IKM uke 31

Ville bare si ifra at jeg ikke får oppdatert her neste uke, da vi bestemte oss i dag for å bestille syden tur og vi reiser på mandag! :p

Jeg har lite tro på denne pp'en og forventer egentlig at mens kommer neste fredag. Men siden vi er i syden da så håper jeg noe innmari at jeg er gravid og tante rød uteblir! Ikke bare for at vi er i syden selvfølgelig men det hadde passa perfekt:p
Krysser fingrene for deg, og kos deg masse i syden! :D

Hei alle sammen! Jeg er ikke helt sikker på hvilken dag neste uke jeg har IKM av den enkle grunn at jeg hadde SA for 3 uker siden. Antar jeg regner fra første dag av blødningen, EL kom etter ca to uker (ikke akkurat 16 dager som er vanlig for meg) med masse menslignende smerter og stikninger, så var ganske sikker :)

Jeg anslår jeg kan teste tirsdag eller onsdag neste uke, det blir spennende å se. Brystvortene mine er kjempeømme denne uken, akkurat som de var på denne tiden forrige gang, noe som ikke er vanlig for meg i fht vanlig PMS. Oæææ, så mange tanker! Håper alle får det resultatet vi ønsker oss :) lykke til!
Spennende :) Hvilken dpo er du nå?

Krysser fingrene for deg, og kos deg masse i syden! :D

Tusen takk! :D gørr med mens i syden, og gørr å være prøver så håperhåper:p skal ta med meg to tester, så kan jeg ta en 10dpo og en i tilfelle mensen ikke er kommet til lørdag morgen. Men skal også ta med ob, en haug med ob. Siden jeg tror tanta kommer på besøk i syden og

Dere får ha lykke til alle sammen, og håper alle (eller iallefall mange av dere) har fått positiv test mens jeg er borte :D

Æsj :p syns det er dritt å ikke vite om jeg er 5 dpo eller 1 dpo :p

Søren at jeg ikke kjøpte EL tester!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville bare si ifra at jeg ikke får oppdatert her neste uke, da vi bestemte oss i dag for å bestille syden tur og vi reiser på mandag! :p

Jeg har lite tro på denne pp'en og forventer egentlig at mens kommer neste fredag. Men siden vi er i syden da så håper jeg noe innmari at jeg er gravid og tante rød uteblir! Ikke bare for at vi er i syden selvfølgelig men det hadde passa perfekt:p

Goood tuuur :D og lykke til!
Krysser fingrene for at dere får en god nyhet i syden ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Får jeg være her inne hos dere? Har kommet så godt i gang her inne med dere :) blir nok ikm 5 aug i stede for 3 aug. Men en vet jo alldri ;) og ho tante rød kan egentlig bare holde seg heime ;) vil ikke ha noe besøk denne månden ;) hvordan går det med dere?

3dpo og jeg vil bare spole frem en uke :P Tenker jeg tester 10 dpo, hvis jeg klarer å holde ut så lenge ;)

SA 8+3 juni 2014 - Prøver igjen

9 dpo, og venter bare.

fra app

3dpo og jeg vil bare spole frem en uke :p Tenker jeg tester 10 dpo, hvis jeg klarer å holde ut så lenge ;)

SA 8+3 juni 2014 - Prøver igjen
Da er vi kommet akkurat like langt, 3 dpo her også ;)

Skal prøøøve å vente med å teste til 11 dpo, altså 1. aug. Med mindre tr dukker opp før den tid... Flere her inne som har testedate da, så det er bare å hive seg med :)

Ikke helt enda. Jeg pleier prøve vente til 12 dpo, se om jeg begynner å spotte 11 dpo som vanlig.

Nå har vi fire gjester i hus til søndag i alle fall.

fra app

Tilbake fra Sverige. Er 11 dpo i morgen og tror jeg skal svi av en test. Føler meg ikke gravid, men hvem vet. ;)

Skal gå gjennom listen og flytte på ikm datoer så raskt som mulig.
;)

Får jeg være her inne hos dere? Har kommet så godt i gang her inne med dere :) blir nok ikm 5 aug i stede for 3 aug. Men en vet jo alldri ;) og ho tante rød kan egentlig bare holde seg heime ;) vil ikke ha noe besøk denne månden ;) hvordan går det med dere?

Klart du kan være her sammen med osd. Klaffer det for deg denne ppen så vil du jo treffe igjen forhåpentligvis mange på april;)

Kan jeg spørre dere jenter :) drikker dere kaffi eller kutter dere ut alt med kofein? Har klart å gå fra 4 kopper om dagen til 1 jeg men den siste koppen er tung og slippe altså.... Vet jo det ikke er bra !!

Back
Topp