IKM uke 31

har hvert på deilig weekend tur til Arendal i båt i helga med min kjære :) storkosa oss på vannet med bading og grilling og fisking :) fikk noen dager til å gå litt unna og masse kos så en slipper å tenke så disse dagene, det har murret og hatt en del rare stikk i magen disse dagene og litt rar når jeg bøyer med fort frem og er brå i bevegelsene så strekker det på en rar måte. og puppene får ikke plass i bhn

Så deilig med litt avkobling! :) Hjelper på det ja. Spennende framover for deg da!

Klarte ikke dy meg.. Testet i dag 8dpo men den var selvfølgelig blenda hvit :p har lite trua på denne pp, men man vet jo aldri!

Det skal være sikkert! Man vet aldri!:) Jeg er sjokkert over positiv test i dag, 9 dpo, var så sikker på at testen ble negativ, så ikke gi opp helt enda!

Jada, jeg klarte å ikke teste idag tidlig, 9 dpo, men så fikk jeg plutselig ett innfall over meg at jeg bare skulle teste for å bruke en strimmel for jeg var så lei av å vente, dette var på formiddagen og jeg hadde utvannet urin, innen 3 min dukka det opp en lyserosa teststrek gitt!!:eek: Jeg var/er helt sjokkert, var bombesikker på at den kom til å være negativ, så i dag er jeg helt satt ut. Så på ettermiddagen etter masse vann, tok jeg enda en strimmel(billig test) og streken kom akkurat til syne ved ca.5 min, på utvanna urin, 9 dpo!! Trenger ikke tyde de engang! Jeg må jo ha hatt en tidligere el enn jeg trodde. Jeg får ikke lagt ut bilder her i dag, men skal prøve i morgen.

Jeg kommer til å ta en strimmeltest hver morgen til fredag 1 aug, da får jeg muligheten til å kjøpe en digital/m uker.
Jeg håper så inderlig at mensen ikke kommer og at vesle i magen har det bra og at alt går vel framover:smiley-angelic001

:Heartblue
Så fantastisk, gratulerer! Håper spiren klamrer seg fast :)

Gratulere så mye ;) har du noen symptomer?

Ja de kom som kasta på meg føler jeg etter den første positive testen, kan jo være en del psykisk også, ikke vet jeg, men nå murrer det iallefall godt neddi der og jeg har av og til sånn "mensen kommer følelse", er skrubbsulten, det stikker av og til i puppene og jeg får sånne varmebølger gjennom kroppen. Den siste uka har jeg vært sint og begynte å grine fort, trodde det var pms. Jeg er helt satt uto_O

Gratulerer så mye!:hello2 Jeg har fått to sånne tester i dag jeg også, de er en mellomting mellom dine to i styrke.
Dette er helt uvirkelig! Håper vi får aprilbabyer begge to og alle dere andre som så inderlig ønsker det:)

Vet du ca hvor mange dpo du er?:)

Ja, krysser fingrene for oss :) pga tullete syklus så er jeg ikke helt sikker, men tror jeg er 10-11 dpo i så fall. Du?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja de kom som kasta på meg føler jeg etter den første positive testen, kan jo være en del psykisk også, ikke vet jeg, men nå murrer det iallefall godt neddi der og jeg har av og til sånn "mensen kommer følelse", er skrubbsulten, det stikker av og til i puppene og jeg får sånne varmebølger gjennom kroppen. Den siste uka har jeg vært sint og begynte å grine fort, trodde det var pms. Jeg er helt satt uto_O
Hihi så har jeg det å så håper jeg står med en test te helga med to streker ;)

Gratulerer så mye. ;D

Tja hva skal man tro. Hoppet ut av denne gruppen siden el aldri dukket opp som forventet. Men nå kan det nesten se ut som den kanskje har vært likevel. Tok disse graviditetstestene igår og idag (nederste fra idag). Synes nesten de ser positive ut jeg. I så fall har vi hatt rå flaks, da det har vært minimalt med sex :)
Vis vedlegget 70081

Gratulerer! Setter deg opp på gravid her jeg da, siden du definitivt hørte til her inne da. ;)

Gratulerer! Setter deg opp på gravid her jeg da, siden du definitivt hørte til her inne da. ;)

Takk! Tar en ny test imorgen så får jeg håpe den bekrefter om det er en graviditet eller ei :)

Så kjekt å lese om positive tester!

Uka vår er igang.
Og jeg har allerede spottet et par dager, så jeg regner med mens om kort tid

fra app

Jeg har sikkelig troa på denne ppn her!! har en spesiell følelse som sier at det har klaffet denne månden for oss ;) en sier jo en er veldig fruktbar etter en SA. Så vi krysser alt vi har og håper dagene går fort for oss jenter ;)

Ingen vits i å lure lenger. Hurra, jeg er gravid!!
ImageUploadedByBV Forum1406522407.254022.jpg

Ja, krysser fingrene for oss :) pga tullete syklus så er jeg ikke helt sikker, men tror jeg er 10-11 dpo i så fall. Du?

Jeg er ca 10 dpo i dag tror jeg:) Har ikke fått mensen etter fødsel enda, så det er litt uvisst hvor langt jeg er på vei.

Hyggelig å lese om positive tester! Gratulerer til dere :)
Jeg hadde en merkelig opplevelse i går som kanskje noen av dere kjenner igjen. Når vi skulle ha sex og vi holdt på fikk jeg plutselig et skikkelig stikk på venstre side . var så vondt at vi måtte stoppe opp. Noen som har opplevd lignende? Hva kan det være er ca 8-9 DPO. Lykke til med ventingen.

Back
Topp