IKM uke 30

CD 9, tar ikke El test, bestemt oss for å ikke stresse med det enda :) er i pp 1 nå :) å har oss hver dag om vi vil :) så skjer det når det skjer :) blir spennende å se fremover :)
 
Fikk positiv test i går, svakere strek i dag tidlig, så regner meg som 1dpo i dag[emoji16] Bare å vente de neste ukene nå. Det var ei her inne som skrev at det i snitt tok 5 mnd for et par å bli gravide, og det gjør ventingen litt lettere for meg faktisk. Da har jeg noe å se fram til om 2 pp[emoji14]
 
Har prøvd meg på dobbel leteozol denne gangen. Har på følelsen at hdg ikke hadde el forrige syklus. Har blødd i 9 dager.. anovulatorisk syklus = lang blødning. Om ikke det skyldes hormon krøll. Har forøvrig hatt mye hetetokter. Må nok en tur til legen å ta litt blodprøver... Gir meg ikke, håper mannen spiller på lag og blir med på babylaging til uka.
 
Den eldste ungen (5år) har vært på overnatting hos en venninne i natt for første gang. Sovet litt dårligere enn normalt [emoji23]
Men nå nærmer EL seg, håper det klaffer for helle IKM gruppa denne gang.
 
Hva tror dere? Når er el? I morgen?
IMG_7562.JPG
 
Hva tror dere? Når er el? I morgen? Vis vedlegget 265975

Har du testet etter el før? Sies jo at noen har positiv test i flere dager, så du må nesten bare se på ditt eget mønster om du har testet før[emoji14] Hvis ikke ville jeg sagt at du kanskje har el i morgen ja[emoji16]
 
Har du testet etter el før? Sies jo at noen har positiv test i flere dager, så du må nesten bare se på ditt eget mønster om du har testet før[emoji14] Hvis ikke ville jeg sagt at du kanskje har el i morgen ja[emoji16]

Jeg tipper den er knall positiv i morgen tidlig også egentlig.
 
Anine91 - PP? - B1 - EL ca. 14.07 - IKM ca. 28.07

Etter to lange og så en kort pp er jeg litt usikker på hvordan denne syklusen blir:rolleyes: Tester ikke for EL lengre (gidder ikke å bruke penger og energi på det), men IKM havner forhåpentligvis i slutten av den uken. Vi satser på aksjelegging annenhver dag frem til IKM :)
 
Med negativ eltest er den da blendahvit eller det at streken er der men ikke like sterk som kontrollstreken?

Den skal være like strek eller mye sterkere for og kalle den positiv. Er ikke som mef graviditetstester hvor strek er strek, må tolkes :)
 
Hopper ut herifra og over i IKM uke 31 jeg, ser ut som jeg havner der [emoji5]
 
Er det dumt og dra på fjelltur på Hardangervidda i dpo land når man ikke er i topp fysisk form? Kan det gjøre noe m sjansen for at egget fester seg?
 
Skjønner meg ikke på denne syklusen jeg, Streken blir sterk(like sterk som kstrek) Men ikke så sterk jeg vil ha den! Så vi bare koser oss! Hatt sengehygge hver dag i 6 dager .. å nå går vi for annenhver! ♡ Blir litt slitsomt♡ Føler det blir pliktsex.. å det er ikke koselig i lengden! Men da treffer vi i hvertfal forhåpentligvis!♡
 
Back
Topp