Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ska jeg spare den siste testen til i morgen og se om den har blitt negativ ?Da ble det jaggu ein god tydelug strek på eggeløsningstesten i går 20.30 på kvelden og vi fikk hatt oss ei runde i halmen men tingen er jeg har bare 1 eggeløsningstest igjen hvor lenge kan den testen være strekt positiv? Over flere dager? Er det når den blir negativ igjen at ettet har løsnet? Må vi ha sex hver dag fremmover nå? Eller holder det med annenhcer dag? Har holdt på med slim fra 14 juli til 18 juli i går 19 hadde jeg lite helt glassklart slim bare ikke strekkbart men pisitiv el test. Hmmmm......
Vanskelig å svare på, det må du nesten kjenne på selv. Mine har vært positive 2 dager på det meste, og da er det jo uansett vanskelig å vite nøyaktig når el kommer.. Så jeg lurer på litt av de samme tingene som deg, og har egentlig ikke så gode svar å komme medS
ska jeg spare den siste testen til i morgen og se om den har blitt negativ ?
Enig med Sara over her, trenger slett ikke være noe dårlig timing det derVille bare si ifra at inntil neste prøveperiode blir jeg ikke å være så aktiv her.
Er 99,99% sikker på at det ikke klaffa denne mnden pga el fredag (tror jeg, fikk aldri like sterk strek på test streken som kontrollstreken) og pga at vi kun hadde sengekos man-onsdag også i går kveld (har vært bortreist). Og nå venter jeg egentlig bare på at pp4 kan komme. Så inntil da skal jeg prøve å konsentrere meg om barna og mannen og nyte ferien!
Hvordan gikk det, fått positiv test?
Kanskje ikke, men jeg er så usikker på om el har vært denne mnden siden el testen aldri ble helt positiv, den test streken ble aldri like sterk som kontroll streken :/ første gang jeg testa etter el.Enig med Sara over her, trenger slett ikke være noe dårlig timing det der
Ja, jeg fikk positiv test i går morges kl 10. Kl 22 var testen negativ igjen. Nå er det bare kjedelig venting frem mot IKM....Hvordan gikk det, fått positiv test?
Siste eggeløsningstesten i dag kl 10.00 hadde sex i går kveld kjempe vindt idag i underlivet!!! Tar nesten livet av meg får prøve med ei runde i dag når gubben kommer fra jobb den ble sterk med en gang og jeg håper dette er en positiv test. Nå har vi humpa hver dag fra 14 juli ganske leie nå men ser ut som vi må fortsete ut uken her også da stakar han hjemme tar jo livet av han :/ men ska ikke være lett dene baby laginga...
Hei på deg blir det ikm på deg den 2 aug? Har nokk eggeløsning i dag morgen eller onsdag jeg så da vet jeg ikke om jeg skal flytte ikm ? Hadde 25 dager forgje månde men da hadde jeg en tidlig SA så vet d ikke hvordan jeg skal regne det ut. Har hatt mellom 25 og 28 dager
Jeg har EL i dag tror jeg, mest sannsynlig blir nok ikm 3 . eller 4.august, men jeg har virkelig ikke peiling. Har bare hatt en normal mens etter p-pilleslutt i april. Gidder ikke flytte på datoen, vi får seHei på deg blir det ikm på deg den 2 aug? Har nokk eggeløsning i dag morgen eller onsdag jeg så da vet jeg ikke om jeg skal flytte ikm ? Hadde 25 dager forgje månde men da hadde jeg en tidlig SA så vet d ikke hvordan jeg skal regne det ut. Har hatt mellom 25 og 28 dager
Det samme her. Dette er vår første PP. Sluttet på ppiller i slutten av juni. plutselig lever kroppen et helt annet liv, forhåpentligvis er det braJa, tiden går altfor sakte frem mot IKM. Jeg vet ikke hvordan kroppen fungerer uten å være gravid jeg. Sluttet på p-piller og ble gravid i pp1, SA i uke 9. Dette er pp1 igjen. Husker jeg hadde stikninger i livmoren rundt 6-7 dpo sist. Kommer sikkert til å lete etter det symptomet igjen