Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre dere jenter drikker dere kaffi eller kutter dere ut alt med kofein? Har klart å gå fra 4 kopper om dagen til 1 jeg men den siste koppen er tung og slippe altså.... Vet jo det ikke er bra !!
Men mange som ikke tester positiv før etter ikm så håpet er ikke ute endaTestet negativt i dag, 11 dpo. Har en del murringer og tror tr er rett rundt hjørnet. Blir å se om hun kommer før jeg tester mer.
Hei min største last er kaffe og Pepsi max. Prøver å kutte ned, men går nok 1-2 kopper kaffe og 1-2 glass med Max om dagen.Kan jeg spørre dere jenter drikker dere kaffi eller kutter dere ut alt med kofein? Har klart å gå fra 4 kopper om dagen til 1 jeg men den siste koppen er tung og slippe altså.... Vet jo det ikke er bra !!
Samme som meg Bare jeg har to gutter;P og så har jeg vært 35 i et par mnd da;PVi er 35, vel, jeg er 34 ei drøy uke til, og har to barn fra før. En på straks 6, og ei på tre.
fra app
Oi så spennende. Trodde ikke egget festet seg før dag 10 ? Eller stemmer ikke det, syns jeg bare hadde lest det her inne er jo godt mulig det da siden du merket noe var aneledes her er det mrring i rygg og stikking i magen. Og noe fantastiske såre bryster!! Nesten så ikke jeg får av og på bhn. Er bare 4 dpo jeg da, men vi kan jo håpe å tro alle sammen. Dagene går så fryktelig seint!!!I går ca 6 DPO hadde jeg skikkelig mensmurring, slik smerte som man får i det TR kommer. Varte i en ca 4 timer. KAn det være festesmaerter tro?
Trodde det var mellom 6-10 DPO, men mulig jeg vet ikke. Er ikke akkurat dreven i dette. En annen komisk ting var at jeg nesten ikke fikk på Sports BHen min i går. Og har ikke spist noe annerledes i kostveiene, så har ikke lagt på meg. Dette var fra en uke til en annen. Hmmm Mulig det er inbilning.Oi så spennende. Trodde ikke egget festet seg før dag 10 ? Eller stemmer ikke det, syns jeg bare hadde lest det her inne er jo godt mulig det da siden du merket noe var aneledes her er det mrring i rygg og stikking i magen. Og noe fantastiske såre bryster!! Nesten så ikke jeg får av og på bhn. Er bare 4 dpo jeg da, men vi kan jo håpe å tro alle sammen. Dagene går så fryktelig seint!!!
Hehe ja husk puppene vokser jo når en blir gravid er ikke no drevene jeg heller men leser jo som en gal og googler alt om dagen det morrsomste er at gubbeb er jo like interisert som meg og kan vel snart mere en meg når det gjelder både EL IKM og DPO land heheTrodde det var mellom 6-10 DPO, men mulig jeg vet ikke. Er ikke akkurat dreven i dette. En annen komisk ting var at jeg nesten ikke fikk på Sports BHen min i går. Og har ikke spist noe annerledes i kostveiene, så har ikke lagt på meg. Dette var fra en uke til en annen. Hmmm Mulig det er inbilning.
Krysser fingrene for at det bare var for tidlig å testeTestet negativt i dag, 11 dpo. Har en del murringer og tror tr er rett rundt hjørnet. Blir å se om hun kommer før jeg tester mer.
Det ser ut til at jeg begynner å spotte i morgen. Som vanlig. Det er derfor jeg helst ikke tester før 12 dpo, jeg spottet jo fra 11 dpo. Og ser innvendig det jeg regner med kommer utvendig i morgen, et spor av rosa.
Da blir det pergo i august!
fra app
Det ser ut til at jeg begynner å spotte i morgen. Som vanlig. Det er derfor jeg helst ikke tester før 12 dpo, jeg spottet jo fra 11 dpo. Og ser innvendig det jeg regner med kommer utvendig i morgen, et spor av rosa.
Da blir det pergo i august!
fra app