IKM uke 31

Nå et det snart el her tror jeg:) el slim og stadig sterkere tester. Har testet grapefruktjuice også denne pp og har
fått mye mer slim. (Æsj, sorry!) Spennende!! Forrige syklus var helt rar og ustabil - så deilig at det ser ut som alt er stabilt nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner ikke en pøkk av de eggeløsningstestene. I går fikk jeg jeg svak strek tok en i dag tidlig kl 0700 og fikk en svak strek så tok en til kl 17.00 i dag for har mye slim og vondt. Men da kom det ingen strek helt blank!! Hva skjer a ska de ikke bli sterkere da?

Nå et det snart el her tror jeg:) el slim og stadig sterkere tester. Har testet grapefruktjuice også denne pp og har
fått mye mer slim. (Æsj, sorry!) Spennende!! Forrige syklus var helt rar og ustabil - så deilig at det ser ut som alt er stabilt nå.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi har drikki masse grapefruktjuice jeg også og slimløsende hostesaft!! Masse slim og murring. Men rare tester svake streker og så plutselig blanke!!

Hihi har drikki masse grapefruktjuice jeg også og slimløsende hostesaft!! Masse slim og murring. Men rare tester svake streker og så plutselig blanke!!
Den har ikke allerede vært da?

Men mensen/blødningen sluttet på søndag 13/7etter sa :( begynte å teste for el den 15/7 kan el komme så fort hadde sex første gang den 14/7 i går hadde vi fri og tenke pån igjen i kveld her prøver vi annenhverdag og noen ganger hver dag.

image.jpg

Det er ikke rester av hcg da? Kan visstnok slå ut på el tester. Ville nok belaget meg på at el kanskje kommer litt senere denne syklusen mtp. Hva kroppen har vært gjennom.

Mengden med lh i urinen kan også variere litt i syklusen. Noen får alltid litt utslag på testene, andre har perioder med helt blanke. Ville fortsatt å teste etter el fremover.

EL-slim :D Sist syklus (før SA) tok det 4 dager fra slim til EL. Tror jeg får EL på søndag eller mandag, så IKM blir flyttet til 2. eller 3. August :) Klarer såvidt å henge med her ;)

Hadde vært morro å prøøøve å vente med å teste til dagen etter ikm...hmmm...tenke tenke, da hadde jeg blitt stolt over meg selv, en utholdenhetsprøve uten like!:p:confused: Da er jeg på ferie også, kan liksom ha en deal med mannen om at han gjemmer testene til 1 august og at jeg tar første testen da....

Litt tidlig å spørre, men...Flere som vil ha teste-date den 1 august?:)

Da har jeg også fått dette EL- slimet. Dette er vår første PP så mye annerledes som skjer med kroppen. Når er det mest vanlig at slimet kommer i forhold til selve eggløsningen? Happy humping videre:)

Da har jeg også fått dette EL- slimet. Dette er vår første PP så mye annerledes som skjer med kroppen. Når er det mest vanlig at slimet kommer i forhold til selve eggløsningen? Happy humping videre:)
Er visstnok veldig individuelt. Noen har det flere dager før el, noen bare i kort tid rett før. Noen har det også etter el. Sikkert lurt å ta en el- test hvis du vil sjekke når du har el. ;)

Melder meg inn her:) Ikm mandag 28 juli :)

♡ desember 2014 ♡

Hadde vært morro å prøøøve å vente med å teste til dagen etter ikm...hmmm...tenke tenke, da hadde jeg blitt stolt over meg selv, en utholdenhetsprøve uten like!:p:confused: Da er jeg på ferie også, kan liksom ha en deal med mannen om at han gjemmer testene til 1 august og at jeg tar første testen da....

Litt tidlig å spørre, men...Flere som vil ha teste-date den 1 august?:)

4 dager over ikm dagen for min del så da håpet jeg at jeg allerede vet om jeg er gravid. ;)

Back
Topp