IKM uke 31

som eg sa så har den grusome tanta meldt sin avkomst så da forlater jeg dere her inne. og får inn i pp 5 :( mulig vi tar en liten pause skal på ferie til syden 16 aug så da får jeg koset meg og tenkt på litt annet en baby laging :) lykke til alle sammen <3 stor sommer klem fra meg :)
Så kjedelig :( Masse lykke til videre, og kos deg i syden!

Her testet jeg nettopp negativt, og har noen murrringer i magen som minner mistenkelig om at tr ikke er så langt unna.. Men venter litt med å gi opp håpet.

Klarte selvfølgelig ikke å kaste testen, og da jeg så på den etter ca 20 min hadde det jammen dukket opp en svak, svak rosa strek!! Den er virkelig kjempesvak, så angrer litt på at jeg så den, men nå fikk jeg ihvertfall et lite håp om at det kan bli noe denne pp likevel..

Edit: Lagt ved bilde, men vet ikke helt om jeg ser den selv på det bildet. Det er en åpnet bt-stav, 9 dpo. Noen som ser noe?
image.jpg

Last edited:
Fikk negativ test i dag, 9 dpo. Fremdeles tidlig, men magefølelsen sier at det ikke gikk denne gangen...

-SA 8+3 juni 2014 - Prøver igjen-

Klarte selvfølgelig ikke å kaste testen, og da jeg så på den etter ca 20 min hadde det jammen dukket opp en svak, svak rosa strek!! Den er virkelig kjempesvak, så angrer litt på at jeg så den, men nå fikk jeg ihvertfall et lite håp om at det kan bli noe denne pp likevel..
Spennende! Hvor mange dpo er du i dag?

Spennende! Hvor mange dpo er du i dag?

9 dpo, likt som deg :) Så krysser fingrene for at det fortsatt er håp for oss begge denne pp :) Når skal du teste igjen? Tror jeg venter til fredag, har bare to tester igjen..

Edit: Lagt ved bilde, men vet ikke helt om jeg ser den selv på det bildet. Det er en åpnet bt-stav, 9 dpo. Noen som ser noe?
Vis vedlegget 70396

Så spennende:)
Har også en test liggende som det kom frem en svak strek etter for lang tid på testen;P det var 11dpo.
Klarte å motstå testing idag...så nå kommer jeg garantert til å brenne av siste billigstrimmel imorgen tidlig. Ikm ca fredag;)

9 dpo, likt som deg :) Så krysser fingrene for at det fortsatt er håp for oss begge denne pp :) Når skal du teste igjen? Tror jeg venter til fredag, har bare to tester igjen..
Jeg vet ikke, har en del billigstrimler, men siden magefølelsen er dårlig klarer jeg kanskje å vente til fredag ;)

som eg sa så har den grusome tanta meldt sin avkomst så da forlater jeg dere her inne. og får inn i pp 5 :( mulig vi tar en liten pause skal på ferie til syden 16 aug så da får jeg koset meg og tenkt på litt annet en baby laging :) lykke til alle sammen <3 stor sommer klem fra meg :)

Så synd:( om dere velger å kjøre på eller ta en pause så ønsker jeg dere masse lykke til. Håper den sitter på neste forsøk:)

Så spennende:)
Har også en test liggende som det kom frem en svak strek etter for lang tid på testen;P det var 11dpo.
Klarte å motstå testing idag...så nå kommer jeg garantert til å brenne av siste billigstrimmel imorgen tidlig. Ikm ca fredag;)
Veldig spennende for oss begge da :) Krysser fingrene for at du får strek før fristen i morgen!

Jeg vet ikke, har en del billigstrimler, men siden magefølelsen er dårlig klarer jeg kanskje å vente til fredag ;)

Ikke lett å vente, og magefølelsen trenger jo ikke å ha noe å si ;) Blir spennende på fredag, da!

tror vi kan avlyse den teste daten :( for når jeg tørket meg nå så kom det en del rødt på papiret midt på natta :( så da kommer vel tante rød dundrende i morgen tidlig for fult her :( og jeg som hadde så sinnsykt tro på denne ppN :( men da får jeg si masse lykke til jenter og håpe dere får masse fine streker denne månden :)

Neeeei!!! Huff, så kjipt da!!! :(
Syns synd på deg nå..

Men du må ihvertfall kose deg på ferie når den tid kommer, så er det jo mulig vi snakkes igjen i en annen gruppe ;)

God trøsteklem!

Jeg får fortsette å vente på TR så lenge jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei dere :)

Er det noen av dere med positiv test som har hatt vondt i korsryggen og menssmerter før positiv test?

Kjennes hele tiden ut som tr er på vei, har hatt det sånn i 4 dager nå, men ingen tr.. Ikm til fredag, så er redd håpet er ute :(

Vet ikke om det kan være et godt tegn med de smertene?

Har ikke ømme bryster, noe jeg pleier å ha mellom EL og Ikm.. Så det er litt rart :p

Normalt med menssmerter i begynnelsen av svangerskap. Livmoren som strekker seg tror jeg...

Fikk negativ test i dag, 9 dpo. Fremdeles tidlig, men magefølelsen sier at det ikke gikk denne gangen...

Jeg testet meg også 9 DPO. ble negativ. Er det egentlig så mange som tester positivt så tidlig?

Jeg tester igjen på fredag om ikke TR har kommet. Regner med at den kommer i morgen eller fredag om hun kommer.

Hei dere :)

Er det noen av dere med positiv test som har hatt vondt i korsryggen og menssmerter før positiv test?

Kjennes hele tiden ut som tr er på vei, har hatt det sånn i 4 dager nå, men ingen tr.. Ikm til fredag, så er redd håpet er ute :(

Vet ikke om det kan være et godt tegn med de smertene?

Har ikke ømme bryster, noe jeg pleier å ha mellom EL og Ikm.. Så det er litt rart :p

Jeg har det likt som deg. Fått noen perioder hvor jeg er sikker på at TR kommer. Gått på do, men ingen TR å se. Nå har det vært ca 1 døgn uten noen murringer. venter mens i morgen eller fredag. JEg kan jo nevne at jeg har mye stikkinger i brystet(hatt det siden EL), men siden dette er min første PP vet jeg ikke om det er normalt eller et symptom. Videre er jeg plutselig veldig lettrørt :( Vi får vente i spenning:)

Vet du i hvilken grad. Kjennes det likt som normale murringer?
For min del var det verre enn vanlige menssmerter, men så pleier jeg ikke å være så veldig plaget. Måtte mer enn en gang gå og sjekke om mensen kom, men så var det bare litt utflod ;) Hadde vondt i korsryggen også, hjalp at samboer masserte...

Jeg har det likt som deg. Fått noen perioder hvor jeg er sikker på at TR kommer. Gått på do, men ingen TR å se. Nå har det vært ca 1 døgn uten noen murringer. venter mens i morgen eller fredag. JEg kan jo nevne at jeg har mye stikkinger i brystet(hatt det siden EL), men siden dette er min første PP vet jeg ikke om det er normalt eller et symptom. Videre er jeg plutselig veldig lettrørt :( Vi får vente i spenning:)

Håper det er positive tegn for oss :) er så kjedelig å gå sånn å vente!

Når skal du teste?

Back
Topp