IKM uke 31

Jeg er bare helt tragisk;P
Klarte å ikke teste imorges... Men når jeg går her hjemme med sykt barn klarte jeg ikke å dy meg;)
Her er testene fra toppen- ettermiddag 10dpo (viser ikke på bilde så svak), morgen 11dpo og nå nettopp ettermiddag 12dpo etter å ha vært flere ganger på do idag:)

Tør ikke juble helt enda... Har noe i meg som kommer til å være skikkelig redd for SA denne gang. Vet ikke hvorfor....

Men uansett gøy da:)

Gratulerer :) håper alt går fint ;)

Åssen symptomer har du?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallo jenter :)

Nå tenker jeg meg snart ihjel!! Hehe..
Har altså så skikkelige "menssmerter", stikninger i hele nedre del av magen og innimellom sånn ordentlig stikk rundt eggstokkene.. I tillegg går smertene ned i lysken og bak i korsryggen..

Måtte prøve å kjenne på tappen i dag også, den er bakoverlent, lukket og hard med litt mykt på utsiden..
Ikke vonde pupper!

Hva trur dere? :p vet dere ikke kan vite, men hvis noen har noen tips og råd så kom med det ;) eller hvis noen opplever noe lignende! :p

Hei :)

Gøy med ikm tråder :D
Her er det pp 6 etter ma i januar! ikm kan være alt ifra 30 juli til 2 august!

Har det litt som deg @Surrelusa<3 , ømme brystvorter, ( virket som det kom etter det jeg tror var el tider) mer ømme bryster de 3-4 siste dagene, murringer!
Kjennes som tante rød kommer hele tiden , sjekker konstant trusa på do :p
Også har jeg vært litt tappetafser denne runden, prøvd å bli litt kjent med den biten også!
I går syns jeg den lå lavt, lett å nå, i dag høyere opp, ikke så lett å nå ! Hard men litt myk tupp, så egentlig skjønner jeg ikke så mye av det greine der :p

Er på symptomjakt i hver pp, så begynner å tro det meste er pms! Ønsker oss så veldig en liten en :Heartbigred

Lykke til i denne prøveperioden alle sammen:Heartpink

Negativ test i dag også, 10 dpo. Kunne skimte en skyggestrek etter tidsfristen, og det gjorde jeg ikke i går. Noen med erfaringer med slike skyggestreker?

-SA 8+3 juni 2014 - Prøver igjen-

Klarte ikke la være å teste i dag, og fikk opp en strek som var en anelse sterkere enn i går, før fristen denne gang :D Har innimellom en del murrringer i magen, så tør ikke helt å juble enda, men ble likevel veldig glad da jeg så den lille ministreken :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    19,4 KB · Visninger: 49
Er på symptomjakt i hver pp, så begynner å tro det meste er pms! Ønsker oss så veldig en liten en :Heartbigred

Lykke til i denne prøveperioden alle sammen:Heartpink
Jeg er også på symptomjakt hele tiden, skriver ned alle symptomer, så har jeg det til senere ;) Greit å kunne se tilbake på, at det er normalt med vondter her og der selv om man ikke er gravid

Negativ test i dag også, 10 dpo. Kunne skimte en skyggestrek etter tidsfristen, og det gjorde jeg ikke i går. Noen med erfaringer med slike skyggestreker?

Hørtes jo veldig ut som den testen jeg hadde i går? Er det noe farge på streken? Tror uansett det er et godt tegn, spennende :)
Edit: Har du bilde av testen?

Hallo jenter :)

Nå tenker jeg meg snart ihjel!! Hehe..
Har altså så skikkelige "menssmerter", stikninger i hele nedre del av magen og innimellom sånn ordentlig stikk rundt eggstokkene.. I tillegg går smertene ned i lysken og bak i korsryggen..

Måtte prøve å kjenne på tappen i dag også, den er bakoverlent, lukket og hard med litt mykt på utsiden..
Ikke vonde pupper!

Hva trur dere? :p vet dere ikke kan vite, men hvis noen har noen tips og råd så kom med det ;) eller hvis noen opplever noe lignende! :p

Hørtes lovende ut med tappen, da? Hvis tr var i anmarsj burde den vel vært åpen og myk? :)

Hørtes jo veldig ut som den testen jeg hadde i går? Er det noe farge på streken? Tror uansett det er et godt tegn, spennende :)
Edit: Har du bilde av testen?
Ingen farge på streken, og den kom først opp når testen hadde tørket. Hadde nok ikke vært mulig å se på bilde, det var så vidt jeg så den selv :P

Klarte ikke la være å teste i dag, og fikk opp en strek som var en anelse sterkere enn i går, før fristen denne gang :D Har innimellom en del murrringer i magen, så tør ikke helt å juble enda, men ble likevel veldig glad da jeg så den lille ministreken :)
Ser jo veldig lovende ut. Murringer kan være et bra tegn det også altså ;)

Jeg kan settes opp med mens

fra app

Fikk ikke mer enn skrevet inn her i går, så kom den forferdelige tanta i dag :mad:
Så jeg kan skrives inn på mens :(
Ny prøveperiode- her kommer jeg !
Lykke til dere andre :)

Er det noen av dere som har testet positivt som har vært småkvalme? Jeg har noen nesten-brekninger, og sist gang jeg var gravid var jeg også uggen før positiv test...

Slik var det hos meg 10dpo. Har lagt ut bilde tidligere her. Kan ikke sees på bilde. Men ble sterkere for hver dag frem til 12dpo. Så nå skal jeg teste med cb digital imorgen på Ikm.:)

Weeee:) får håpe den klorer seg fast. :)

Gratulerer :) håper alt går fint ;)

Åssen symptomer har du?

Mine symptomer har vært veldig på og av.
Ingen ømme bryster (men har jeg ikke hatt med de to guttene mine heller). Hos meg var de et par dager med overveldende trøtthet. Murringer/ stikninger som kommer og går. Oftere på do til tider. Oppblåst.
Men alt dette komme og går. :D

Jeg har vert uggen og uopplagt, spesielt på kvelden hele forrige uke. Men tror ikke det har noe med graviditet å gjøre, for har hatt det sånn siden dpo1. Vært småkvalm, svimmel og trøtt i hodet nesten hele tiden. I går og i dag har eg vert ganske irtitabel :-( ikke så gøy. Håper jeg føler meg bedre snart.
Over til noe kjekt: Gratulerer til alle gravide. Det var veldig gode nyheter.
Lykke til videre til dere som ikke har testet enda. Selv tester jeg ikke før uteblitt mens.

Noen av dere som får mildere kramper i magen rett før mensen? Eller er det er gost tegn... I dag kjenner jeg nesten ikke noe, skal etter planen få mensen i dag eller i morgen.

Back
Topp