IKM uke 31

Jeg har EL i dag tror jeg, mest sannsynlig blir nok ikm 3 . eller 4.august, men jeg har virkelig ikke peiling. Har bare hatt en normal mens etter p-pilleslutt i april. Gidder ikke flytte på datoen, vi får se :p
Da har nok jeg sansynligvis el i dag eller morgen jeg og og holder meg til datoen men er jo på 16 dagen i dag har jeg sein eggeløsning da?

Jeg tror el var lørdag eller i går, hadde skikkelige elsymptomer ihvertfall. Så da blir ikm søndag 3.aug istedet for onsdag 30 :-) spennende!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hvor gamle er dere her inne? Har dere barn fra før. ;)
Jeg er 27, samboer 32, og har bare et firbent barn fra før ;)

Da har nok jeg sansynligvis el i dag eller morgen jeg og og holder meg til datoen men er jo på 16 dagen i dag har jeg sein eggeløsning da?
Jeg vil tro at det er innenfor normalområdet. Hvis du nettopp har sluttet på hormonprevensjon kan det være at du har litt ustabile sykluser fremdeles. Lengden på lutealfasen (fra EL til IKM) har vel mer betydning for fruktbarheten såvidt jeg har forstått :)

Jeg er 27, samboer 32, og har bare et firbent barn fra før ;)

Jeg vil tro at det er innenfor normalområdet. Hvis du nettopp har sluttet på hormonprevensjon kan det være at du har litt ustabile sykluser fremdeles. Lengden på lutealfasen (fra EL til IKM) har vel mer betydning for fruktbarheten såvidt jeg har forstått :)
Har aldri brukt eller gått på prevansjon for jeghar hatt blodpropp i begge beina. Så ingen unaturluge hormoner er i kroppen min ;) jeg blir 31 år i okt og har to gutter fra tidligere forhold de er født i 2006 og 2007. Nå prøver jeg og min ny samboer på og lage en skatt samnen ;)

Vi er 35, vel, jeg er 34 ei drøy uke til, og har to barn fra før. En på straks 6, og ei på tre.

fra app

Titter innom dere fra Ferieturen i Sverige. Deilig å være på farten i de trege Dpo-dagene. Bare 6 dager til IKM. :)

Hvis noen ønsker å flytte IKM dag, skriv det i egen tråd. Tar det når jeg er tilbake fra Sverige på torsdagkveld.

Er 34 år og har en gutt født i 98 fra tidligere forhold og en gutt født 2012 med sambo.

Ska jeg safe med og tro el er over nå? Hadde positiv test i går kl 10.00 hadde sex i går kveld. I går hadde jeg fryktelig vondt i underetasjen :( men når jeg sto opp nå var smertene borte. Har ikke flere tester igjen er det lurt å kjøpe på apoteket og se om det har sunket? Vil ikke la denne ppn gå fra meg :(

Hvor gamle er dere her inne? Har dere barn fra før. ;)

22 år, Sambo er 32 og vi prøver på vårt første :) Har endelig kommet i dpo land, og gleder meg til og begynne testingen :D

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3

Hei! Dere kan fjerne meg fra gruppa. Enda ingen el her. Sa'en har ødelagt syklusen min. Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Titter innom dere fra Ferieturen i Sverige. Deilig å være på farten i de trege Dpo-dagene. Bare 6 dager til IKM. :)

Hvis noen ønsker å flytte IKM dag, skriv det i egen tråd. Tar det når jeg er tilbake fra Sverige på torsdagkveld.

Er 34 år og har en gutt født i 98 fra tidligere forhold og en gutt født 2012 med sambo.
Kos deg videre på ferie! Her kryper dagene avgårde, 1 dpo i dag ;)

Æsj!! Har ikke hatt EL tester denne prøveperioden, men hadde sex annenhver dag forrige uke og frem til søndag!
Men nå virker det som jeg har EL slim!! Skjønner ingenting :p
Har jo hatt så stabile sykluser! Bare å humpe videre da :p

Sent from my iPhone using BV Forum

7 dpo jeg, og dagene går, så får vi se hva som skjer. Neste uke...

fra app

Back
Topp