pms symptomer og føles ut som tr er her snart. Neg. Tester. Hun kan bare komme nå så kan jeg begynne å se mot neste pp.

Her klarte jeg ikke å dy meg, testa i går,7 dpo, såklart blendahvit. Jeg er dritlei av ventinga allerede i 1 pp, og skuffa over meg selv at jeg ikke klarer å holde meg til testedaten som jeg selv fannt på:mad: Humøret er alla pist off :angry1 Så tipper denne herlige pmsen følges av tante rød i neste uke.

Kan noen si meg hvor jeg kan få kjøpt bare bittelitt tålmodighet og positivitet? :p

Venter bare på neste el jeg nå, bind og tamponger er for lengst pakka ned i feriebagen.

Og: God helg alle sammen!:)

fra app

Lykke til i august:)

Back
Topp