IKM uke 31

Tja hva skal man tro. Hoppet ut av denne gruppen siden el aldri dukket opp som forventet. Men nå kan det nesten se ut som den kanskje har vært likevel. Tok disse graviditetstestene igår og idag (nederste fra idag). Synes nesten de ser positive ut jeg. I så fall har vi hatt rå flaks, da det har vært minimalt med sex :)
Vis vedlegget 70081

Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ser den!! Har vært litt sånn usikker på testing nå jeg å, men blir lissom rivi med!! Nysgjerrig :p

Når har du ikm?
Krysser fingre for deg :D

Etter min mening er den 3 aug men tror jeg hadde sen eggeløsning denne månden å da flytter vel dagene på seg, har ligget mellom 22-26 dager i syklusen forgje månde hadde jeg en tidlig SA. Tror jeg hadde positiv el test 21-22 juli så da vet ikke jeg hvor jeg havner.
Første dag i siste mens var 6 juli.

Klarte å holde meg fra å teste til morgenen i dag, kanskje det blir testing i morgen? Jeg er 8 dpo i dag, og har egentlig ikke så store forventninger til at det går bra denne pp

-SA 8+3 juni 2014 - Prøver igjen-

Etter min mening er den 3 aug men tror jeg hadde sen eggeløsning denne månden å da flytter vel dagene på seg, har ligget mellom 22-26 dager i syklusen forgje månde hadde jeg en tidlig SA. Tror jeg hadde positiv el test 21-22 juli så da vet ikke jeg hvor jeg havner.
Første dag i siste mens var 6 juli.

Ja, da ligger du rundt samme dager som meg :)
Første dag av siste mens var 5 juli for meg..
Kanskje vi skal avtale en testedate? :p

ImageUploadedByBV Forum1406614430.701841.jpg

Tok selvfølgelig en test i dag å :p herregud!! Blir en testetøs jeg nå!!

Å jeg som skulle holde meg til helga!! Jaja, nå er det nok foreløpig ihvertfall ;) testen er ihvertfall blendahvit nå, så da må jeg prøve å vente til helga!!

Vis vedlegget 70273

Tok selvfølgelig en test i dag å :p herregud!! Blir en testetøs jeg nå!!

Å jeg som skulle holde meg til helga!! Jaja, nå er det nok foreløpig ihvertfall ;) testen er ihvertfall blendahvit nå, så da må jeg prøve å vente til helga!!

Ha ha jeg tok ein kjapp tur på kiwi jeg og for føler det er noe anderledes med meg ;) men den er nok like hvit som din ;) litt tidlig kansje hoho ;) så irriterans!!!

Ha ha jeg tok ein kjapp tur på kiwi jeg og for føler det er noe anderledes med meg ;) men den er nok like hvit som din ;) litt tidlig kansje hoho ;) så irriterans!!!

Hehe :p huff.. Det er farlige greier det der ;)

Krysser fingre for at vi får et annet resultat senere ;)
Når tenker du å teste igjen?

Ja, da ligger du rundt samme dager som meg :)
Første dag av siste mens var 5 juli for meg..
Kanskje vi skal avtale en testedate? :p

Ja det er jeg sååå med på bestiller meg noen tester så får jeg de nermere helga tenker jeg ;) da har jeg liggende til neste månde om det så er slik at det ikke har klamret seg fast noen spire denne månden her :/

Ja må vel bli i helga ska vi avtale en dag har tidligvakt på jobb lørdag så er jo en grei teste dag om ikke den røde dukker opp før det ;)

Jeg er med ;) lørdag it is!! :D

Da er det vår tur til å få positiv test!!

Hva er det du føler er annerledes da? Så du skreiv det istad ;)

Jeg tok en test i dag, men usikker hvor mange dpo jeg er da. eggløsning var 18 el 19. Testen ble blendahvit, men er nok litt i tidligste laget om eggløsning var 19 Teser igjen til fredag.

Ja må vel bli i helga ska vi avtale en dag har tidligvakt på jobb lørdag så er jo en grei teste dag om ikke den røde dukker opp før det ;)

Har der forresten litt rart jeg å!!
Fortsatt litt vondt i korsryggen og skikkelige menssmerter med stikkinger nedover høyre lår!! Blææ :p blir sprø!

I tillegg har jeg fått flere kviser mellom puppene og det begynte å ploppe frem i ansiktet i dag å :p (vanligvis veldig lite plaget med kviser)
Åsså har jeg fått noen nupper på brystvortene på det brune området som ser ut som de er hvite knopper inni :p herreguud!! Ere rart en blir tullete? ;)

Jeg er med ;) lørdag it is!! :D

Da er det vår tur til å få positiv test!!

Hva er det du føler er annerledes da? Så du skreiv det istad ;)

Det er en anndeledes følelse i kroppen. Puppene er andeledes og har liksom en god følelse inni meg på at dette er noe positivt ;) har noen rare stikk i magen om dagen så kan det være stille ei beite men er jeg aktiv kommer det igjen, og om natta kan jeg ikke strekke meg for da gjør det vondt. Og har et spesielt sug drag helt nedi underlivet og at det er veldig oppblåst og hart og ømt og ta på magen. Så har musa hovna opp!!! Hihi vet ikke om det er et tegn? Får nå se lørdag for da ska me ha 2 streker hver ;) og håper de andre får to streker også ;)

Har der forresten litt rart jeg å!!
Fortsatt litt vondt i korsryggen og skikkelige menssmerter med stikkinger nedover høyre lår!! Blææ :p blir sprø!

I tillegg har jeg fått flere kviser mellom puppene og det begynte å ploppe frem i ansiktet i dag å :p (vanligvis veldig lite plaget med kviser)
Åsså har jeg fått noen nupper på brystvortene på det brune området som ser ut som de er hvite knopper inni :p herreguud!! Ere rart en blir tullete? ;)

Hehe nei blir fort og leite etter symptomer men rart å føle en leiter når en rett og slett kjenner det er noe anderledes med kroppen sin ;)

Det er en anndeledes følelse i kroppen. Puppene er andeledes og har liksom en god følelse inni meg på at dette er noe positivt ;) har noen rare stikk i magen om dagen så kan det være stille ei beite men er jeg aktiv kommer det igjen, og om natta kan jeg ikke strekke meg for da gjør det vondt. Og har et spesielt sug drag helt nedi underlivet og at det er veldig oppblåst og hart og ømt og ta på magen. Så har musa hovna opp!!! Hihi vet ikke om det er et tegn? Får nå se lørdag for da ska me ha 2 streker hver ;) og håper de andre får to streker også ;)

Jaaa!! Da skal vi ha to streker!!! :D gjerne alle sammen!! ;)

Skjønner ikke noe jeg nå var jeg på do og tørket meg så kom det masse blank slim slik krystallklart tok det på fingrene og kunne strekke det litt var seigt liksom men helt glassklart!! Er ikke eggeløsning det vel? Har jo hatt positiv test!! Og ikke noen smerter har jeg heller!!

Back
Topp