IKM uke 31

Dagens EL-test ser slik ut (kl 1230) Skal teste igjen i kveld :)

2014-07-19 12.41.36.jpg

Da ble det jaggu ein god tydelug strek på eggeløsningstesten i går 20.30 på kvelden og vi fikk hatt oss ei runde i halmen ;) men tingen er jeg har bare 1 eggeløsningstest igjen :( hvor lenge kan den testen være strekt positiv? Over flere dager? Er det når den blir negativ igjen at ettet har løsnet? Må vi ha sex hver dag fremmover nå? Eller holder det med annenhcer dag? Har holdt på med slim fra 14 juli til 18 juli i går 19 hadde jeg lite helt glassklart slim bare ikke strekkbart men pisitiv el test. Hmmmm......:anyone

Ville bare si ifra at inntil neste prøveperiode blir jeg ikke å være så aktiv her.
Er 99,99% sikker på at det ikke klaffa denne mnden pga el fredag (tror jeg, fikk aldri like sterk strek på test streken som kontrollstreken) og pga at vi kun hadde sengekos man-onsdag også i går kveld (har vært bortreist). Og nå venter jeg egentlig bare på at pp4 kan komme. Så inntil da skal jeg prøve å konsentrere meg om barna og mannen og nyte ferien! :)

Onsdag er to dager før fredag = perfekt timing

fra app

S
Da ble det jaggu ein god tydelug strek på eggeløsningstesten i går 20.30 på kvelden og vi fikk hatt oss ei runde i halmen ;) men tingen er jeg har bare 1 eggeløsningstest igjen :( hvor lenge kan den testen være strekt positiv? Over flere dager? Er det når den blir negativ igjen at ettet har løsnet? Må vi ha sex hver dag fremmover nå? Eller holder det med annenhcer dag? Har holdt på med slim fra 14 juli til 18 juli i går 19 hadde jeg lite helt glassklart slim bare ikke strekkbart men pisitiv el test. Hmmmm......:anyone
ska jeg spare den siste testen til i morgen og se om den har blitt negativ ?

S

ska jeg spare den siste testen til i morgen og se om den har blitt negativ ?
Vanskelig å svare på, det må du nesten kjenne på selv. Mine har vært positive 2 dager på det meste, og da er det jo uansett vanskelig å vite nøyaktig når el kommer.. Så jeg lurer på litt av de samme tingene som deg, og har egentlig ikke så gode svar å komme med ;)

Ville bare si ifra at inntil neste prøveperiode blir jeg ikke å være så aktiv her.
Er 99,99% sikker på at det ikke klaffa denne mnden pga el fredag (tror jeg, fikk aldri like sterk strek på test streken som kontrollstreken) og pga at vi kun hadde sengekos man-onsdag også i går kveld (har vært bortreist). Og nå venter jeg egentlig bare på at pp4 kan komme. Så inntil da skal jeg prøve å konsentrere meg om barna og mannen og nyte ferien! :)
Enig med Sara over her, trenger slett ikke være noe dårlig timing det der :)

Enig med Sara over her, trenger slett ikke være noe dårlig timing det der :)
Kanskje ikke, men jeg er så usikker på om el har vært denne mnden siden el testen aldri ble helt positiv, den test streken ble aldri like sterk som kontroll streken :/ første gang jeg testa etter el.
Kan jo hende jeg ikke har fått el ennå heller etter p-pille slutt, er nå i pp3 etter pille slutt. Og de fleste blir jo ikke gravide før 5-6mnder etter pille slutt.
Skjønner egentlig lite nå, for i pp1 og pp2 hadde jeg masse el slim dagene før el og el dag + smerter i eggstokkene på el dag, men nå denne pp hadde jeg el slim mandag til onsdag og torsdag til i dag eller ennå er den kremaktig og i dag har jeg hatt vondt i eggstokkene igjen.
Så nei trua er dårlig. Vi har regelmessig sånn ca. Annenhver dag sex hver pp (bortsett fra når tante rød er på besøk) så det klaffer vell etterhvert:) men tålmodighet er virkelig ikke min sterkeste side :p

Ja, tiden går altfor sakte frem mot IKM. Jeg vet ikke hvordan kroppen fungerer uten å være gravid jeg. Sluttet på p-piller og ble gravid i pp1, SA i uke 9. Dette er pp1 igjen. Husker jeg hadde stikninger i livmoren rundt 6-7 dpo sist. Kommer sikkert til å lete etter det symptomet igjen :P

Siste eggeløsningstesten i dag kl 10.00 hadde sex i går kveld kjempe vindt idag i underlivet!!! Tar nesten livet av meg :( får prøve med ei runde i dag når gubben kommer fra jobb :) den ble sterk med en gang og jeg håper dette er en positiv test. Nå har vi humpa hver dag fra 14 juli ganske leie nå men ser ut som vi må fortsete ut uken her også da:) stakar han hjemme tar jo livet av han :/ men ska ikke være lett dene baby laginga...

Hei på deg :) blir det ikm på deg den 2 aug? Har nokk eggeløsning i dag morgen eller onsdag jeg så da vet jeg ikke om jeg skal flytte ikm ? Hadde 25 dager forgje månde men da hadde jeg en tidlig SA :( så vet d ikke hvordan jeg skal regne det ut. Har hatt mellom 25 og 28 dager
Jeg har EL i dag tror jeg, mest sannsynlig blir nok ikm 3 . eller 4.august, men jeg har virkelig ikke peiling. Har bare hatt en normal mens etter p-pilleslutt i april. Gidder ikke flytte på datoen, vi får se :P

Her er mine tester fra i går morges (den positive) og kvelden før.

Vedlegg

• 1405937979103.jpg
    1405937979103.jpg
    24,3 KB · Visninger: 53
Ja, tiden går altfor sakte frem mot IKM. Jeg vet ikke hvordan kroppen fungerer uten å være gravid jeg. Sluttet på p-piller og ble gravid i pp1, SA i uke 9. Dette er pp1 igjen. Husker jeg hadde stikninger i livmoren rundt 6-7 dpo sist. Kommer sikkert til å lete etter det symptomet igjen :p
Det samme her. Dette er vår første PP. Sluttet på ppiller i slutten av juni. plutselig lever kroppen et helt annet liv, forhåpentligvis er det bra :)

Back
Topp