IKM uke 31

4 dpo her. Men har som sagt ikke trua på denne pp så jeg venter egentlig kun på neste el :p

Du kan sette meg opp på tr. Trodde jeg skulle komme litt lengre en 8dpo denne gangen med pergo :( skuffet over at ikke lutealfasen ble lengre og at det ikke ble noe spire denne pp heller :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Nei, så urettferdig! Du må få progesteron også!!!

fra app

IKM 29 juli - pp1

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk! Håper virkelig dere kommer etter alle sammen:)

♡ ønsker en liten ♡

Nei, så urettferdig! Du må få progesteron også!!!

fra app
Ja tror jeg må ta en tlf til gyn i mårra å høre. Han mente pergo kanskje ville hjelpe på lutealfasen. Har hatt en syklus nå på 22 dager isteden for 30-32.

Du kan sette meg opp på tr. Trodde jeg skulle komme litt lengre en 8dpo denne gangen med pergo :( skuffet over at ikke lutealfasen ble lengre og at det ikke ble noe spire denne pp heller :/

Det var kjedelig å høre. Lykke til i neste pp, håper spiren får tid til å sette seg da!

Hei alle sammen! Jeg er ikke helt sikker på hvilken dag neste uke jeg har IKM av den enkle grunn at jeg hadde SA for 3 uker siden. Antar jeg regner fra første dag av blødningen, EL kom etter ca to uker (ikke akkurat 16 dager som er vanlig for meg) med masse menslignende smerter og stikninger, så var ganske sikker :)

Jeg anslår jeg kan teste tirsdag eller onsdag neste uke, det blir spennende å se. Brystvortene mine er kjempeømme denne uken, akkurat som de var på denne tiden forrige gang, noe som ikke er vanlig for meg i fht vanlig PMS. Oæææ, så mange tanker! Håper alle får det resultatet vi ønsker oss :) lykke til!

Ville bare si ifra at jeg ikke får oppdatert her neste uke, da vi bestemte oss i dag for å bestille syden tur og vi reiser på mandag! :p

Jeg har lite tro på denne pp'en og forventer egentlig at mens kommer neste fredag. Men siden vi er i syden da så håper jeg noe innmari at jeg er gravid og tante rød uteblir! Ikke bare for at vi er i syden selvfølgelig men det hadde passa perfekt:p

Back
Topp